Hei! Olisi etsinnässä aikuisia huumorintajuisia ja mukavia ihmisiä ympäri suomea:) Mailitse yhteyttä: kuusitonttu5@suomi24.fi
Ympäri suomea kirjekamui
4
307
Vastaukset
Saanko kysyä,että jos on jo 18-vuotias (itse olen jo ja täytän n. 4 kuukauden päästä 19),niin onko tuon ikäinen turhan nuori siulle?Sikäli,kun 18-vuotias on jo aikuinen (lain mukaan ainaskin,mutta sinusta en tiedä ^^'')
- pappara
Jos itse voisin valita ystäväni niin ikä ei siinä ratkaise, yhden tekevää vaikka olisi vieläkin nuorempi tai huimasti vanhempi. Minusta ystävät ovat ystäviä iästään riippumatta ja siinä se rikkaus juuri onkin, kun ystäviä on eri-k-ikäsiä. Silloinhan mielipiteetkin ovat runsaita ja mikä parasta eri näkökulmasta olevia.
En oikein ymmärrä tuota ikäkyselyä koska minulle ei merkitse mitään se, mitä ikäluokkaa joku edustaa.
Sen sijaan merkitsee paljonkin, miten tuo joku jonkin ikäinen mielipidettään ilmaisee. Rivien välistä kun voi tulkita monenlaista.
- "tonttukirjeitä"
ei ole käytössä
- keskstlla
Laitanpa tähän samaan ketjuun. Noin nelikymmpinen mies toivoisi syvälliseen keskusteluun kaikenlaisita aiheista, elämän iloista ja suruista, maailman tapahtumista yms. Joko sähkpost tai meseen. Hotmailin etuosa on jermulu@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706