Itse pidän tällaisista miehistä, eli hoikka tai jopa laiha ruumiinrakenne, lihasta saa toki jonkin verran olla mutta ei ole niin väliä onko vaiko ei. Pääasia ettei ole lihava tai liian bodattu, ja ehdottomasti ilman viiksiä eikä mielellään partaakaan (ainakaan kovin paljon). Kun tähän lisätään vielä miehen pitkä letti olkapäille tai kulkemaan pitkin hoikkaa vartaloa niin oih ja voi kun olen myyty ;)
Tässä mainittuna siis nämä pinnallisuudet jotka uppoavat minuun, eri juttu olisikin sitten löytää se yhteensopiva sielu...
Laiha & pitkät hiukset= MIES
14
561
Vastaukset
- FrozenCorpse
Laihat ja hoikat pitkätukat kyllä vie 10-0.
- Nymfomaani3
Ai että sellainen, no niitä on paljon valitse vaan minkä haluat, taas sydän asiat ovat eri asia =)
- jee..
Yngve?
- n_25
Mäkin tykkään laihoista ja pitkähiuksisista. "miehen pitkä letti olkapäille tai kulkemaan pitkin hoikkaa vartaloa niin oih ja voi kun olen myyty ;)" Niinpä. Vaan mistäs löytyis mullekin oma semmonen?
Ärsyttää kun ainoastaan nämä treenatut lyhythiuksiset sporttipenat yrittää iskeä, vieläpä suurella itsevarmuudella, kun mun mielestä ne on pelkästään vastenmielisiä.- n24
Hihih, "n_25" lainaten nämä sporttipenat yrittävät kyllä iskeä joskus hyvinkin itsevarmasti..ja yhyh kun eivät tee minuunkaan minkäänlaista vaikutusta. Nämä pitkätukkaiset taas lymyilevät jossain lettinsä takana ja harvemmin tulevat "iskemään". Itsekään en viitsi tehdä aloitetta tai mennä juttelemaan jos ei ole mitään erityistä asiaa..mutta jospa joskus sellaanen sattumalta osuis kohdalle :)
Tykkään myös.
- ei minun
makuun ainakaan. Minä pidän rotevista, lyhythiuksisista ja mielellään vaaleista miehistä, aijai. ? Pitäkää te muut luuviulunne, minulle jää kaikki herkut :D
- n---21
kyllä on minunkin makuuni sellainen mies .
- M27
Minä olen juuri tällainen; jäntevä ja vaaleat hiukset n. puoleen selkään. En ole mikään kovin pitkä, muistaakseni 173-174 cm ja painan tietääkseni n. 60 kg tai ihan vähän yli. En pidä viiksiä enkä partaa, tatuointeja on paljon. Käyn kuntosalilla säännöllisesti ja työni on oikeasti fyysisesti raskasta, joten en ole mikään aivan rimpula vaan lihastakin löytyy mutta ei mitään törkeän näkösiä möykkyjä kuitenkaan. Olen yrittänyt kasvattaa painoani mutta hyvin huonoin tuloksin, en vain liho vaikka mitä söisin ja miten paljon. No mieluummin olen kyllä hoikka kuin lihava, lihavuus ei ole kovin kaunista.
..saat painoa päälles kunhan syöt oikein ja treenaat kovaa. Ja nimenomaan siten, että keskityt sen lihasmassan rakentamiseen. =)
Aikaahan se toki vie..- n24
Pääasia tietty että mies itse viihtyy ruumiissaan, mutta henk. kohtaisesti en ymmärrä miksi aika monet miehet haluavat enemmän massaa. (ehkä siksi että näyttää enemmän "äijältä"??) Käyn itsekin salilla, ja sielläkin näkee niitä "könttejä" jotka syövät treenien ohella kaikenlaisia lisäravinteita että sais painon nousemaan. ..ja eräät täällä himoitsevat niitä luisempia MIEHIÄ
n24 kirjoitti:
Pääasia tietty että mies itse viihtyy ruumiissaan, mutta henk. kohtaisesti en ymmärrä miksi aika monet miehet haluavat enemmän massaa. (ehkä siksi että näyttää enemmän "äijältä"??) Käyn itsekin salilla, ja sielläkin näkee niitä "könttejä" jotka syövät treenien ohella kaikenlaisia lisäravinteita että sais painon nousemaan. ..ja eräät täällä himoitsevat niitä luisempia MIEHIÄ
-se painon nostaminen on sivuseikka. Tarkoitus on lisätä voimaa ja rakentaa lihasta...se painon nousu tapahtuu siinä ohessa. Se ei siis ole itsetarkoitus.
On ihan sama painaako sen 80kg vai 130kg kunhan on sitä voimaa. =)
Siinä syy miksi suurin osa nuorista miehistä treenaa...
- scorpio89
Kelpaisi minullekkin tuollainen. En oikein muunlaisiin miehiin vetoa tunnekkaan...
Onneksi täällä kaupungissa tuollaisia miehiä näkeekin välillä, kaikki ovat (varmasti) varattuja, mutta ainakin on silmäruokaa jos ei muuta =P - jepujee.
Tittidii, täällä 190cm 70kg miespuolinen luuviulu, joka on saanut ikänsä hävetä vartaloaan. Paino ei nouse, ei vain onnistu. Treenattu on, ruokavalio viilattu kuntoon ravitsemusterapeutin kanssa ja siihen päälle vielä mätetty menemään ylimääräistäkin, mutta kroppa pysyy samassa kunnossa. Pidemmän päälle turhauttavaa.
Mitä hiuksiin tulee, suht suorat ja olkapäille asti yltävät. Välillä auki, usein ponnarilla. Huomion arvoista ehkä se, että tyyli on kuitenkin kaukana hevarista tai rokkipojista.
Suhteet? None! Ei tunnu moniin naisiin ainakaan iskevän kyseinen kombinaatio. Toisaalta kasvonpiirteitäni on usein sanottu lähinnä kauniiksi, ei varsinaisesti maskuliinisiksi tai komeiksi, mistä (käsittääkseni) johtuu se, että minulta kysellään aika usein myös seksuaalista suuntautumistani. Kuulemma silmissä on samaa näköä kuin Kim Heroldilla, mutta tiedä häntä. Ehkä se vika on lähinnä siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164