Miehet mustissa laseissaan ja ilman paitaa

ansa ikonen

Mies, älä laita itsestäsi kuvaa, jossa olet mustat lasit silmillä. Et todellakaan näytä coolilta, vaan aika päinvastaiselta, ja moni haluaisi nähdä oikeasti toisen silmät eikä muovin kappaleita.

Sama koskee paidattomuutta: jos olet vakavissasi etsimässä itsellesi naista (ja vieläpä fiksua naista etkä mitään pinnallista kanaa), paita päälle kuvassa!

17

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe The Scrap
      • ansa ikonen

Harvempi vain on Clint ;-)

• neiti puupää
        ansa ikonen kirjoitti:

Harvempi vain on Clint ;-)

Haluaako joku mies vastata, miksi mies laittaa itsestään profiilikuvan tai kuvia, joissa esiintyy paidatta? Kuvitteleeko mies olevansa seksisymboli, laittaessaan kuvan, jossa on mustat lasit silmillä, paita auki napaan saakka ja takki päällä?

• Joe The Scrap
        neiti puupää kirjoitti:

Haluaako joku mies vastata, miksi mies laittaa itsestään profiilikuvan tai kuvia, joissa esiintyy paidatta? Kuvitteleeko mies olevansa seksisymboli, laittaessaan kuvan, jossa on mustat lasit silmillä, paita auki napaan saakka ja takki päällä?

Kyllä tuo paidattomuus onkin aika urpoa pullistelua.

• Olen täysin samaa mieltä. Miksi laittaa kuva jos ei uskalla kasvojaan kunnolla näyttää.

Aika monilla jo näyttää olevan paidattomia kuvia galleriassaan, useimmat heistä turvonneita pullataikinoita ym. muuten hyvin epäviehättäviä.
      Paidattomat kuvat antavat urpon kuvan.
      (Eri asia jos kuva on tilanteesta jossa ollaan luonnollisesti ilman paitaa, esim. uimaranta.)

• Dadaadaa Mitä hommaa

Taitaa neideillä itsellä olla vähän ulkonäköpaineita vai? Päässyt massu kasvamaan ja pylly levenemään?

Itselläni on kuva (ei kylläkään täällä galleriassa), mutta eräällä deittipalstalla ilman paitaa ja naamakin näkyy, pose.

Ei ole tullut kuin hyvää palautetta tähän mennessä, miksi ihmeessä ottaisin sen pois? Huhhuh. Kaikkea sitä kuulee.

• neiti puupää
        Dadaadaa Mitä hommaa kirjoitti:

Taitaa neideillä itsellä olla vähän ulkonäköpaineita vai? Päässyt massu kasvamaan ja pylly levenemään?

Itselläni on kuva (ei kylläkään täällä galleriassa), mutta eräällä deittipalstalla ilman paitaa ja naamakin näkyy, pose.

Ei ole tullut kuin hyvää palautetta tähän mennessä, miksi ihmeessä ottaisin sen pois? Huhhuh. Kaikkea sitä kuulee.

Ulkonäköpaineilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälaisen kuvan itsestäni laitan.
        Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kuvan laittajasta. Haet varmaan sänkyseuraa esiintymällä narsistisesti deittipalstalla, ellet sitten ole kuvassa esim. uimarannalla.

• mies olen
        neiti puupää kirjoitti:

Ulkonäköpaineilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälaisen kuvan itsestäni laitan.
        Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kuvan laittajasta. Haet varmaan sänkyseuraa esiintymällä narsistisesti deittipalstalla, ellet sitten ole kuvassa esim. uimarannalla.

naiset tarjoavat mieluiten sänkyseuraa?

• Se edellinen
        mies olen kirjoitti:

Olen Dadaadaa Mitä hommaa.

No näköjään jos haluatte narsistiksi leimata niin siitä vaan. Ainakin itselläni on vientiä deittipalstoilla ollut, enkä ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka eivät sieltä mitään saa. Olen kyllä ihan joidenkin naisten mieleen. Olen urheilullinen ja hyvärunkoinen mies. Miksi minun pitäisi hävetä sitä? Tällainen minä olen, enkä pyytele itseäni KENELTÄKÄÄN anteeksi. Vielä vähemmän täällä joillekin kiukkuisille naisille. Ehkä katsotte vääränlaisia miehiä?

• neiti puupää
        Se edellinen kirjoitti:

Olen Dadaadaa Mitä hommaa.

No näköjään jos haluatte narsistiksi leimata niin siitä vaan. Ainakin itselläni on vientiä deittipalstoilla ollut, enkä ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka eivät sieltä mitään saa. Olen kyllä ihan joidenkin naisten mieleen. Olen urheilullinen ja hyvärunkoinen mies. Miksi minun pitäisi hävetä sitä? Tällainen minä olen, enkä pyytele itseäni KENELTÄKÄÄN anteeksi. Vielä vähemmän täällä joillekin kiukkuisille naisille. Ehkä katsotte vääränlaisia miehiä?

Pölkkypää kaiken lisäksi ! Kuka sinut narsistiksi on leimannut ??
        Narsistinen ja narsisti ovat kaksi ERI KÄSITETTÄ ihmisestä !!

• neiti puupää
        mies olen kirjoitti:

Narsistinen pullistelija kuvittelee kellistävänsä leidin kuin leidin esiintymällä paidatta. Varmasti onnistuu kellistämään ladyja, mutta niitä jotka hakevat vain seksiä !!

• mies olen
        neiti puupää kirjoitti:

Narsistinen pullistelija kuvittelee kellistävänsä leidin kuin leidin esiintymällä paidatta. Varmasti onnistuu kellistämään ladyja, mutta niitä jotka hakevat vain seksiä !!

monissa naisissa, että kun he hakevat

seksiä, niin silloin otetaan paidaton mies - paidallinen ei oikein samalla tavoin sytytä,

mutta sitten kun hakevat

muuta(kin), niin silloin otetaan paidallinen - paidaton ei oikein samalla tavoin sytytä.

Näinkö se menee, hyvät naiset?

• Se daa daa tyyppi
        neiti puupää kirjoitti:

En kuvittele kellistäväni kaikkia, todellakaan. Joidenkin kanssa vaan synkkaa hyvin. Mitä vikaa on kellistää naisia, jotka hakevat seksiä? En nyt oikein ymmärrä pointtiasi kun et edes tiedä mitä itse sieltä haen. Eivät kaikki naiset jotka esimerkiksi kuvistani pitävät halua vain seksiä, sehän olisi jo aikamoinen tilastollinen poikkeama, en minä nyt mikään Brad Pitt ole :)

Luulisin sinunkin olevan hyvin erinlainen nainen, entä mitä täällä huutelultasi annat ymmärtää. Itse olen mitä olen ja vaikkakin täällä anonyymiteetin takaa välillä päätäni auon, ei se senkummemmin peilaa todellisuuteeni siitä kuka olen.

Otin vaan kantaa tuohon paidattomuuteen, että kyllä on sellaisiakin naisia jotka siitä antavat plussaa, näkee että toinen hoitaa itseään. Sitä en ole ikinä miehillä ymmärtänyt, miksi ei ole kuvaa tai on jokin epämääräinen (Aurinkolasit) kuva profiilissa. Voin kuulostaa pinnalliselta, mutta kyllä se olisi hyvä nähdä toisen naama, sekin kertoo jo paljon. En usko siihen, että sielujen sympatiaa saadaan puhtaista henkisistä arvoista, aina pitää toisen silmää miellyttää tavalla tai toisella, seksi nyt on eri ihmisille eri tärkeää suhteessa, itselleni se on tärkeää.

Eli miehet, kammatkaa se naama ja ostakaa vähän uusia vaatteita ja PANOSTAKAA niihin treffeihin. Kunnon kuva profiiliin, eikä mitään Komulaisen ottamaa kuvaa kun olet päissäsi kalaretkellä. Ei mitäään puolivillaista asennetta, vaan jos toinen on kiinnostava niin olkaa kiinnostuneita ja puhukaa! Liian monesti kuulee naisten suusta näitä "tyylitajuttomia" ja "tuppisuita" kommentteja. Ja käytöstavat kunniaan!

Ukois noilla jo pääsevän alkuun. Hyvää joulun odotusta kaikille, kiitän ja kummarran, takavasemmalle poistun :)

• Dadaadaa Mitä hommaa kirjoitti:

Ei ole massu tai pylly kasvanut. Ei ole tarvetta laittaa kuvaakaan todisteeksi. Eiköhän noi mun galleriassa olevat kuvat puhu ihan omaa kieltään.

En vain pidä kovin älykkäänä esitellä itseään vähissä vaatteissa netissä kaikelle kansalle. Fiksuimmat ihmiset laittavat kasvokuvan vaatteet päällä. Netissä on paljon kummallisia torso-kuvia, muttei kasvoja ollenkaan. Missä järki?

• niinpä....

todella säälittäviä kaikki aurinkolasitpellet. ei taida pojilla olla pokkaa näyttää niitä siansilmiään ja huonoa itseluottamustaan.

• journalisti

Me liikumme netissä eri tasoilla.
        Jos mustat lasit ja kuva ilman paitaa toimii, se kertoo vain siitä säälittävästä tasosta millä liikutaan.
        Sillä tasolla on omat kriteerit ja vaatimukset - antaa heidän deittailla siellä.
        Kuten olen aikaisemmissa kirjoituksissani korostanut, suosin kuvattomuutta, mutta hyvällä profiililla.
        Tasokkaat seuranhakijat osaavat lukea ja kirjoittaa ja toimia sen mukaan.
        Valitettavasti täällä ei ole luokituksia ilmoituksille esim. ulkonäkönarsistit, peli-ihmiset, kaverinhakijat,
        uteliaat, feikit, valehtelijat ja todelliset seuranhakijat
        Luotan edelleen myös älykkäisiin ja järkeviin naisiin, jotka etsivät oikeata seuraa, tarkoituksena tavata kyseinen henkilö mahdollisimman nopeasti livenä.
        t. mies 50

• huuhuhuua

niiät laseja on syyspimeälläkin päässä kun on krapulasilmät ristissä. naurattaa kun pimeessä talvellakin pitää pitää. leikkauksen jälkeen asia erikseen. kesällä ajetaan vesisateessa arskalasit päässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe