Tietääkö joku, voiko Viking Isabellalla ikärajan (21v) täyttävä henkilö toimia 18-vuotta täyttäneelle henkilölle valvojana, jos nämä kaksi ovat avoliitossa/asuvat saman katon alla?
Tarkemmin ikärajoista
7
391
Vastaukset
- voi jesus!
viking linen www-sivuilla kohdassa hyvä tietää/ikärajat, kirjoitettu siten että lapsikin ne ymmärtää..
- gralt
No kun ei ole kirjoitettu...
- Hoijaa
gralt kirjoitti:
No kun ei ole kirjoitettu...
Lapsi-kulta, jos et ymmärrä lukemaasi,
niin pyydä jotakin viisaampaa henkilöä kertomaan se Sinulle. - gralt
Hoijaa kirjoitti:
Lapsi-kulta, jos et ymmärrä lukemaasi,
niin pyydä jotakin viisaampaa henkilöä kertomaan se Sinulle.Hoijaa voi varmaan sitten kertoa kysymykseeni vastauksen. Minulle kiitos.
- ....,,,,
gralt kirjoitti:
Hoijaa voi varmaan sitten kertoa kysymykseeni vastauksen. Minulle kiitos.
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina
Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana. - Hoijaa
....,,,, kirjoitti:
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina
Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana.Tuossahan se vastaus olikin.
Ymmärsitkös nyt?
Arvaan, ei kun tiedän, et!
- Anonyymi
Luoja noita kakaroita.
Jos me sanomme, että KYLLÄ, niin uskotko todella.?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605