Peliseuraa olisin vailla kerran tai pari viikossa. Itse asun Ylöjärven puolella, mutta kulkemaan pääsen kyllä.
Kymmenisen vuotta on tullut sulkista harrastettua, mutta siinä tosin on välissä vuosiakin niin ettei ole tullut pelattua ollenkaan kaverin puutteessa.
Olen 28v mies. Sinun iällä tai sukupuolella ei niinkään ole väliä kunhan kuitenkin jaksat pelata ja mielellään osaat sen verran ettei ihan yksinpeluuksi mene tai sitten olet ainakin halukas oppimaan.
Ja jos hyvin tullaan juttuun niin mikä ettei joskus voida muutakin tehdä, mutta sulkiskaveria lähinnä haen.
Pistähän mailia white.flash@hotmail.com niin jutellaan siellä lisää.
Sulkapalloa tre
pelikaveria
2
412
Vastaukset
- sulari26
Täällä ois 26v mies, joka ettii miespuolista pelikaveria sulkikseen ...Mun taso on sellanen kohtalainen, että voidaan ainakin koittaa, että onko musta vastusta sulle...pääsen ite kans kulkemaan autolla..esim syssy tms käy hyvin paikaksi! laittele postia fitnesskundi24@hotmail.com
- jippo_
joko löytyi peliseuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351