Harvoin sairastan, mutta tänään tapasin aivan ihanan röntgenhoitajan Porin Terveystalossa. Teki hommansa, oli ystävällinen ja jätti hyvän maun mieleen.
Hoitajia usein moititaan, mutta minä ylistän.
Miellyttävä hoitaja Porissa
6
760
Vastaukset
- yksityiset
Yksityislääkäriasemien hoitajat ovat selvästi ystävällisempiä ja miellyttävämpiä kuin julkisen sektorin hoitajat. Julkisen sektorin ainoa miellyttävä satakuntalainen hoitaja kokemuksistani on keskussairaalan Riitta Stenman. Yksityiseltä puolelta löytyy paljon enemmän ...
- Caligula
"Yksityislääkäriasemien hoitajat ovat selvästi ystävällisempiä ja miellyttävämpiä kuin julkisen sektorin hoitajat. Julkisen sektorin ainoa miellyttävä satakuntalainen hoitaja kokemuksistani on keskussairaalan Riitta Stenman. Yksityiseltä puolelta löytyy paljon enemmän ..."
Minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia.
Kunnia julkisille palveluille! Samaa mieltä on Arkkiatri Risto Pelkonen.
- hoideltu-potilas
Röntgenhoitaja on mysö hoidellut minut. Tämä tapahtui Helsingissä Meilahden sairaalassa. Hoitaja täjusi patoutuneet "paineeni" ja auttoi niiden purkamisessa.
Kaikki purkautui sisältäni ja olo tuli paremmaksi. Sitten otettin röntgenkuva ja minut kärrättiin sängyssä takaisin osastolle.
Mahtava kokemus!- epäiljä ,.,
Oletko tosissasi?
- edellinen
epäiljä ,., kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Kyllä, olen tosissani!
Kyllä Porin ja Ulvilan alueella on paljon hyviä, miellyttäviä hoitajia. Pappilanlammen Palvelukeskuksessa on pari tosi ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398