No niin ihmiset varsinkin naiset, lyhyestä virsi kaunis. Kokeilin tuota kaveripiiriä miten ne ukonketkut ja muut jäbät intoilee liikkumaan jos jonnekin liikuntaan pyytää. Mutta johan se oli tiedossa ovelle mennessä että siellä oventakana löhöää sohvaperuna, ahterin kohdalla kuution kuoppa. Ne siitä mihinkään pääse niin olkovat ja lahotkoot monttuunsa. Jotenkin tuo liikuntapuoli pitäisi saada alulle, kun elopaino päässyt kasvamaan sen puutteessa, ei ole pois suljettua retkeilytkään jos en noita lapin lumoja harrastakaan kesin en talvin. Jo ihan siksi että siellä on hinnat kun varkaalla ja minähän en rosvoja elätä..
Mutta laitapa sinä jolla jalat toimii ja luonne on sitkeä tulemaan mailia, niin saisi tuon pallopaidan pienemmäksi. Pulista saat ylipainosta ja kiskoa lenkille minkä kerkiät, jollei ihan kauppareissun kohtaan osu niin mukaan tulen. Mutta en minnekään kaukomaille tai isoille matkoille, kun pitäisi ihan omalta alueelta hinaaja löytyä ja mieluummin niin nuori että jaksaa. Pahitteeksi ei ole ulospäinsuuntaunut luonne, minulla nyt ulospäinsuuntaunut maha joka pitäs saada pois jollain tavalla. Niin että, vie sä mie vikisen ja minä olen kohta 60 ukko mut siltikään mikään tumpelo oo. Kanta hämees olen ja oso ois alla.
tupaukko@gmail.com
Tuskin onnistuu
Pallopaita
1
479
Vastaukset
- diudiuM
Tuo antamani maili ei toimikaan, kokeilin. Älkää siis laittako sinne mitään.
Tämä toimii popniitti@windowslive.com sinne siis palaute jos on. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351