Kotikuntalaki tulee ensi keväänä vanhustenhuoltoon ja siinä määritelään kuka maksaa kustannukset tämä asia tuli tiedotteena minulle kuntaliitosta.
Pakolaispolitiikka on täällä meillä keskusteluttanut ja niin se tuntuu keskusteluttavan kustannusten osalta myös Helsingissä jossa apulaiskaupunginjohtaja kyselee maahanmuuton kustannuksista.
Työministeriöstä tuo asia on siirretty sisäministeriöön mutta vastuu on työllisyyskysymyksissä ja koulutuksen osalta työministeriössä. Helsingin apulaiskaupunginjohtaja vaatii että nuo selvitykset tehtäisiin heti haastattelussa mikä on maahanmuuttajan koulutus ja ammattitaito että vältytään toimeentuloluukulta.
Niinpä noinkin suuressa kunnassa katsotaan vain asia mikä heidän kannalta on edullista kun tarvitaan tiettyyn työhön työntekijöitä mutta mitä täällä. tämäkin tiedote saatu. MK
Kotikuntalaki tulossa
5
179
Vastaukset
- hetken, että
... olet yhtäkkiä oppinut kirjoittamaan selkeästi ja ilman virheitä, mutta ei sentään.
Olin vain väsynyt päivän töistä enkä heti huomannut.
Nyt voin taas olla rauhallisin mielin.
... ja annakin olla viimeinen kerta kun tuolla tavalla säikyttelet.Niin sitä olen minäkin vasta juuri palannut kotiin ,taas tuli käytyä asioilla Joensuussa ja vanha ja uusi kohtasivat eli autot, mukava oli sitten körötellä kotiin istua kyytissä kun toinen ajoi uudessa kaarassa jossa oli tilaa minunkin kintuille.
Muuten huomaan toisinaan itsekkin kun kirjain jää välistä pois huutokaupasta ostettu kone ja vielä joskus ajatus kulkee nopeammasti kuin sormet koneella, ikääkin on jo minulla jos on koneellakin.
Tarkoitus on kuitenkin se, että jaan tietoa ja herätän keskustelua sitä on haluttu aikanaan. MKSain aiheesta poistumiseen syyn jatkaa, yksi rouva oli myös tuolla Joensuussa säihkähtänyt pahemman kerran,oli jopa rukoillut kun rahapussi kaikkinen kortteineen oli pudonnut.
Löysimme sen rahapussin autoliikkeen pihasta ja veimme sisälle ja kohta kesken kaupan tuo rouva hätäisesti koputtaa oveen sanoimme ei hättää kukkaroanne varmaan etsitte, rouva kiitti meitä ja luojaa jokaista rutisti kiitollisuudella rehellisyydestä,
Eilen myöskin olin kassajonossa ja huomasin kympin rahan ja ojensin sen edelliselle menijälle tämä varmaan putosi teiltä. Näin voimme antaa Joulumieltä ja myös saada kiitosta osakseen minullekin tuli hyvä mieli kun joskus kiitetään.MK- Kuotta
markkukorpinen kirjoitti:
Sain aiheesta poistumiseen syyn jatkaa, yksi rouva oli myös tuolla Joensuussa säihkähtänyt pahemman kerran,oli jopa rukoillut kun rahapussi kaikkinen kortteineen oli pudonnut.
Löysimme sen rahapussin autoliikkeen pihasta ja veimme sisälle ja kohta kesken kaupan tuo rouva hätäisesti koputtaa oveen sanoimme ei hättää kukkaroanne varmaan etsitte, rouva kiitti meitä ja luojaa jokaista rutisti kiitollisuudella rehellisyydestä,
Eilen myöskin olin kassajonossa ja huomasin kympin rahan ja ojensin sen edelliselle menijälle tämä varmaan putosi teiltä. Näin voimme antaa Joulumieltä ja myös saada kiitosta osakseen minullekin tuli hyvä mieli kun joskus kiitetään.MKHai!
Miten sie noin kiitoksenkippee oot markku?
Outtoo on !
No voen minäki sannoo, ettei laalus sillon kaapan parkkipaekalla ,nyt niin hirveetä ollu, vaikka varikset ja harakat katosi paikalta.
Luonnehtisin näin, että jos humalassa olisin ollut, niin olisin jopa kehunut laulutaitoasi!
TV .Kuotta, ent iskutyöläisprikaatin kenraali Kuotta kirjoitti:
Hai!
Miten sie noin kiitoksenkippee oot markku?
Outtoo on !
No voen minäki sannoo, ettei laalus sillon kaapan parkkipaekalla ,nyt niin hirveetä ollu, vaikka varikset ja harakat katosi paikalta.
Luonnehtisin näin, että jos humalassa olisin ollut, niin olisin jopa kehunut laulutaitoasi!
TV .Kuotta, ent iskutyöläisprikaatin kenraaliMinäkin laulan niin pulut ei kaadu ainakaan meidän pihalle ,toista se saattaa sitten olla sinun pihalla onko pulut siellä jo selällään, miten sinä vislaat ja kiität saavutuksestasi Miten sinä sitten pukkina toimit ja annat hyvän mielen heh heh MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942