Onko Turun seudulla ollenkaan vapaaehtoistoimintaa? Soittelin diakonille, SPR:ään, Emmaukseen. Tarvitsisin muuttoapua en jaksa itse järjestellä eikä ole rahaakaan. Kaikista näistä sain vastauksen "ei ole". Ei mitään yritystäkään auttaa minua tai ohjata jollekin toiselle taholle. Uskomatonta!! Ei kaikilla ihmisillä kertakaikkiaan ole läheisiä jotka auttavat ja mielestäni silloin pitäisi olla lähimmäisiä jotka jelppaavat. Tosi tyly kokemus.
Olen lukenut että kaikenlaista laupias samarialainen projektia on joskus järjestetty. Mutta ei varmaan koske tätä seutua. Emmauksen päästä vaan tokaistiin että ei meillä ole autoakaan. Ihan hyvin olisin voinut maksaa heille pienen summan halvasta vuokrauksesta ja varmasti olisi pari miestä ilmaiseksi kantoavuksi.
En saanut mitään apua
kylmä suomi
2
801
Vastaukset
- yllä
Tulen kyllä auttamaan. Kerro tarkemmin missä asut? Mitään julmetun painavia en oo hyväkantaan, mutta kuitenkin. Laita mulle sähköpostii eeva.2@luukku.com
- Vitutnoista
Minulla on huonoja kokemuksia diakoneista,en hae enää mitään apua. Syön tiukkana aikana makaronia. Pitäkööt apunsa. Pärjään omillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667