PIMPELIPOMPELI

Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille.

Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan. Kaapit ovat täynnä aseita ja viina virtaa. Akkakin nalkuttaa ja lisäksi ympärillä vaanivat kuvitteelliset pedot aiheuttavat tuskaa ja paineita. Liipasinsormi voikin olla tosi herkässä näin jouluriehan aikaan. Minä toivon, jotta naureskelija ei saisi linkittämisen aiheita joulupyhinä, mutta pelkään pahinta.

PPP = pyssyt pois paskasakilta

6

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hiljentymisen

juhla, ei mikään rieha.
      Ruuaksi mm. itse metsästettyä hanhea.
      Hyvää Joulua sinullekin, vaikka maailmankuvasi on kovin vääristynyt ja luonnosta vieraantunut.

• sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

• messina
        Susianalyytikko kirjoitti:

sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

ihan vesi tulee kielelle,kun muistelee viime joulun ruoka listaa:paistettua hanhea,kylmäsavustettua hirvenlihaa,umpisuolattua hirvenlihaa,pekonilla vuorattua metson täkkää,hirvenvasan maksasta tehtyä pateeta,karhun kämmenistä ja hirven turvasta itse tehtyä maalaishyytelöä, ja paljon muuta metsäneläimistä tehtyä herkku ruokaa.juomana maito. maistuis varmaan analyytikolle ps hyytelön valmisohjeet saat kun kysyt reilusti

• näkjä

sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

luonnonsuojelija asialla, lipeäkala meinaan tehdään turskasta, ja kuinka ollakkaan turska on tonnikalan ohella yksi uhanalaisimmista ja ylikalastetuimmista kalalajeista. Kuinka se onnistuukin tämä meitin Paskamaisterj aina ja joka kerta valitsemaan esimerkikseen näitä edellemainittuja lajeja. Kyllä meinnaan pöljyyksiä mainostaessasi mainosta ihan itteäs, sulla ei ole paskankaan hajua mikä on tällä hetkellä tilanne. Sulle riittää kunhan siinä ei ole karvoja niin ne voi tappaa sukupuuttoon ilman tunnontuskia.

• mutta sitä

lipeäkalaa ei ole, kun kukaan ei siitä tykkää.
        Maistettu on kyllä.
        Mutta tapettu se kalakin on. Ei sitä elävältä syödä.

• analyylikko

joululahjaksi perspyyhkeitä koko repullinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe