Olen aina ajanu hiukset kaljuks ja lookkiini on ollu skinheadi. Nyt oon antanu hiusten kasvaa, ei mitään pitkää lettii vaan muutama sentti, sellanen miesten "normi", ei pitkä eikä kalju. Oon hämmästyksekseni huomannu et naiset on alkaneet enemmän hymyilemään ja moikkailemaan, baarissakin tulee enemmän katseita. Voisko olla näin, että hiuksilla on noin paljon vaikutusta ulkonäköön?
Pidemmät hiukset
23
694
Vastaukset
- lisbeth_
ehkä se johtuu siitä että kovinkaan moni ei pidä skineistä ja heidän ideologiastaan. vai siis tarkoititkö sä tolla skinheadilla pelkästään kaljua päätä vai skini lookkia niinku pukeutumisessa yms?
- Hiukset päässä
kaljua päätä tarkotin, en tosiaankaan mitään maihareita ja pilottitakkia;). En mä usko et mua kukaan on skiniks pelkän kaljun takia luullu...
Useimmat miehet näyttävät paremmilta ja helpommin lähestyttäviltä hiukset päässä. Hyvin harvoille sopii kalju.
..ole sitten vaan se kalju sopinut...ei se kaikille sovikkaan. ;)
Itselle taas ollu päinvastoin, kun aikoinaan ajoin hiukset kokonaan pois (alunperin muusta kuin ulkonäköön liittyvästä syystä) , ni huomas et flaksi alko käymään ihan eri tavalla kuin hiukset päässä. Eli pitää vaan löytää se itselle ominaisin lookki!- ...
"Itselle taas ollu päinvastoin, kun aikoinaan ajoin hiukset kokonaan pois "
Vaikea uskoa kun katsoo kuvaasi ... kirjoitti:
"Itselle taas ollu päinvastoin, kun aikoinaan ajoin hiukset kokonaan pois "
Vaikea uskoa kun katsoo kuvaasiKaljuus sopii hyvin luonteeseeni ja habitukseeni (182cm ja 119kg lihasta)...toimii eeeerittäin hyvin! ;) vientiä riittää varsin kiitettävästi..ei voi valittaa! =)
- Klydia
TheOne kirjoitti:
Kaljuus sopii hyvin luonteeseeni ja habitukseeni (182cm ja 119kg lihasta)...toimii eeeerittäin hyvin! ;) vientiä riittää varsin kiitettävästi..ei voi valittaa! =)
Onko niistä kuvaa?;)
- He`s got the look
TheOne kirjoitti:
Kaljuus sopii hyvin luonteeseeni ja habitukseeni (182cm ja 119kg lihasta)...toimii eeeerittäin hyvin! ;) vientiä riittää varsin kiitettävästi..ei voi valittaa! =)
vaan se miltä susta tuntuu siinä lookissa. Joku voi vetää hienot kuteet niskaan mutta tunteet olonsa tosi orvoksi. Kun löytää sen oman juttunsa, alkaa tekemään sitä ja tuntee olonsa hyväksi, on sinut ittensä kanssa, naiset kiinnostuu varmasti. Sä olet ilmeisesti löytäny sen ja onnittelut sitä TheOne!:D
Klydia kirjoitti:
Onko niistä kuvaa?;)
..en niitä tänne julkaise.. X)
Joskus ennen inttiä oli musta heviletti puoleen selkään asti! XDHe`s got the look kirjoitti:
vaan se miltä susta tuntuu siinä lookissa. Joku voi vetää hienot kuteet niskaan mutta tunteet olonsa tosi orvoksi. Kun löytää sen oman juttunsa, alkaa tekemään sitä ja tuntee olonsa hyväksi, on sinut ittensä kanssa, naiset kiinnostuu varmasti. Sä olet ilmeisesti löytäny sen ja onnittelut sitä TheOne!:D
Kun on sinut itsensä kanssa, ni se yleensä myös näkyy ulospäin. =)
Riippumatta tyylistä tai sukupuolesta.
Siksi itselle on yhdentekevää naisen hiusten väri tms...se kokonaisuus ratkaisee...se joko toimii (=kolahtaa) tai sitten ei!TheOne kirjoitti:
..en niitä tänne julkaise.. X)
Joskus ennen inttiä oli musta heviletti puoleen selkään asti! XDJa leikkasit pois, byääh. No sorry, se sattuu olemaan mulle taas se mistä pidän erityisesti.
sanna-76 kirjoitti:
Ja leikkasit pois, byääh. No sorry, se sattuu olemaan mulle taas se mistä pidän erityisesti.
Pitkä heviletti ei vaan tuo sellasta uskottavuuta kun on tän kokonen ja näissä töissä. Lisäksi tää on niiiiiin paljon vaivattomampi! Vaikka joutuu nytkin monta kertaa viikos ajamaan ku on toi hiusten kasvu niin pirun nopeeta! =P
- aetaet
Melkeen sama, koska aina joku pitää ja joku ei. Riippuu miten sopii muun pukeutumisen kanssa ja ennen kaikkea kasvojen. Ei mulle ainakaa naiset hymyile tai moikkaile?? tuntemattomat, vaikka kaikkia tyylejä oon kokeillut
- Valitettavasti
Ainahan sanotaan että se riippuu sopiiko se sille ihmiselle, mutta kyllä valtaosa naisistakin pitää kaljua miestä ennemmin uhkaavana tai jollain tapaa pelottavana. Itse tunnen kaljuja miehiä, jotka ovat itse asiassa ihan nössöjä. Ja on naisia, jotka pitävät pelkästään kaljuista, mutta harvemmassa. Kaljuuntuvat on taas toinen juttu... ü
Itse huomasin ajettuani pääni kaljuksi, että suurinosa miehistä hyikäili sitä selvästi eivätkä peitelleet inhoaan yhtään julkisillakaan paikoilla. Sain joskus osakseni todella törkeitä kommentteja. Minulla on sievä pää ja tykkään, että lyhyt hiusmalli passaa minulle. Kalju oli ehkä hieman liian radikaali ratkaisu, mutta siitä kun on hiukset hieman kasvaneet näytän toki eriltä, mutta omasta ja läheisteni mielestä, todella hyvältä.
Kalju on pitkälle luonne ja asenne kysymys. Sillä viestittää ihmisille aika paljon. Ainakin omapäisyyttä ja hyvää itsetuntoa. Näin naisen näkökulmasta.
- db77
Ehkä sulla sitten on sellanen naamataulu, että näytät komeammalta, kun sitä on vähän hiusta kehystämässä :)
- Hiukset päässä
monet on just sanoneet että mä olen aika karun ja jopa vihasen näkönen välillä. Vielä jos on pää kaljuna, saattaa olla etten oo kauheen helposti lähestyttävän saati sitten mukavan olonen tyyppi! Siitä en tosiaan tiedä, olenko naisten mielestä nyt sitten paremman näkönen, mutta kyllä mä enemmän ihmiseltä näytän:)
- -------
No, kalju näyttää rumalta eikä sovi oikein kenellekään, joten ei ihmekään että kiinnosta. Kuka muka voisi kiinnostua henkilöstä, joka näyttää skiniltä tai vaihtoehtoisesti syöpäpotilaalta?
- -----
TheOne kirjoitti:
...eikä suinkaan mikään vallitseva mielipide! ;)
Niin, varmaan löydät itsellesi jonkun kivan skini-naisen tai miehen, ellet ole jo löytänyt. :)
----- kirjoitti:
Niin, varmaan löydät itsellesi jonkun kivan skini-naisen tai miehen, ellet ole jo löytänyt. :)
...kalju, nykypäivänä, liity mitenkään skineihin! XD
Tervetuloa 2000-luvulle juntti... X)
- elbaJ
ei todellakaan kaunista kaikkia, tee seksikkään näköiseksi. Joillekin se voi olla yhtä totaalinen turn-off kuin varatun osoittama mielenkiinto.
Hiukset on tärkeät..- mmmmmmmmmmmmm
aina tukka tee kaikkea...mul on kalju mies ja en yleensä tykkää kaljuista, mut koska sil ei kasva tukka sinne päälaelle enää niin olen hyväksynyt kaljuuden. Sit se korostaa sitä lookkiaan korviksella ja tatskoilla, pukeutuu rokahtavasti bootseihin ja nahkaliiveihin sekä omistaa siistin harrikkaparran. Hitsit et joskus katon että ompa mulla sexy äijä....yleensä olen aina retkahtanut pitkähiuksisiin miehiin. Tälle miehelle tää look sopii ja se mua ihmetyttää että tuntuu et se sais melkeen kenet naisen vaan kuumaksi, sen verran tarjouksia on tullu, eli kai se kaljukin kiinnostaa naisia.
Oon itse huomannu kiinnittäväni huomiota kaljuihin ensisijaisesti jos nopeeta vilkaisee, mutta eri ihmisille sopii erilaiset, eikä mulla mitään hiuksia vastaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164