Muistakaahan kaikki joiden tilaukset ovat olleet tullin hallussa 2004 lähtien vaatia korvausta niistä.
Itse ainakin tein juuri vaatimukset pilaantuneista juomista, sekä vielä kaikista kuluista joita on tullut vuosien varsilla. Itsellani on kaikki kopiot, kuitit yms. tallella - joten ei muuta kuin korvaukset janosuille.
piina 2004 päättyy
3
382
Vastaukset
- VON dOBBEL bOCK
Mitäs peijjoonia, 140. 000 L vinettoa Tullin hallussa?
Mistäs perkeleestä ne on sitä oikein hankkineet?
Kun,MITÄÄN ei ole T U L L I I N jäänyt, on täällä eräskin 'etäinen myyjä' sepustanut suu vaahdossa.
Mistä ihmeestä ne on tullut, ja miksi nyt se 'etäinen myyjä' on selittämässä että ne onkin HEIDÄN myymiä.
Nyt on selityksen paikka, PERKELE.- Viinikauppias
Kiitos asiallisesta kysymyksestä.
Nuo takavarikot on tehty 90 prosenttisesti vuoden 2004 marras- ja joulukuussa (yhteensä tuolloin noin 120000 litraa).
Lisää tehetiin vuodn 2005, 2006 aikana ja vuoden 2007 aikana vissiin pysäytettiin yksi erä ja vuoden 2008 aikana pysäytettiin 3 erää joita suurin vapautettiin jo 2008 keväällä.
Sen jälkeen - kuten itsekin olet lukenut ei yhtäkään erään ole pysäytetty - siis vuoden 2008 keväästä aina juolukuuhun 2009 eli yli puoleentoista vuoteen.
- janoinen edelleen
Itse laitoin juuri korvaushakemuksen tullille. Laitoin listan tilaamistani luultavasti pilaantuneista juotavista, sekä korvausvaatimuksen kuluista yms.
Ei muuta kuin kaikki lähettelemään vaatimusta tullille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814