Olen lähdössä ensi kesänä Karlstadiin viikoksi ja nyt täytyisi keksiä joku suht halpa majoitus paikka! Onko jollakin kokemuksia kaupungista? Saako sieltä vuokrattua mökkejä? Millaisia vapaa-ajanvietto mahdollisuuksia? Kerro omista kokemuksistasi!
Kesällä Karlstadiin...majoitus?
swerige girl
1
298
Vastaukset
- verkkofan
Karlstadia kehutaan aurinkoiseksi kaupungiksi, kaunis se ainakin on, ja omat kokemukseni ovat positiivia. En ole koskaan yöpynyt Karlstadin retkeilymajassa, muualla kylläkin, joten uskoisin Karstadindin vandrarhemin olevan ihan ok. Jos sinulla on STR:n jäsenyys, niin yöpymishinta on halpa.
Vilkaise tietoja seuraavalta sivulta:
http://www.varmland.org/karlstad_se/detail.html?id=2623&lang=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670