Missä viipyy näkyvät kirjaimet ja numerot!

Miksi ei ole saatavilla kunnolla näkyviä numeroita ja tekstiä! Kahlasin kaikki Nokiat läpi enkä löytänyt esim. kunnon kellonäyttöä valonäytössä, vaan pienenä siellä ison näytön nurkassa piileskelee, samoin puh. numerot ja nimet, ym. Näyttötaulua kyllä olisi vaikka kuinka isoille merkeille. Hämärässä ja esim yöllä joudun sytyttämään valot ja laittamaan silmälasit että näkisin kelloajan. Sama sujuisi mutkitta jos kello näkyisi kunnolla. Tilaa kyllä olisi näytössä korjata asia. Mistä saan kunnon kännykän, jossa myös tekstiviestit näkee kirjoittaa vaikka lenkillä !!! Tuskin olen ainoa ikänäköinen ( 61 vuotta ) maailmassa!

7

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31203120

ainaki ison kellon saa taitaa useimmissa nokialaisessa siis näissä vähän paremmissa 3120 3720 esim löytyy analoginen kello näytönsäästäjistä,sen kun laittaa taustakuvaksi niin johan näkyy,mulla täsä 3120 se peittää puolet 2 tuuman näytöstä,näytönsäästäjäksi voi lisäks laittaa digikellon jos haluaa,ainakin täsä 3120 tekstiviestin tekstin kun laittaa isoimmalle koolle niin kyllähän näkyy ja hyvin, tekstikin erittäin selvä koska näytön laatu hyvä muutenkin,huonommissa halpakännyis juuri tuo näyttö on suurin syypää ettei näy hyvin,joten jos satsaat hiukan enemmän esim 3120 tai 3720 (n.120-129e)niin eiköhän pelitä....ja pimeessä myös

• Kaikki olisi tärkeitä nähdä kunnolla, mutta ennenkaikkea kello, puhelinluettelo, ja hyvin näkyvät näppäimet ja teksti tekstiviestejä varten, tulevat viestit näytöllä ym. Kirjoittaisin joulupukille vinkin, kun tietäisin mikä on paras kännykkä.Periaatteesta kun haluaisin suosia Nokiaa jos mahdollista.

• 31203120

kolikko juuri ja juuri peittää tuon analogisen kellon,kokeilin piruuttaan.Eli kyllä koko pitäis riittää

• jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?

• näkyy pimeässä
        sinikki12 kirjoitti:

jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?

Ainakin Nokia 6303 mallissa saa myös pimeässä näkyville koko 2.2 tuuman näytön leveydeltä analogisen kellon kun painaa punaista lopetusnäppätntä.

• 31203120
        sinikki12 kirjoitti:

jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?

kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään

• 31203120 kirjoitti:

kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään

Nyt uutta kännykkää valitsemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe