Suunnitelmissamme olisi käväistä Tallinnassa ja tuoda juomaa, mitä suosittelette kirkkaista (40-60 vol.) ? Miten nämä esim. SuperAlkon ns. Suomi-juomat, ovatko turvallisempia kuin vaikka virolaiset ? Missä Finlandia tai Tapio valmistetaan ? Kun ei ole mtn hajua koko tuontireissusta (vielä !), niin muitakin kommentteja otetaan mieluusti vastaan :)
Tallinnaan ...
5
570
Vastaukset
- -Sama-
Kuinka paljon viunaa saa käytännössä tuoda, onko kriteeri kuitenkin "omaan käyttöön" ?
- Göpi
merkitystä ostatko kotimaista vai virolaista - samaa tavaraa laimennettua etanolia.
Osta kaupasta älä kadulta, tavarataloissa kalleinta ja sataman lähistön kaupoissa edullista. Oman käyttöön - eli jos joku on sanonut - sen mitä jaksaa viinaa kantaa se on omaan käyttöön, oluet ja vastaavat on eri juttu.
Kun itse valitse juomat on kriteerit hieman toiset. Raaka-aineena vilja, rypäleet tai omenat - nautintoaineeksi. En voi sietää kirkkaiden alkoholien tuoksua, en edes juomasekoituksissa.
- viunaa naamariin
Kirkkaissa on aikalailla yhdentekevää minkä merkkistä ostaa jos ei tarkoitus ole juoda raakana. Kannattaa tsekata esim. superalkon/livikoalcostoren tarjoukset ja ostaa 5 litran pakkaus joka on halvin ja helpoin roudata (PET-muovipullot keveitä). Käsittääkseni "virolaisista" merkeistä mm. saaremaa vodka on samaa kuin "suomalainen" kossuvotka ja valge viin viru valgen halpis brändi.
- mieluummin
käymättä, alkosta saa kaikkea mitä tarvitsee eikä ole myrkytysvaaraa, minä ostan aina alkosta kaiken tarvitsemani.
- muutakin
mieluummin kirjoitti:
käymättä, alkosta saa kaikkea mitä tarvitsee eikä ole myrkytysvaaraa, minä ostan aina alkosta kaiken tarvitsemani.
mukanaan eli ostokset toidukaupad kannattaa syynätä samalla
http://www.kaubamaja.ee/11289
http://www.tallinna.biz/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814