HUOM! Tätä eivät ehkä heti tajua muut kuin sen ikäluokan ihmiset jotka muistavat 60-luvun, mutta jospa tämä inspiroisi nuorempiakin ikäluokkia historian opiskeluun...
Nikita Hrushtshov otti ja kuoli ja tuli taivaan portille. Pyhä Pietari kysyi: "Oletkos ollut vaimollesi uskollinen?"
"da da, jos sitä joskus nuorena sällinä Ukrainassa vähän hurviteltiikin, niin Ninan kanssa olen aina ollut uskollinen."
Pietari selaa enkelien raportteja ja toteaa ne jokseenkin yhtäpitäviksi Nikitan vakuutuksen kanssa. Avaa taivaallisen autotallin oven ja ajaa ulos uusimman vuosimallin Cadillacin ja antaa Nikitalle avaimet käteen.
Sitten nousee John F. Kennedy kiirastulesta (hän kun nääs oli katolinen). Pietari esittää saman kysymyksen. Kennedy menee vähän vaikeen näköseksi: "No joo tota... olihan minulla se yks juttu Marilynin kanssa... ja kai vähän jotain muutakin..." Pietari selaa taas enkelien raportteja (HUOM LAPSET! Olkaa kilttejä! Nyt just tontut kurkkii ikkunoista ja lurkkii netissä samallai!) ja huokaa: "No oohhoh ja voi voi! Oletpa ollut aika pukki!" Kennedylle se lykkää autotallista v. 1955 mallisen Mossen ja avaimet käteen. Että niin toimi silloin tämä suurvaltojen tavaranvaihto yläkerrassakin.
Lähtee siitä JFK ajelemaan taivaanvaltakunnan kultasorapäällysteistä ykköstietä. Tapaa ensimmäisellä huoltoasemalla vanhan kolleegansa Nikitan, jonka kanssa maan päällä onnistuttiin välttämään kolmas maailmansota. Siinä baarin puolella otetaan sitten kaljaa ja vodkaa ja saslikkia ja hampurilaisia (taivaassa ei tarvii säästää, senku pilven reunalt päästää, eikä siellä ole promillerajaa) ja muistellaan menneitä. No sitten kuuluu vähän outoa pärinää, huoltoasemalle saapuu joku tuttu hahmo... Kekkosen Urkki! Hänet tietysti toivotetaan tervetulleeksi joukkoon valkeaan.
Kesken kaiken kaverit huomaavat kysellä: "Mutta mikäs ihme ajopeli sinulla on?"
Urkki sanoo: "This is made in Finland. Pappa-Tunturi!"
Valtiomiehet taivaan portilla
0
1383
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657