kun katsoin FST ohjelmaa missä uskovaiset kertoivat että "darwin ja lajien kehitys" on aiheuttanut kaiken pahan maapallolla. "Darwin" on vain 150 vuotta vanha tosiasia. Uskovaisten ajanlasku on alkanut näköjään 150 vuotta sitten.
Repesin remakkaan nauruun...
9
274
Vastaukset
- mrs Missukka
... naurahdin ääneen kun seurasin Wipeoutin eilisen ohjelman voittajan "voitontanssia".
Tottahan se on, että jos maapallolle ei olisi kehittynyt koskaan mitään eliöitä, niin esim. uskonsodat ja kirkkokuorolaisten raiskaukset olisivat jääneet tapahtumatta.
Mutta eihän Darwin ole lajien syntyyn syyllinen.
Minua nauratti eilen Päivi Räsäsen islaminvastaiset ajatukset ja niiden kytkös uskonnolliseen tyhjiöön.- Ateisminne
Siis Raamatun sanoma on pilkkaa, "Ateisminne" on nimimerkkini EI osa viestiä!
- zeges
On julmaa nauraa ihmisille, joilla on vakavia vaikeuksia todellisuuden hahmottamisessa.
Sitä paitsi tuon lajin uskovaiset käyttävät naurua ja pilkkaa vain oman harhansa vahvistamiseen. Ajattelevat että niin naurettiin Jeesuksellekin.
Oikea reaktio tuollaisiin juttuihin on ystävällinen hymy, toteamus "vai niin", ja sitten kannattaa kääntää puhe vaikkapa jääkiekon SM-liigaan.Olet täsmälleen oikeassa.
Toisaalta viestisi aiheuttaa niin suuren tarpeen purkaa patoutuneita (kyynisyydeksi kivettyneitä) naurutarpeita, nyt kun pidättelyn syy tuli ajatelun pintaan, että nauru pyrkii tulemaan väkisin esiin. Pidättelin, pidättelin, ja tuli pieru.- ^.^
A10097 kirjoitti:
Olet täsmälleen oikeassa.
Toisaalta viestisi aiheuttaa niin suuren tarpeen purkaa patoutuneita (kyynisyydeksi kivettyneitä) naurutarpeita, nyt kun pidättelyn syy tuli ajatelun pintaan, että nauru pyrkii tulemaan väkisin esiin. Pidättelin, pidättelin, ja tuli pieru.Minäpä rupesin nauramaan tuolle kommentillesi =) Ja kyllä, uskovaisille pitäisi vain hymyillä, vielä oikein anteeksipyytävästi... Paitsi että kun hihhulit eivät saakaan tyydytystä siitä että heille nauretaan, itsemurhatilastot todennäköisesti nousisivat dramaattisesti...
- tämä maa tänään
On julmaa nauraa ihmisille, joilla on vakavia vaikeuksia todellisuuden hahmottamisessa.
Tarkoitat siis jotain vammaisia joilla on käsitysvaikeuksia? Ei heitä ole suomalaisien joukossa kovinkaan montaa prosenttia tämän maan väestöstä.
- Jeesus elää!
ideologia on alkanut viriämään jo 2500 vuotta sitten!
Lue tää niin tiedät :):
http://www.kp-art.fi/taustaa/taustaa1/53.htm- Jeesus ja Darwin
Jumala ja ihminen..ihminen toisten ihmisten joukosta..
kuollut ja kuopattu,eikä elä enää,mutta Jeesus elää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351