Elikkäs joitain tunnusmerkkejä joista tunnistat oletko vanha, "Vanha" vai VANHA!
Krapulat ovat pahenpia kuin ennen, niistä toipuminen vie enemmän aikaa, eikä edes vuosien harjoittelu auta.
Inhoat joulukuun pimeyttä ja synkkyyttä ja kaipaat etelään lomalle ja tutkit aina näihin aikoihin matkaoppaita.
Lapsesi antavat sinulle elämänohjeita ja opastavat käyttäytymisessä. Heidän asenteessan alkaa esiintyä suojelevia piirteitä.
Ihmettelet mitä vetovoimaa diskoissa on, siellä on niin paljon meluakin ettei siellä voi keskustella.
Luovut aikaisemmasta mielipiteestäsi että hiusten värjääminen on turhamaisuutta, kun huomaat omissa hiuksissasi harmaita haituvia.
Alat arvostamaan vanhanaikaisia jouluja.
Et enään kiinnitä huomiota puolisosi pahoihin tapoihin. Itse asiassa ne eivät enään edes ärsytä sinua.
Et häpeä kysyä neuvoa lapsiltasi tietokoneen käytössä.
Kuusikymppiset eivät enään näytäkään niin vanhoilta, itse asiassa he ovat nuorekkaampia kuin ennenvanhaan. Jopa viiskymppiset näyttävät nuorekkailta.
Nukut vähemmän mutta iltapäivän nokkaunet ovat suuri onni.
Kiinnität yhä enemmän huomiota toisten tekemiin kielioppi virheisiin, ja radion nuoret juontajat kertovat uusina asioita joita sinä muistat omasta lapsuudessasi.
Sandra; Hirosima
http://www.youtube.com/watch?v=fS6F42mAcqo
Keskiiän kriisi?!?
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144