Deittsaiteilla

niinpä niin

Maksoin jäsenyyden 'Amateur Match' deittisaitille vain 1kk. ajaksi (jotain 20€). En kuitenkaan laittanut yhtään profiilikuvaani tuolle saitille kaikkien nähtäväksi enkä myöskään itse yhteenkään naiseen yhteyttä ottanut. Alkuun useampaan otteeseen kyllä pyysivät profiilikuvaa, ja sanoivat profiilini muuten olevan lähes näkymätöntä vastaava. Myöhemmin lähettivät kuitenkin maileja joissa luki että naiset ovat osoittaneet kiinnostusta profiliini, ja niitä naisia kuvineen siinä sitten oli jotka olivat minulle posteja lähettäneet ja joihin sitten vastailin. Kaikkiaan jotain sata naista on minuun yhteyttä tähän mennessä ottanut tuon kuvattoman profiilini pohjalta.

Minun mielestäni feikkien pimujen vastauksia tuli paljon, sekä myös ilmeisesti joidenkin venäläisten/virolaisten ammattilaisnaisten vastauksia. Mutta seassa oli kyllä ihan oikean tuntuisiakin amatöörinaisia joiden kanssa muutamia maileja vaihtelin.
Nyt kuitenkin vaikka tuo maksamani 1kk jäsenyys loppui jo viikko sitten niin edelleen vaan tulee uusia yhteydenottoja naisilta, ja jotkut samat naiset joille monta viikkoa sitten vastasin ovat hekin ottaneet taas uudestaan minuun yhteyttä tyyliin 'oletko vielä siellä'. Miksi näin jos he olisivat feikkejä ja heidän tarkoituksensa olisi esim. pitää miestä maksavana jäsenenä tuolla saitilla. Tämä saitti maileineen kaikkineen näyttää toimivan muutenkin niinkuin ennen.

Onko kellään kokemuksia tuolta k.o. deittisaitilta ?

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta tuo on aivan liian kallis.
      Miksi ihmeessä pitäisi maksaa noin paljon että saa ehkä pari oikeasti kiinnostavaa yhteydenottoa?
      Kusetusta sanon minä.

• herää.

Deittisaitin "naiset" on palveluntarjoajan laatimia, siinä pääsee palkoille kun tuollaisia uunoja vedättää, sinun kannattaa soitella 0700 ..... sielä on naisia sinulle.

• tietenkin uunoksi

haukkua kun suomi-saitilla ollaan, mutta en minä siitä nyt niin itseeni ota kun en ole tässä asiassa mikään niin tosikko.
        Huijausta tietenkin tämä maailma on täynnä ja netti hyvinkin ja erityisesti kaikki seksiin ja parisuhdejuttuihin liittyvät amatööripohjaiset jutut ovat tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän huijausta. Eihän seksiä edes paljon ole ja jo ihmisiin tutustuminenkin käy mahdattomaksi jos liian realisteja ja rationaalisia olemme.

"Deittisaitin "naiset" on palveluntarjoajan laatimia, siinä pääsee palkoille kun tuollaisia uunoja vedättää, sinun kannattaa soitella 0700 ..... sielä on naisia sinulle. "

No minä kyllä sen uskonkin että asia on aika paljon näin enkä siitä niin yllättynyt ollut vaikka sen ihan heti havaitsin. Nimittäin siinä kun olin sen 1kk maksanut niin ne pimut mitkä siihen ilmeisesti houkuttimeksi oli laitettu putosivat siitä heti pois. Mutta oli siellä myös monia venäläisiä/virolaisia ammattilaisnaisia sekä ainakin muutama ihan oikea amatöörinainenkin jotka eivät olleet saitin naisia ja joku heistä tämän nimenomaan vielä sanoikin.
        Se myös tässä on että tein tuon kirjautumisen vain 1kk:ksi ja siis vain tuon 20€ he minulta saivat. Nyt sitten tuossa ihmettelin sitä että siltikin jäsenyyteni toimii niinkuin ennenkin, vaikka jo viikko sitten tuo maksullinen jäsenyyteni päättyi. Mikä tällä sitten voisi olla tarkoituksena. Houkutellakko minut jatakamaan maksullista jäsenyyttä, tuskin, sillä miksi maksaisin jos saitti toimii ilman maksuakin.

Minua ei kyllä ole paljon huijattu muuta kuin tämä 1kk jäsenyys jonka puolivahingossa otin siksi kun katsoin sen tarpeelliseksi saman saitin mallipimuchattailuun johon se ei sitten kuitenkan tarpeellinen ollut. Minä suhtaudun lähtökohtaisesti epäillen kaikkiin ilmaisia amatöörinaisia lupaaviin saitteihin.
        Eniten olen laittanut rahaa Alt Live Cams/Cams.com sivuilla mallipimujen kanssa chattailuun. Tältä saitilta löytyy joitakin tosi hyvän näköisiä ja fiksuja naisia joita kyllä kelpaa katsella ja heidän kanssaan chattailla ja myös mailejakin vaihdella. Tosihyviä ovat flirttaamaan ja strippaamaan ja esiintyvät kuin olisivat umpirakastuneita. Sellaiset jotain 200-300€/kk olen tuolla saitilla pistänyt palamaan ja suurimman osan tuosta yhden tosikauniin nuoren venäläisnaisen kanssa chattailuun. Tuon verran kun maksaa niin siinä kyllä voi seurata free-chattiakin aika paljon vielä päälle ja tietenkin pimujen(joiden fun-clubi jäsen on) nauhoitettuja videoita voi katsella mielin määrin. Tämän free chatin seuraaminen on mukavaa silloin kun pimu on hyvällä päällä ja miehet kirjoittelee kaikkia hulluja juttuja. Mustalla kirjoittavat miehet ovat yleensä pimun kannalta paskasakkia muutoin paitsi mahdollisina tulevina maksajina. Tosin tällä venäläisellä suosikkipimullani rittää ymmärrystä heillekkin ja hän ei koskaan ole tyly kenellekkään paitsi mitä törkeyksien kirjoittajat hän bannaa. Minä chattailen vain rennosti esiintyvien kauniiden naisten kanssa jotka eivät ole tylyjä kenellekkään. Tällaisia naisia ei tuolakaan saitilla montaa kyllä ole.

Eli kyllä sieltä netistäkin tällaista naisseuraa voi saada, mutta ei tietenkään ihan ilmaiseksi sieltäkään. Toisaalta 200-300€/kk voi saada ravintolasta iskettyä keskimäärin yhden ruman yksinhuoltajan kämpilleen jota ei edes nussimaan pysty humalatilan tai sen vuoksi kun tämä on niin ruma. Ja mikä pahinta näitä ämmiä jahdatessan joutuisi vielä niin monia yrittämään ja heiltä pakkeja ottamaan ja heidän törkeätä käytöstään sietämään ja panomiesten hyörintää katselemaan. Eikä taatusti mitään mielenkiintoisia juttuja voisi heidän kanssaan puhua sellaisia kuin joidenkin fiksujen nettipimujen kanssa voi puhua.

Maksullisten puhelinnaisten kanssa ei totisesti kiinnostaisi chattailla kun ei heitä voi nähdä, ja yleensä he taitavat olla juurikin näitä rumia naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe