"Äkkilaukaus"

Pannahan tämä näkösälle tännekin, kun jotkut panevat avauksiaan ilman dokumenttia:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1821241

Tämä pallinaamojen keskuudessa kehuttu "eräjorma" (heh heh) laukaisi aseensa liian aikaisin. Ihan samalla tavalla teinillä laukeaa liian helposti päästyään ensi kertaa pukille elikkä jännään tilanteeseen. Minä olisin tehnyt tilit selväksi ja katsonut petoa suoraan silmiin. Tällöin välillemme olisi kehittynyt harmonia ja yhteenkuuluvaisuuden tunne, kuten kypsässä suhteessa. Ei mitään paineita.

Voi näitä pyssy kainalossa metsässä kulkevia reppanoita. Laukeaa vissiin liian helposti kun vaimoksi löytyy einareille vain laiskoja lahnoja ja tämän tähden pitää lähteä metsälle ja kun jotain jännää tapahtuu, niin laukeamista tosiaankin tapahtuu liian herkästi. Sama asia kuin maaseudun tollo pääsee vaikkapa tallinnaan ja ruiskii housuihinsa jo satamassa.

19

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiellettyä!

näiden asioiden tiimoilta koska aiheuttaa tukkeutuman ja pukuhuonesyndrooman.

tatin hakkaminen>>runkata, masturboida raivokkaasti

pukuhuonesyndrooma>>Kun mies kokee oman peniksensä liian pienikokoiseksi, jotta se kelpaisi seksikumppanille.

• metsään ja

"koe" se karhu itse "perskohtaisesti". Naureskele sitten vasta.

• tuloksena

meillä on riesanamme tämä itseoppinut "anal"yytikko.

• joo,

• Oikeutta elukoille

Anuslaatikko olisi ottanut karhulta siinä äkkilaukauksen suihin, kuten hänellä usein on tapana kypsäksi kuvittelemissaan suhteissa.

• mettästäjä

kommentista tulee mieleen karhumies Timothy Treadwellin ajatukset..
      Mitenkäs Treadwellille kävikään.....ainiin karhu tappoi.

• tuli telkkarista

tästä karhumiehestä kertova dokumenttielokuva, jonka hän oli uskollisesti itse osittain kuvannut aina siihen asti, kun karhu söi hänet ja tyttöystävän jälkiruuaksi.
        Tästä loppuhuipentumasta on ääniraita, kun pikatilanteessa oli kameraan jäänyt linssinsuoja päälle.

• ekopost
        tuli telkkarista kirjoitti:

tästä karhumiehestä kertova dokumenttielokuva, jonka hän oli uskollisesti itse osittain kuvannut aina siihen asti, kun karhu söi hänet ja tyttöystävän jälkiruuaksi.
        Tästä loppuhuipentumasta on ääniraita, kun pikatilanteessa oli kameraan jäänyt linssinsuoja päälle.

ehei analyytikkoa metsään saada,sen verran mies pelkää petoja.unelmoi tv ääressä ,katsoessaan luonto dokumenttia,että saisipa sen verran itseään niskasta kiinni,että uskaltaisi käydä metsässä.tyhjää raakkuu betoni punkkerista,kuin aatu konsanaan.johan kaikki jotka lukea osaavat ymmärtävät hänen olevan kateelinen metsästäjille.haluaisi tulla joukkoon mukaan ,mutta kun pelkää petoja,niin paljon ,että paska valuu koko ajan ja sitten kiilastuu sillä perse

• että tällä hätähousumetsästäjällä olisi ollut paljon muitakin vaihtoehtoja, kuin hädissään alkaa ammuskelemaan. Tätä se teettää, kun paineensietokykyä ei ole. Susianalyysiin perehtyneellä on aina tarjota muitakin ratkaisuja ongelmatilanteeseen. Tämä on kuin sakin peluuta (jossa myös olen mestaritasoa). Tietysti on olemassa pikasakkiakin, mutta tämän eräjorman ratkaisu kuulostaa analyytikolta lähinnä hätähuudolta. Itkevä matissa oleva pelkuri pasko housuihinsa.

• joo,

ehtiikin luoda pohjaa sille kypsällesuhteelle kaikessa rauhassa ja muistaakin sitten vielä vaalia sitä yhteekuuluvaisuutta ja harmoniaa tuossa tilanteessa.

Jos verrataan tähän naapurissa kuvattuun videoon tätä nyt sattunutta tapausta niin haluaisimpa nähdä vastaavan otoksen tilanteesta missä lyytikko toteuttaa kertomaansa, tilit selväksi ja aloittaa tuijjotuskisan nallen kanssa harmonian ja yhteekuuluvaisuuden luomiseksi...
        Pitkäköhän mahtais olla sekin kypsäsuhde, mietimpähän vaan, ettei lyhimmästä päästä olis luulen.
        Lopputulos olisikin verrattavissa sitten siihen toiseen kypsänsuhteen karhuihin omaavaan videonikkariin, luulen.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1734719/har-gar-bjornen-till-attack

• metsästäjät...
      • 22

analyytikko ja naureskelija luulleet 14-vuotiasta metsästäjäksi vaikuttaa hyvin todennänäköiseltä

• shakin pelaaja
        22 kirjoitti:

analyytikko ja naureskelija luulleet 14-vuotiasta metsästäjäksi vaikuttaa hyvin todennänäköiseltä

peli se semmonen sakki on?liekö joku homojen ryhmäseksi juttu, kun matistakin siinä unelmoi. tämä anuslyytikko.
        kehuu ihan mestarikin olevan.

• mestari kuin
        shakin pelaaja kirjoitti:

peli se semmonen sakki on?liekö joku homojen ryhmäseksi juttu, kun matistakin siinä unelmoi. tämä anuslyytikko.
        kehuu ihan mestarikin olevan.

Romanian Tsausesku aikanaan. Oli olevinaan kaikkien tieteiden tohtori, mutta sitten kun paska osui tosissaan tuulettimeen niin ei veden kemiallista kaavaa tuntenut.

• maaseuduntollo

En ruiskinut housuuni tallinnassa vaan menin suoraan hotelli suteen, tiedätkö missä se on? ai et. Sitten menin, enenpää en kerrokaan tulet kateelliseksi.

• joo,

• kun kerran
        joo, kirjoitti:

ympäristöviranomaiset kiristäessään toimiaan tuntuvat unohtaneen viimeisenkin järjenkäytön, virkamies ajattelua viimeisen päälle!

http://www.karjalainen.fi/scripts/edoris/edoris.dll?tem=lsearchart&search_iddoc=5827514

tuolle linjalle lähdetään, niin hiilijalanjäljet saa minun puolestani työntää vaikka perseeseen. Ei paljoa kiinnosta kun ei tunnu järjenkäyttökään sallittua olevan.

Hyvää Joulua kuitenkin. Koitetaan tuhlata luonnonvaroja kykyjemme mukaan.

• Metsämiesss

Jutussa kerrottiin että metsämies ampui karhun haulikolla kuoliaaksi. jos saa haulikolla karhun tapettua, tarkoittaa se sitä että matkaa on korkeintaan 25 metriä. Jos karhu on hyökkäämässä ni itse ampuisin viimeistään silloin enkä jäisi luomaan harmoniaa itseni karhun välille.

Luulis että jokainen saa puolustaa itseään karhulta parhaaksi katsomallaan tavalla ilman että viherpiiperöt tulevat myöhemmin keskustelupalstalla kertomaan miten pitäisi toimia?

• joo,

olkoon asian ritimoiminen tälläerää tässä, jatketaan vaikka ensi vuonna jos siltä tuntuu.

Joulu rauhaa kaikille, niin metsään kuin muuallekkin kaikille ollaanpa sitten vastaan tai puolesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe