Miksi näitä nuoria miehiä, seksinvonkaajia ei viisikymppisten chatista saada kuriin ??????????
Aina siellä on joku vonkaamassa, oikein vahtivat siellä kun uusi sättäilijä tulee paikalle. On noitakin pervoja vanhempia miehiä tai muuten kieroontuneita, joista ei ole normaaliksi juttuseuraksi. Menkää helvetissä seksichattiin jos ei ole muuta mielessä kuin ala-arvoiset mietteet ja vonkaaminen, pääasiana naisen hameen alus, olette ällöttävämpiä kuin tiedättekään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ala-arvoista 50+ chatissa
17
1009
Vastaukset
- inhottava olen
ja olen muutamalta kysynytkin ja vastaus ollut, että täältä saa helpoiten liveen seksiä. Joukossamme on naisia, jotka auliisti suosivat näitä, joten minkäs sille teemme, emme mitään. Ne naisetkin vois mennä sinne seksichattiin.
Näkeehän sen ylelläkin, miten eräät nikit puolustavat niitä nuoria vonkaajia. Minusta menettänyt koko chatti merkityksensä ja kiinnostavuutensa.- Hola,Holaaaa
Voi kun siellä 50 on ala-arvoista käytöstä monella muullakin kuin niillä nuorilla kolleilla. Siellähän puidaan ihmisten yksityisasiat viimisen päälle.
Haukutaan kanssasisarret törkeästi. Muutamat jopa laittavat kaikenkansan nähtävälle toisten tilinumerot, jakavat puhelin numerot jne.
Ai että mistäkö saaneet numerot, urkkimallahan ne saa kun tietää ihmisestä jotain ennestään. - 15
Hola,Holaaaa kirjoitti:
Voi kun siellä 50 on ala-arvoista käytöstä monella muullakin kuin niillä nuorilla kolleilla. Siellähän puidaan ihmisten yksityisasiat viimisen päälle.
Haukutaan kanssasisarret törkeästi. Muutamat jopa laittavat kaikenkansan nähtävälle toisten tilinumerot, jakavat puhelin numerot jne.
Ai että mistäkö saaneet numerot, urkkimallahan ne saa kun tietää ihmisestä jotain ennestään.Tuohan on jo laitonta, ei tuollaseen tarvitse kenekään suostua. Voi tehdä rikosilmoituksen jos siellä alkaa kaikenlaisia tietoja näkyä. Missä ne sheriffit sit luuraa, niille on heti kerrottava tuollasista jos on paikalla.
- akka58
no oon uus täällä ja tietääkseni tällä elämänkokemuksella mä kyl hoitaisin seksinvonkamiset suorasti sanomalla,et mua vanhempana ihmisenä kiinnostaa muut asiat ensin. Mutta on myös aidosti vanhempia naisia, joita se kiinnosta. Jee, heille valinnanvapaus.
- no tämähän on oikea
Aivan samaa mieltä, sama laulu se on vaikka niiden kanssa puhuis mistä, niin siihen tiettyyn asiaan ne sen johtaa.
- Minä itte
Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Nykyään näyttää ihmisten elämä vain pyörivän sexin ympärillä, ihan niinkuin ei olis mitään muuta.Mutta nykyajan naiset ovat myös osasyyllisenä tähän asiaan, sillä ne on irstaampia kuin ennen, ei nykyään ole enään mitään häveliäisyyttä.
- 16+11
ala-arvoista toimintaa paljonkin ko. huoneessa, ei edes enää voi luottaa *sefuihinkaan*.
Mennyttä aikaa ei saa takaisin tuohon huoneseen, mitä se oli esim . 6 vuotta sitten. Sellainen yleinen keskustelu sieltä uupuu, ylellä keskustellaan pareittain tai riidellään, siinä vaihtoehdot. Yleinen keskustelunaihe on hakusessa, ja jos se löytyy niin se melkein varmasti seksiin viittavaa, joten se siitä huoneesta. ..mutta vaikeeta noihin on puuttuakkaan. Tässä muutama vuosi sitten oli ikäryhmissä vip-huoneet, joihin pääsi vain rekisteröityneet vipit juttelemaan. Ne postettiin edellisen uudistuksen myötä turhina, koska niissä ei koskaan ollut ketään juttelemassa. Jostakin syystä chattailijoita kuitenkin ilmeisesti kiehtoo nämä "normaalit" ikäryhmähuoneet mielenkiintoisine lieveilmiöineen??
Jos muutosta halutaan tosissaan, koitetaan saada takaisin vaikka pari huonetta ainoastaan rekisteröidyille chattailijoille..silloin ei ainakaan mustilla kuljeskelevat seksinhakijat pääsisi vonkuulle..ja puskahuutelu loppuisi.
Miten on..??- 16++7
mutta se Vip rajoittaa senverran, että rekattu jolla ei vippiä pääsisi sinne. Miten olisi ihan rekattujenhuone???? Kyllä joku järkevä käytäntö olisi nyt tarpeellinen.
- hyvää joulua
Mun mielestä ne vipit voitaisiin poistaa kokonaan käytöstä. Uskon, että silläkin tulisi rauhaa chattiin, edes vähäsen.
- Rekisterinumero Uuno
16++7 kirjoitti:
mutta se Vip rajoittaa senverran, että rekattu jolla ei vippiä pääsisi sinne. Miten olisi ihan rekattujenhuone???? Kyllä joku järkevä käytäntö olisi nyt tarpeellinen.
Zamio juuri ehdottikin..
- länsilappi
Kyllä olisi parempi tuon 50 huoneen osalta, että sinne tulisi rekattujen huone erikseen ja mustille nikeille omansa eli kummatkin vain omissa huoneissaan. Minusta se puhdistaisi sitä ilmaa kummasti, jäisi mustien nikkien huutelut pois ja KUKAAN ei tarvitsi epäillä ketään mustaa nikkiä joksikin rekatuksi.
Kaikkien paras olisi kolme huonetta, eli rekatutu vipilliset, rekatut ja mustat nikit, siinä saisi valita sitten jokainen minne menee. - joulumuorina
siellä miehiäkin, jotka käyvät naistennikeillä. Kaikkilla asioilla on aina puolensa. Kummasti ihmetyttää kun te tiedätte kuka käyttää mitäkin nikkiä, kun ollaan virtuaalimaailmassa pitää muistaa että joku voi myös valehdella sanoa käyttäneensä jotain nikkiä. Kaikkea ei pidä ottaa tosikkomaisesti kuitenkaan.
Minusta olisi hyvä tuo huonejako, jokaisen oma valinta missä huoneessa olisi, ei pidä tietää etukäteen, että tuo on se rekattu mustalla nikillä. - pirunmerta
miten sinä ala kertomaan täällä jostain nikeistä ja niiden tekosista. Kyllä keskustlenaihe oli vongaavat nuoret miehet. Tämän palstan keskustelut eivät pysy asiassa olen sen verran seuraillut, vaan alkaa syyttelyt sekä nimittelytkin.
Luulisi jo tällä iällä osaavan eroittaan mistä keskustellaan.
Olen rekattu mies ja sinä pysynkin, eikä kukaan ole huijannut.
- hyvää joulua
Ne nuoret miehet tulevat ja kysyvät ja jättävät rauhaan heti, kun sanot, ettei kiinnosta. Ei tuo kielto kauaa ainakaan mun aikaani vie. :-)
Mites, kun nuo miehet kertoo, että siellä on naisiakin vonkaamassa?- Rekisterinumero Uuno
Nuoria naisia etsimässä opettajaa tai myymässä seksiä. Vähemmän kuitenkin näitä tapauksia, enemmistö on nuoria miehiä.
- VainMies58
Rekisterinumero Uuno kirjoitti:
Nuoria naisia etsimässä opettajaa tai myymässä seksiä. Vähemmän kuitenkin näitä tapauksia, enemmistö on nuoria miehiä.
Onhan noita 50 naisiakin vaikka millä mitalla vonkailemassa ja aika
selväsanaisesti kertovat mitä haluavat,rekattujakin monia,että se siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906