Loikkarit selittelee

Ei uskottavia

Loikkari soitti loikkarille. Loikkarit puhuivat Loikkareista. Loikkari kirjoittikin aivan muusta. Loikkarin mielestä syyllinen on lehti. Siis Loikkaria ei pitäisi uskoa lehdessäkään. Jos Loikkarin nimi on jossakin, se on syytä tarkistaa :):)

7

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläs ny

aiemmin toisaalla esitin että olisi hyvä jos nämä luottopakit, puoluetoverit, loikkarit yms. Voitaisiin vaihtaa vaikka niihin muualta tänne muutaneisiin tai uusiin paikallisiin kasvoihin, niin voisi asiat muuttua.

Kyllä tosiaan risoo noiden pölyisten sammaloituneiden päättäjien keskinäinen veistely ja vielä lehtien palstoilla. Kyllä näkee millä tasolla siellä liikutaan voi harmin paikka! Tässä on mielestäni raskas esimerkki sisäpiirinkin sisäänpäin lämpeävästä vallanjaosta keskenään. Voisi harkita äänestystä kenelle annettaisiin vuosittain Varkaudessa perästä kuuluu titteli: TUHNU 2009 jne.

No olinpa lapsellinen, mutta niin on nuo jututkin lehdessä, eli taso säilyisi!

• äänestäjä

J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????

• Onko kalo
        äänestäjä kirjoitti:

J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????

Omat ja HYVÄVELI piirin!

• Voiveli

Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.

• Valistettu
        Voiveli kirjoitti:

Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.

Nyt kun loikkarit on sotkeneet J. H....lan mukaan noihin juttuihinsa, olisi mielenkiintoista tietää hänen oma kantansa loikkareihin. Isänmaallisena Kokoomukselaisena hänellä on kai jonkunlainen kanta. Poliisin ammatissa taas varmasti on muodostunut käsitys henkilöistä joita siellä kutsutaan vasikoiksi. Uskonnollisissa piireissäkäänhän ei katsota suopeasti periytyvästä uskonnosta luopumista. Siitä oli hyvä esimerkki TV:ssä esitetty dokumentti Kotkan Ruusu. Onneksi meillä on näennäisesti uskon ja järjestäytymisen vapaus. Kansan syvissä riveissä leima on syvässä. Loikkarithan on sotkeneet onnettomasti uskonnon ja politiikan omaan käyttöönsä.

• äänestäjä kirjoitti:

On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.

• Kaasua koneeseen
        bruno2 kirjoitti:

On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.

StoraEnson päätökset ei taida liittyä mitenkään. Nakkikioskipoliitikoilla ei, luojankiitos, ole kovin suurta otetta vielä siellä. Uutta näköalaa kylläkin saattaa löytyä tuolta teknologia alalta ja juuri muualta muuttaneitten avarakatseisuuden ansiosta. Näitten loikkareitten kyky esim. biotekniikassa rajoittuu tekemään leivästä p..kaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      170
      4701
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2203
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1796
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1727
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe