Auttakaa joku, joka on pelannut Rayman Hoodlum Havocin läpi!!!
Olen kohdassa "The longest shortcut" ja aika loppemetreillä kruunujen keräämisessä eli kohdassa, jossa on iso silta ja jonka molemmin puolin on kruunuja sekä sillan toisessa päässä huone, jonka toisella puolella portin takana kruujuna. Raymanin pitää painaa ajastin päälle ja heittää käden kuvaan kouria, jotta alla oleva lasinen vekotin liikkuu toisella puolelle huonetta. Olen takonut kohtaa jo monta kertaa, mutta aina vain portti sulkeutuu ennen kuin edes pääsen hyppäämään "lautalta" lähellekään porttia. Kohta on todella vaikea! Miten nopeasti Raymanin pitää oikein heitellä kouriaan, että ehtisin portin toiselle puolelle?
Onko siihen joku kikka? Olen vaikka mitä kokeillut, mutta lautta ei vaan millään liiku tarpeeksi nopeasti.
Ihmettelen, kun peli suunnattu 3v.ylöspäin, että mikä järki on tehdä kohdasta noin vaikea?!?!
Vastatakaa joku joka osaisi neuvoa!
Kiitos!!!
Rayman Hoodlum Havoc pelanneet!!!
Rayman-woman
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450