Jumalan olemassa olo.

Jum'a'lala

Miksi kristityt vaativat aina ateisteilta todisteita siitä että jumalaa ei ole? Ajatus vaivaa minua koska harvoin minkään olemattomuudesta tarvitaan todisteita. Todisteillahan pyritään osoittamaan että jokin asia on tosi... Esimerkki: Minä sanon teille että ainoa oikea maailman luoja on Jum'a'lala. Sitten vaadin että todistatte ettei Jum'a'lalaa ole olemassa. Eli todistakaa tämä minulle.

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi oletat, ettei Jumalaa ole? Et voi tietää, ettei ole.

• Jum'a'lala

Oletan että jos jumala on siitä on myös todisteita. Kuten jo tuli varmaan selväksi jumalan olemattomuus on minulle selviö koska hänen olemassaolostaan ei ole todisteita. Ja vielä ettei synny väärinkäsityksiä niin tarkoitan LUOTETTAVIA todisteita. Ei mitään epämääräisiä kirjoituksia 2000 vuoden takaa.

• se ominaisuus

"Et voi tietää, ettei ole"

Asioita, joista ei voi tietää että niitä ei ole, on käytännössä ääretön määrä, niin paljon kuin kunkin mielikuvitus osaa keksiä. Jos olemattomuuden todisteiden puuttuminen kelpaisi todisteeksi olemassaolosta, sinulla olisi tekemistä kun sinun pitäisi ottaa elämässäsi huomioon kaikki nuo "todistetusti olemassa olevat" asiat. Et kumminkaan kelpuuta tuota todistustapaa muuta kuin jumalolentosi tapauksessa. Miksi?

• kuolematon sielu

mutta jumala ilmenee kaikessa elollisessa
      , oikeastaan koko universum on yhtä jumalan ilmentymää.
      Opettele tuntemaan itsesi niin löydät jumalan yllättävän läheltä, sisältäsi.

• sen tietä?

"mutta jumala ilmenee kaikessa elollisessa"

Millä lailla ilmenee? Ts.osaatko kertoa millaista kaiken elollisen pitäisi olla siinä tapauksessa että jumalaa ei olisi, ja miksi?

• "Miksi kristityt vaativat aina ateisteilta todisteita siitä että jumalaa ei ole?"

Koska heidän uskoaan kohottaa se, ettei tuollaista voi todistaa.

Kuitenkin (rehellisyyden nimissä voidaan todeta) kristityt vaativat vain silloin tällöin ateisteilta todisteita siitä että jumalaa ei ole.

• Threemoles

Kristityt eivät vaadi keneltäkään yhtikäs mittää. Luulottelet vaan, turhia ajatellen.

Näin minä todistan: Kyllä luomakuntamme Luoja, taivaallinen Isä elää ja voi todella hyvin.

• po

Tässä sulle pari linkkiä käy tsekkaas: '
      http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Hell.htm

http://www.spiritlessons.com/Documents/7_Jovenes/Finnish_7_Youths_Heaven.htm

Kyllä mulle Jumala on ainakin asioita hoitanut kun olen laittanut koko elämän Jumalalle ja Jeesukselle ja pyytänyt apua. Paljon ihminen saa tehdä töitä että on "puhdas" kun taivaaseen haluaisi päästä! Ihminen on vaan pelkkä "teltta" kun kuolet niin näet että seisot oman kehon vieressä. TV7 kanavalta "ilmainen" tulee usein yliluonnollisia sarja joka kertoo Jumalan ihmeteoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe