kuin peikko grillijonossa,hah haaaaaaaaaaa
Jortikka humalassa
3
663
Vastaukset
- rene_
kaatokänniin,on hermot kovilla...
- näin on
mutta ei se koskaan hauku ketää eikä käyttäydy ylimielisesti .
- ENDAKSI.
näin on kirjoitti:
mutta ei se koskaan hauku ketää eikä käyttäydy ylimielisesti .
TPSn konttori oli Ruissalon saaressa.Kerran talvella Jortikka ja yks pelaaja tuli kumpikin omasta suunnastaan autolla ja kai molemmat vauhdilla.Se oli kapea mökkitie ja PAM.Viikon päästä sama tilanne,samat artistit ja PAM.Jortsu totes rauhallisesti,"tapa nyt vielä mun perheeni ja polta mun taloni, niin kaikki on täydellistä".Toinen persoona oli Wladimir Jursinov,pappa.Pappa näki huoneensa ikkunasta lumisen pellon,kaunish sano Pappa.Kerran oli jalkapallojaos harjoitellut pellolla.Pappa piti pojille luennon,haukku ensin suomeksi,jatko saksaksi,lopulta venäjäksi.Sanoma meni perille.Pappa ei ajanut ikinä henkilöautoa,mamma ajoi,Jursi ookasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351