LUPAUS
Holiday Club tarjoaa esittelyssä käyneille kahden hengen yöpymisen vapaa valintaisessa kylpylähotellissa. Lisäksi lippuja Jokereiden otteluihin. Tähän pyydettiin varaamaan 2 tuntia aikaa.
TOTUUS
Aikaa menee helposti 3 tuntia, josta minua ystävä etukäteen varoittikin. Lätkälippuja EI tietenkään saanut, koska ne oli tarkoitettu JO pelattuun matsiin.
Lahjakortin sai samantien, MUTTA kun soitin varatakseni huoneen, minulle alettiin MYYDÄ useampaa päivää. Kun kysyin, ettenkö saa tälle tavalliselle lauantaille huonetta lahjakortilla, kuten oli luvattu, niin vastaus oli EI. Minun PITÄÄ MAKSAA KAKSI YÖTÄ, ja jos ensi viikolla vielä on "MYYMÄTTÖMIÄ" huoneita, niin sitten saatamme saada huoneen! Olin etukäteen varmistanut haluamastani hotellista, että tilaa on. Huonetta vaan EI SAA varata itse hotellista, vaan se menee aina JÄRJESTELMÄN läpi, missä sitten voidaan pelata asiakkailla!
Lahjakortissa rajataan pois ainoastaan hiihtolomat, juhlapyhät ja erityistapahtumat. Haluamani yö/päivä EI OLE MIKÄÄN edellä mainituista!
ELI
Jos Holiday Club hoitaa näin pienen asian näin HUONOSTI, miten se kykenee hoitamaan ne maailmanlaajuiset vaihdot yms.
Ystäväni on useammin kuin kerran lentänyt OMALLA RAHALLA (lue: omalla vastuulla) ulkomaille ja saanut kuulla vast paikan päällä, ettei siellä ole mitään varausta! Ei kuulemma tunnu kivalta olla ulkomailla lomalla ilman huonetta, kun kädessä on paperi varauksesta, mutta huonetta ei saa! JA ON MAKSANUT ISON HINNAN ETUKÄTEEN.
Holiday Club EI TOIMI !!!!
2
385
Vastaukset
- petteri
Hyvä kun kirjoitit tuon. Tässä taas esimerkki nykyajan yrityselämästä. Maksimaalinen voitto keinoja kaihtamatta. Suuria lupauksia, houkutuksia, mitkä suomeksi sanottuna usein on täyttä kusetusta. Ehkä me jo opimme tähän uuteen markkinatalouteen, missä paras huijari pärjää parhaiten.
- yrittäjä
Samaa mieltä, että suoraselkäistä yrittämistä ei enää arvosteta. Esimerkkisi on vain pieni osa tätä muoti-ilmiötä, jos niin voi sanoa. Itse olen niitä rehellisiä yrittäjiä. Se on helppoa, kun on tuote yms kunnossa.
Olen aina pitänyt tuollaisia yrityksiä huijauksena, mutta että kehtaavat olla noin röyhkeitä tosiaan niin pienissä asioissa, josta kerroit.
Varmaan lähinnä harmittaa, ellet jo ostanut jotain. En kyllä suosittele ostamaan, eikä kannata näemmä mennä edes tilaisuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657