moi onko kellään tietoa mihin hintaan keskinen myy pleikka 3 pakettia tuurissa? esim: singstars pakettina???
pleikka 3 hinta veljekset keskinen tuuri
9
1380
Vastaukset
- rahat mulle heti kai
saksassa oli 222e 14,90e postit 120gb slim , perkule kun ehtivät myydä tarjouksen loppuun ennen kuin hoksin
saksasta sais 500gb slimin 340 euroon posteineen kun oikein ehtiä osaa ... tietty jos ostaa verkkokaupasta 120gb slimin 289 e kaikkine kuluineen ja tilaa briteistä 500gb kovalevyn hintaan 38 euroa posteineen ni ...
elämä on- vesa iha itee
Olis kiva tietää mitä maksaa ne peelipaketit mis tulee se singstaari ja mikit :)
- miks ei
vesa iha itee kirjoitti:
Olis kiva tietää mitä maksaa ne peelipaketit mis tulee se singstaari ja mikit :)
sinkstaarit ja mikit
- ihhihi
paljonko ne pleikka 3 tai xbox 360 koneet maksaa
- Katkarapulakeitto
No mulla makso n.700€ konsoli kahdella pelillä ja tärisemättömillä ohjaimilla.
Singstarit maksoi n. 50€ yhdellä pelillä ja langallisilla mikeillä.
- ps33sp
Mulla kans saman verran, ostin ensimmäisten joukossa ja hyvin on laite palvellut siitä asti. Tosin vaihdoin 500 gigan kovalevyn sisään n. vuosi sitten. Kyllä kelpaa käyttää digiboksina ja elokuvia, pelejä, musiikkia, valokuvia on sisällä lukematon määrä :-)
Taitaa tera olla aika maksimi koko, en ole varma, mutta voisihan tuohon virittää vaikka 2TB kovan ajan kuluks. Laite vailla vertaa!!! - vastaus kone
paljo pelkkä pleikka3 maksaa?
- Erkkimerkki321123123
alle 200 eurolla saa ps kolmosen
Mun ps3 makso vajaat 500€ jos lasketaan hintaan mukaan tua 1 teran kovis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164