Yksinkertainen kysymys: Miksi kauniit naiset (siis sellaiset, jotka voisivat ulkonäkönsä puolesta olla vaikka malleja) ovat niin helvetin kusipäitä ja ilkeitä tavallisen näköisille miehille? Miksei voi olla kohtelias, vaikka mies ei teitä kiinnostaisikaan? Mikä helvetti teitä vaivaa? Ymmärrän, että joku umpihumalainen urpo tylytetään menemään, mutta miksi myös asiallisia ja fiksuja miehiä pitää nöyryyttää?
Miksi pitää olla niin saatanan kylmä ja tyly? Ettekö tajua, että se teidän kauneutennekin katoaa? On vaarallista rakentaa koko minäkuvansa ja itsetuntonsa pelkästään hyvän ulkonäön varaan.
Kauniiden naisten v-mäisyys?
120
5411
Vastaukset
- kökkölä
Kaikki hyvännäköiset naiset eivät ole pissiksiä. Olisiko niin, että nämä pissis-tyyppiset typyt käytöksellään sekä ulkoisella laittautumisellaan keräävät miesten huomion? He ovat poikien alitajunnassa ikään kuin naisihanne, numero yksi, jonka seuraan ja suosioon pääseminen olisi Suuri Voitto. Joka tapauksessa pissikset vit...uilevat myös naapurin mummolle eli ihan kaikille, ei pelkästään finninaamaisille ikätovereilleen. Toisten ihmisten halveeraaminen ja hämilleen saattaminen kuuluu pissis-aatteeseen.
- question.
en tarkoita pelkästään niitä juuri baari-iän ylittäneitä pissiksiä, vaan tätä ilmiötä valitettavasti esiintyy reilusti parinkympin ylittäneidenkin kaunokaisten keskuudessa. Eli tätä ajattelutapaa, että luullaan olevan jotain helvetin lahjoja mieskunnalle, esiintyy ikään katsomatta, joskin yleisimmin juuri näiden teinipissisbarbien keskuudessa. Näillehän on kehittynyt oikein nimityskin, "Sedula-pissis".
- Väliinpitämätön
Naiset aika paljon korostaa itsetuntonsa sillä, et saa pitää kaikkia äijiä persreikänää. Oon huomannu et moni "ämmä" saa siit hyvät kiksit. Mut ku on väliinpitämätön, ni aika moni suuttuu siitä ku saa ei miestä mollattua. Mut on niitä kivojakin naisia, joilla on itsetunto kunnossa nii ei tartte hakee mitää "säväreitä". Ne kyl erottaa, ja niitä kandee yrittää iskee.
- Se kaunis nainen
että jos olen miehille ystävällinen ja sanon kohteliaasti ei kiitos, niin ei mene perille. Jos ystävällisesti siis kieltäytyy kunniasta, niin sitä ei oteta todesta vaan päinvastoin yritetään vaan vielä enemmän.
Jos haluan katsella niitä miehiä, joista olen itsekin kiinnostunut ilman että joku innokas ei-toivottu ihailija juuttuu lähituntumaan vitsiä heittämään koko illaksi, niin ei ole muuta vaihtoehtoa ilmoittaa vähemmän kohteliaasti ettei kiinnosta. Siinä vaiheessa olenkin sitten kuulema se vitun huora, joka kuvittelee olevansa jotain mitä ei ole.- Et sinä
noin kiinnostava ole. Palaa maan pinnalle!
- Se kaunis nainen
Et sinä kirjoitti:
noin kiinnostava ole. Palaa maan pinnalle!
voit olla aivan rauhassa tuota mieltä. Minulla on asiasta omakohtainen kokemus ja koska olen mallinakin töitä tehnyt niin voin itseäni yhtään häpeämättä kauniiksi sanoa.
- 12+4=kerro!
Se kaunis nainen kirjoitti:
voit olla aivan rauhassa tuota mieltä. Minulla on asiasta omakohtainen kokemus ja koska olen mallinakin töitä tehnyt niin voin itseäni yhtään häpeämättä kauniiksi sanoa.
Miksi menet baariin, jos siellä on liikaa näitä "yli-innokkaita ihailijoita"? Että oikein ihailijoita.
- Se kaunis nainen
12+4=kerro! kirjoitti:
Miksi menet baariin, jos siellä on liikaa näitä "yli-innokkaita ihailijoita"? Että oikein ihailijoita.
viettääkseni kivaa baari-iltaa ystävieni kanssa ja katsellakseni miehiä. Siis sellaisia miehiä, joista voisin olla itsekin kiinnostunut. Onpa sinun vaikea hyväksyä sitä, että jollakin on ihailijoita. Minulla on, kiusaksi saakka. Olen joutunut vaihtamaan puhelinnumeron salaiseksi, koska jotkut ääliöt lähettelivät kaikenmaailman läähätystekstiviestejä. Luuletko, että se on jotenkin mukavaa? Ei muuten ole.
- 23+90
viettääkseni kivaa baari-iltaa ystävieni kanssa ja katsellakseni miehiä. Siis sellaisia miehiä, joista voisin olla itsekin kiinnostunut. Onpa sinun vaikea hyväksyä sitä, että jollakin on ihailijoita. Minulla on, kiusaksi saakka. Olen joutunut vaihtamaan puhelinnumeron salaiseksi, koska jotkut ääliöt lähettelivät kaikenmaailman läähätystekstiviestejä. Luuletko, että se on jotenkin mukavaa? Ei muuten ole.
kyllä sä siitä tykkäät, että sulla ihailjoita on. Vai "kiusaksi asti".
Moni nainen luulee olevansa kaunis, koska minäkuva on niin hämärtynyt. Se voi hämärtyä siitä, että joku, yksittäinenkin mies, kehuu naista. Ja naisella nousee sen jälkeen hattuun ja sitten kokee kaiken lähestymisen "ihailuna". - kaanis olevinaan
23+90 kirjoitti:
kyllä sä siitä tykkäät, että sulla ihailjoita on. Vai "kiusaksi asti".
Moni nainen luulee olevansa kaunis, koska minäkuva on niin hämärtynyt. Se voi hämärtyä siitä, että joku, yksittäinenkin mies, kehuu naista. Ja naisella nousee sen jälkeen hattuun ja sitten kokee kaiken lähestymisen "ihailuna".eli jos joku sanoo olevansa kaunis, hän vain luulee niin? sitä ei saa sanoa ääneen? vaikka juuri ap kysyi mitä mieltä kauniit naiset ovat ja kun joka vastaa niin hän nyt ei varmana ole kaunis. voi jeesus.
niin ehkä oikeasti kauniit eivät osaa kirjoittaa, ovat vaan. ja kauniiden naisten täytyy antaa, koska ovat niin kauniita. paitsi silloin kun saa pakit, silloin he ovat narttuja.
ps. en oo niin kaunis, jonkun mielestä oon, mutten teidän tietenkään, koska kirjoitan tänne mulla ei voi olla unelmakroppaa tai upeita kasvoja. eihän?
ainiin ja makuja on monia, menkää vaikka tuonne iahnnenainen palstalle, niin huomaatte ettei yhtenäistä mielipidettä löydy. - Olen kaunis olen
kaanis olevinaan kirjoitti:
eli jos joku sanoo olevansa kaunis, hän vain luulee niin? sitä ei saa sanoa ääneen? vaikka juuri ap kysyi mitä mieltä kauniit naiset ovat ja kun joka vastaa niin hän nyt ei varmana ole kaunis. voi jeesus.
niin ehkä oikeasti kauniit eivät osaa kirjoittaa, ovat vaan. ja kauniiden naisten täytyy antaa, koska ovat niin kauniita. paitsi silloin kun saa pakit, silloin he ovat narttuja.
ps. en oo niin kaunis, jonkun mielestä oon, mutten teidän tietenkään, koska kirjoitan tänne mulla ei voi olla unelmakroppaa tai upeita kasvoja. eihän?
ainiin ja makuja on monia, menkää vaikka tuonne iahnnenainen palstalle, niin huomaatte ettei yhtenäistä mielipidettä löydy.kaunis olen kaunis olen kaunis
Kai se rupeaa itsekin uskomaan, että on kaunis kun sitä koko ajan hokee täällä ja itselleen. Ja kaikki miesten katseet, kohteliaisuudet jne. ovat tottakai hillitöntä ihailemista. - ...
kaanis olevinaan kirjoitti:
eli jos joku sanoo olevansa kaunis, hän vain luulee niin? sitä ei saa sanoa ääneen? vaikka juuri ap kysyi mitä mieltä kauniit naiset ovat ja kun joka vastaa niin hän nyt ei varmana ole kaunis. voi jeesus.
ainiin ja makuja on monia, menkää vaikka tuonne iahnnenainen palstalle, niin huomaatte ettei yhtenäistä mielipidettä löydy.Kandee muistaa
- zxcvbnmok
Kyllä ystävällisestikin pystyy sanomaan miehille, jos ei ole kiinnostunut. Erikseen on jotkut pahasti humalaiset, jotka eivät ymmärrä normaalia puhetta. Olen itse aina onnistunut sanomaan miehille tavalla tai toisella, että en ole kiinnostunut, esim. sanomalla "Hyvää illan jatkoa, nyt täytyy mennä" ja vaihtamalla paikkaa. Jos mies ei ymmärrä tällaisia kohteliaita puheita ja ymmärrä pelastaa omia kasvojaan, niin vasta sitten voi sanoa niin, että mitään ei jää epäselväksi.
Tylyjä kommentteja kuulee myös miehiltä, jotka luulevat olevansa komeita. Tylyys on ennenkaikkea käytöstapojen puutetta, mutta jos vihjeet eivät mene perille, niin kyllä siitä alkaa ärsyyntymään hyvähermoinenkin. - .. .
... kirjoitti:
Kandee muistaa
....tosiaan.
- koppava ämmä
niin se on, jos kiittää kohteliaasti kehuista ja on ystävällinen niin miehestä ei pääse eroon.. Kun yrittää sen jälkeen olla vähän viileämpi ja jatkaa omaa illanviettoaan niin onkin sitten koppava ämmä.. sen kuultuaan tulee kyllä todellakin oltua koppava!! Paljon huomiota saava nainen on baari-illan aikana kurkkuaan myöten täynnä tällaisia huomionosoituksia ja suhtautuu kaikkiin sen vuoksi epäluuloisesti. Että ei se ole kivaa sekään! Miehet odottavat että nainen on niin otettu hänen kehuistaan että kapsahtaa suoraan hänen kaulaansa ja kun näin ei tapahdu on hän leväperäinen lumppu.. Tämän täytyy olla miesten logiikkaa koska itse en ymmärrä miksi minun pitää kuunnella ventovieraitten miesten nimittelyä vaikken itse ole tehnyt tilanteelle minkäänlaista aloitetta.?? Yritänkin jättää nämä omaan arvoonsa, mutta miesten ei tarvitse ihmetellä miksi naiset on niin "helvetin ilkeitä ja kusipäitä tavallisille miehille".. ne on ne mädät muna(pää)t siellä hyvien joukossa jotka pilaavat mahdollisuudet kaikilta, myös mukavilta miehiltä.
- kokkelia
Sanoisin että olet osunut juuri asian ytimeen kun kerroit miten olet yrittänyt päästä miehestä eroon.
Teet juuri ne virheet mtkä aiheuttaa sen että mies pitää sinua sinä 'vitun huorana'
kohteliaisuus ja ylimielisyys on kaksi eri asiaa. Olemalla ylimielinen aiheutat närää joten saat ne haukut.
Olit miehelle se heti vaikket edes tuntenut sitä. Kyllä mies oli sen huomannut jo heti kun tapasitte.
Siitä syystä hän haukkui sinut koska tiesi sen heti kun näki sinut.
Jo set pysty ottamaan ihmisiä itsenään niin nämä huorittelijat tulevat häiritsemään sinua aina.
Ja tulet olemaan aina entistä epäsopuisampi miehiä kohtaan.
Miehelle pitää ilmoittaa heti jos ei kiinnosta, jos teet sen vasta hetken päästä niin olet ihminen joka ei arvosta toista.
Jos luulet olevasi ystävällinen kun et sano sitä heti niin teet juuri päinvastoin sittä johtuu reaktio miehiltä.
Et taida ymmärtää miestä ollenkaan?
Sanotaan että naisia pitää ymmärtää, mutta yhtälailla miehiä pitää ymmärtää.
Jos kerrot heti kun et ole kiinnostunut ja kohteliaasti vielä niin lopputulos on paras mahdollinen.
Jos sen jälkeen mies ei ymmärrä niin silloin on mies tyhmä.
Se sinun pitää kuitenkin tehdä jos tavoittelet ettei niitä haukkuja tule.
Jos taas olet ylimielinen niin miehet innostuu lisää koska olet vaikeasti tavoiteltava.
Jos taas olet ystävälline ja toimit päätäväisesti miehet luovuttaaa lopulta ja eivät sinua kiusaa enempää.
Jos olet puhumaton sekään ei auta, on tehtävä selväksi missä mennään.
Puhumalla selkeää kieltä ei tarvita muuta. Miehet ei tunteile näiden aisoiden kanssa he haluaa että peli on selvä.
Silloin miehet ihailevat sinua ja kertovat että siinä vasta oli nainen juttuja toisilleen.
Kun saat miehen arvostuksen sinulla ei koskaan tule olemaan ongelmia miesmarkkinoilla.
Nyt tietysti luulet etää ei ole nytkään mutta olet väärässä.
Nämä samat miehet mistä sinä olisit kiinnostunut tekevät aivan samoin kuin nämä haukkujat
ei heissä mitään eroa ole.
Eivät he koskaan voi sinua arvostaa koska kuitenkin kohtelet ihmisiä niinkuin kohtelet.
He pitävät sinua vain sinä kauniina mallina minkä kanssa he ovat saaneet panna.
Eli jos tähtäät siihen että sinua pidetään kusipäänä niin jatka samaan malliin vaan niin hyvä tulee.
Jos taas tähtäät muuhun niin tarkistappa tuo tapa torjua mies.
Voin kyllä sanoa että tapasi on kaukana siitä mikä voisi toimia.
Tosin uskon että sinulta ei välttämättä se onnistu tehdä oikein (ilman haukkuja)
Sinun on tyydyttävä siihen että niitä iskijöitä tulee aina olemaan ei se mihinkään muutu ainoastaan sinä voit sen tehdä - nihnihnih
tiedokses vain. Mallit EI ole kauniita, vaan persoonallisia jotka on muuntautumiskykyisiä ja sen takia ovat harvoin kauniita. missit on kauniita, mallit ei voi edes olla.
- Suomineito antaa
... kirjoitti:
Kandee muistaa
Kreikkaan asti kun suomineito rientää, niin heti muuttuu sottainen pissaliisa "niin vaaleeksi" "ja niin kauniiksi". Pojat ja ukot siellä kun eivät halua aina maksaa siitä että pääsevät pukille. Ja kun paikallisilla ei-maksullisilla naisilla on sentään jokin moraali. Matkailevaa suomipissistä sellainen ei hidasta. Lompsa kyllä aukeaa, mutta ei maksua. Sitten nämä isot vaaleet suomineidot tulee takas Suomeen ja luulee että ne on oikeasti jotain jumalaisia kaunottaria, töpselikärsät.
- maa täynnä
Suomineito antaa kirjoitti:
Kreikkaan asti kun suomineito rientää, niin heti muuttuu sottainen pissaliisa "niin vaaleeksi" "ja niin kauniiksi". Pojat ja ukot siellä kun eivät halua aina maksaa siitä että pääsevät pukille. Ja kun paikallisilla ei-maksullisilla naisilla on sentään jokin moraali. Matkailevaa suomipissistä sellainen ei hidasta. Lompsa kyllä aukeaa, mutta ei maksua. Sitten nämä isot vaaleet suomineidot tulee takas Suomeen ja luulee että ne on oikeasti jotain jumalaisia kaunottaria, töpselikärsät.
Tukiaisia täällä riittää, ja tatuoituja v**tun hokijoita. What a turnoff.
- FrozenCorpse
Miksi te kuvittelette kelpaavanne?
Minulla ei ainakaan ole tavallisille miehille mitään sanottavaa eikä pätkääkään kiinnosta, siksi tulee siis samantien stoppia.- pete tässä moi
...luulet olevasi sulle mitään sanottavaa, kun olet sen adoniksesi hylkäämä rupsahtanut läskiperse kymmenen vuoden kuluttua?
Ja siis itse olen hyvännäköinen mies, mutta en lähesty kauniita naisia, koska tämäntapaista asennetta sieltä pakkelinaamojen korvien välistä usein löytyy. Itse kuitenkin tiedän, etten ole hyvännäköinen enää pitkään (olen jo yli kolmekymppinen), joten miksi odottaisin keneltäkään naiseltakaan täydellistä ulkonäköä?
Kaltaisesi saavat olla puolestani aivan rauhassa. - Kari Lapio
Tämä kysymys taisi koskea sellaisia naisia, jotka "voisivat olla ulkonäkönsä puolesta malleja".
- pete tässä moi
Kari Lapio kirjoitti:
Tämä kysymys taisi koskea sellaisia naisia, jotka "voisivat olla ulkonäkönsä puolesta malleja".
Piti pistää sama, mutta näin joulun alla en viitsinyt :)
- Kari Lapio
pete tässä moi kirjoitti:
Piti pistää sama, mutta näin joulun alla en viitsinyt :)
Kun näin joulun alla ollaan tosiaan, niin selvennetään sen verran, että ei nimim. FC:n pärstässä mitään hävettävää ole, mutta varmaan tuolla egolla kestääkin pientä kuittia! :)
- Älä luule liikoja
Ap:n kysymys oli tarkoitettu kauniille naisille.
- FrozenCorpse
Älä luule liikoja kirjoitti:
Ap:n kysymys oli tarkoitettu kauniille naisille.
Mistäpä sinä sen tiedät, miten kaunis voin olla jonkun toisen mielestä?
- minävaantäältä
pete tässä moi kirjoitti:
...luulet olevasi sulle mitään sanottavaa, kun olet sen adoniksesi hylkäämä rupsahtanut läskiperse kymmenen vuoden kuluttua?
Ja siis itse olen hyvännäköinen mies, mutta en lähesty kauniita naisia, koska tämäntapaista asennetta sieltä pakkelinaamojen korvien välistä usein löytyy. Itse kuitenkin tiedän, etten ole hyvännäköinen enää pitkään (olen jo yli kolmekymppinen), joten miksi odottaisin keneltäkään naiseltakaan täydellistä ulkonäköä?
Kaltaisesi saavat olla puolestani aivan rauhassa.Top top top. Kaunis nainen on harvoin pakkelin peittämä. Pakkelilla saadaan kuka tahansa Liisa tai Kerttu näyttämään mallitasoiselta kaunottarelta.
Muistakaa miehet se, silloin kun lähestytte sitä pakkelilla verhoiltua "kaunotarta" ;) - Idi otti
"Miksi te kuvittelette kelpaavanne?
Minulla ei ainakaan ole tavallisille miehille mitään sanottavaa eikä pätkääkään kiinnosta, siksi tulee siis samantien stoppia."
Tuollaiseen hölmöön naiseen en koskisi metrin kepilläkään. Apinan tasolla oleva älykkyys ei todellakaan ketään puoleensa vedä.
- blaaaaaaaah
Mieti nyt ite: Aamusta iltaan joka päivä joka helvetin äijä vastaan tullessa koettaa jos koettaa. Kyllä siinä nyt saatana pitää naisen alkaa jo vähän karsimaan tehokkaasti. Sitten kun useimmat miehet tulee vielä aina samoilla jutuilla ja kuvittelee, että niissä on jotain uutta ja ihmeellistä. Sitten jos miehelle jättää vähänkään oven auki silleen arvailun varaa niin se käyttää sitä arvailun varaa kampeamiseen sisälle ihan kirjaimellisesti. Ja jos ei halua niin moni sitten vaan loukkaantuu entistä enemmän, kun kuvittelee, että ensin on muka antanu olettaa jotain. Miehet itse kuvittelevat kaikenlaista. Ainakin kun kerralla sanoo niin lähtee jo 90% käveleen ja sitten pari kertaa lisää loput 8%. Viimeiset 2% on sitten jotain, mistä voi vähän katsoa paremmin.
- question.
Asian voi ilmaista selkeästi, mutta silti ei tarvitse olla ilkeä. Ei tarvitse sanoa "mee vittuun" tai "sun näkönen voi loikata saman tien sivuun". Voi sanoa, vaikka että "mieheni on tulossa pian" tai "oon varattu". Miksi se saatana on teille paskantärkeille tyhjäpäille niin vitun vaikeaa? Jos sinulla ei riitä taitoa ilmaista asiaa riittävän selkeästi samalla nöyryyttämättä toista, kannattaa sinun jäädä neljän seinän sisään. Et selvästikään nyt ymmärtänyt, mitä avauksessani ajoin takaa.
- normikaunis
question. kirjoitti:
Asian voi ilmaista selkeästi, mutta silti ei tarvitse olla ilkeä. Ei tarvitse sanoa "mee vittuun" tai "sun näkönen voi loikata saman tien sivuun". Voi sanoa, vaikka että "mieheni on tulossa pian" tai "oon varattu". Miksi se saatana on teille paskantärkeille tyhjäpäille niin vitun vaikeaa? Jos sinulla ei riitä taitoa ilmaista asiaa riittävän selkeästi samalla nöyryyttämättä toista, kannattaa sinun jäädä neljän seinän sisään. Et selvästikään nyt ymmärtänyt, mitä avauksessani ajoin takaa.
Itse käytän tätä varattu juttua, mutta sekään ei ihan aina toimi jos ei ole ketään miestä joka voisi leikkiä poikaystävää mukana. En kuitenkaan koskaan sano ilkeästi miehille, mutta yleensä minua iskevätkin vain ja ainoastaan mukavat ja asiallisen miehet. En ole siis mitenkään superhyperkaunis, vaan sellanen peruskaunis.
Superkauniilla kaverillani puolestaan on ollut paljon näitä miehiä, joille on yrittänyt ensin ystävällisesti sanoa, ettei kiinnosta ja sen jälkeen on saanut kuulla huorittelua ym. niin on sitten joutunut sanomaan pahasti. Ja yhden huorittelijan jälkeen seuraava vaikka kuinka asiallinen iskijä on samantien saanut kuulla kunniansa. Eli ei ole ollut siinä miehessä vika, vaan siinä toisessa miehessä joka yritti minuuttia aikasemmin... - question.
normikaunis kirjoitti:
Itse käytän tätä varattu juttua, mutta sekään ei ihan aina toimi jos ei ole ketään miestä joka voisi leikkiä poikaystävää mukana. En kuitenkaan koskaan sano ilkeästi miehille, mutta yleensä minua iskevätkin vain ja ainoastaan mukavat ja asiallisen miehet. En ole siis mitenkään superhyperkaunis, vaan sellanen peruskaunis.
Superkauniilla kaverillani puolestaan on ollut paljon näitä miehiä, joille on yrittänyt ensin ystävällisesti sanoa, ettei kiinnosta ja sen jälkeen on saanut kuulla huorittelua ym. niin on sitten joutunut sanomaan pahasti. Ja yhden huorittelijan jälkeen seuraava vaikka kuinka asiallinen iskijä on samantien saanut kuulla kunniansa. Eli ei ole ollut siinä miehessä vika, vaan siinä toisessa miehessä joka yritti minuuttia aikasemmin......että jos siellä baarissa noin kamalaa on niiden ällötysten takia, niin miksi menette sinne ylipäätään. En minä ainakaan jaksaisi, jos koko ajan joutuisi jotain urpoja häätämään ympäriltä :) Taitaa olla kysymys vain mukavituttamisesta, tosiasiassa kauniit naiset vain nauttivat, kun vientiä on ja pääsee vähän ilkeilemään.
question. kirjoitti:
...että jos siellä baarissa noin kamalaa on niiden ällötysten takia, niin miksi menette sinne ylipäätään. En minä ainakaan jaksaisi, jos koko ajan joutuisi jotain urpoja häätämään ympäriltä :) Taitaa olla kysymys vain mukavituttamisesta, tosiasiassa kauniit naiset vain nauttivat, kun vientiä on ja pääsee vähän ilkeilemään.
Miksei kuka tahansa saisi mennä baariin viettämään hauskaa iltaa?
Miksi jotkut ihmiset eivät kunnioita toisen halua olla rauhassa?- question.
sanna-76 kirjoitti:
Miksei kuka tahansa saisi mennä baariin viettämään hauskaa iltaa?
Miksi jotkut ihmiset eivät kunnioita toisen halua olla rauhassa?Eiku mä ihmettelin vaan, en ole kieltänyt ketään menemästä baariin. Jos kerran baarissa on niin inhottavaa lähentelevien urpojen takia, niin luulisi välttelevän niin kurjaa paikkaa. Ja luulisi tietävän, että todella laittautuneena urpojen kiinnostus nimenomaan herää. Ristiriitaista: eikö laittautumisen tarkoitus ole näyttää vetävältä ja sitten kuitenkin inistään, kun lähestyjiä on liikaa.
- blaaaaaah
question. kirjoitti:
Sanot vähän pehmeämmin niin se toinen ottaa sen pehmeän varan liikkumavarana jollekin jatkolle, mitä ei ole!
- question.
blaaaaaah kirjoitti:
Sanot vähän pehmeämmin niin se toinen ottaa sen pehmeän varan liikkumavarana jollekin jatkolle, mitä ei ole!
...riittävästi sosiaalista älyä? Mutta eihän niiden 'mallitasoisten' päästä yleensä niin hirveästi sitä älliä tapaa löytyäkään. Valitettavasti. Älä edes yritä väittää, ettei pakkeja voi antaa kohteliaasti ja samalla yksiselitteiseti. Fiksu ihminen siihen kyllä pystyy.
Jopa se feikkisormus on parempi kuin "painu luuseri vittuun" -tyyliset pakit. Miettikää nyt oikeasti tätä asiaa! Jollekin ujolle ja ei-niin-vahvaitsetuntoiselle tuollaiset haistattelupakit voivat olla melkoinen kolaus ja harmittaa monta päivää. Sitäkö oikeasti haluattekin? Välillä kyllä tuntuu, että kyllä, haluatte.
Känniurpot ovat toki asia erikseen, niitä pitääkin tylyttää, ja sen ymmärrän ihan täysin. En minäkään miehenä tykkää perässäni juoksevasta kännimammasta, josta ei pääse eroon ellei suunnillen pakoon juokse tai pyydä baarimikkoa soittamaan portsari paikalle. question. kirjoitti:
Eiku mä ihmettelin vaan, en ole kieltänyt ketään menemästä baariin. Jos kerran baarissa on niin inhottavaa lähentelevien urpojen takia, niin luulisi välttelevän niin kurjaa paikkaa. Ja luulisi tietävän, että todella laittautuneena urpojen kiinnostus nimenomaan herää. Ristiriitaista: eikö laittautumisen tarkoitus ole näyttää vetävältä ja sitten kuitenkin inistään, kun lähestyjiä on liikaa.
Minusta tässä oli nyt kyse siitä että jotkut alkavat sitten huoritella jos kieltäytyy juttelemasta ym.
Siitä on kokemusta, onneksi vain yksi tai kaksi kertaa. Suomalaiset miehet ymmärtävät huomattavasti eräistä maista saapuvia paremmin.
- 9827436hhdf
Myönnän joskus alentuneeni käyttämään vasemmassa nimettömässä vihkisormusta muistuttavaa kullanväristä sormusta hätävarana tällaisiin tilanteisiin (vaikka olenkin vapaa). Jos joku mies tulee puheille niin vilautan vain sormusta merkitsevästi, se on aina riittänyt vinkiksi eikä ole tarvinnut selitellä eikä haistatella kenellekään.
terv. koht.hyvännäköinen nainen - nize90
Useemmaat naiset jotka parikymppisinä on kauniita/mallimaisia on ollu nuorempana rumia honkeloita, joten niiden itsetunto saattaa olla aika huono. Itse ainakin oon juuri sellanen ,lapsena olin tosiruma ja kiusattukkin,mut nyt vaikkakin oon kaunis niin itsetunto on silti aivan maassa,ja jos joku tulee flirttaileen tai muuta niin en vaan kehtaa/uskalla olla kiinnostunut,yleensä just vastailen jotain ja meen aika hämilleni, ja saatan ulospäin vaikuttaa itseriittoselta vaik en kyllä yhtään ole.
- question.
tästäkin voi olla monessa tapauksessa kyse. Ujous tulkitaan helposti ylimielisyydeksi. Heikossa itsetunnossa ei ole hävettävää, jos sen tiedostaa ja silloin sille juuri voi tehdä jotain. Noilla oikeilla kusipäänaisillakin on usein huono itsetunto, mutta he eivät sitä tunnusta itselleen ja yrittävät paikata omaa heikkoa itsetuntoa nöyryyttämällä miehiä, jotka eivät ole "heidän tasoisiaan".
Tsemppiä sulle, harmi että osa mallitasoisista naisista pilaa koko sukupuolen mainetta ja kaltaisesi ujot mutta kiltit(?) joutuvat siitä kärsimään. Vähän sama juttu nuo känniääliömiehet, jotka pilaavat koko mieskunnan maineen.
- neutronstar
olenko ainoa jonka mielestä on vaan hyvä että (kauniit) naiset vastaavat suoraan? mikään ei ole vittumaisempaa kuin että nainen ei "kehtaa" sanoa ei, tai kohteliaisuudesta ei sano suoraan, niin sanottua turhan päiväistä arpomista. ei viitsi oikeasti haaskata omaa aikaa jos naista ei kiinnosta. toki se varmasti kolauttaa itsetuntoa mutta siihenkin olisi jokaisen hyvä tottua. mutta kyllä hiukan rumemmatkin naiset on joskus minulle sanoneet tylysti, persoonasta se tuntuis olevan kiinni.
- question.
Totta kai pakit saa antaa ja pitääkin antaa jos ei kiinnosta. Ja totta on, että mitä pikemmin, sen paremmin. Mutta sen voi tehdä kohteliaasti, ei niin, että rohkeutta pitkään kerännyt ja asiallisesti naista lähestynyt mies tuntee itsensä etovaksi nöyryytetyksi rumilukseksi ja täysin hyödyttömäksi lusmuksi! Ei se, että nainen on mallitason kaunotar, oikeuta hylkäämään edes jonkinlaisia käytöstapoja!!
Tunnustetaan nyt vielä, että olen joskus kostanut saamiani erittäin töykeitä pakkeja minua lähestyviin naisiin, jotka siis ovat syyttömiä noiden barbien käytökseen. Mutta en koe huonoa omaatuntoa siitä, että olen pistänyt vahingon kiertämään. Niin se aina elämässä menee, että sitä saa mitä tilaa. - utelias101
question. kirjoitti:
Totta kai pakit saa antaa ja pitääkin antaa jos ei kiinnosta. Ja totta on, että mitä pikemmin, sen paremmin. Mutta sen voi tehdä kohteliaasti, ei niin, että rohkeutta pitkään kerännyt ja asiallisesti naista lähestynyt mies tuntee itsensä etovaksi nöyryytetyksi rumilukseksi ja täysin hyödyttömäksi lusmuksi! Ei se, että nainen on mallitason kaunotar, oikeuta hylkäämään edes jonkinlaisia käytöstapoja!!
Tunnustetaan nyt vielä, että olen joskus kostanut saamiani erittäin töykeitä pakkeja minua lähestyviin naisiin, jotka siis ovat syyttömiä noiden barbien käytökseen. Mutta en koe huonoa omaatuntoa siitä, että olen pistänyt vahingon kiertämään. Niin se aina elämässä menee, että sitä saa mitä tilaa.ja nämä naiset jotka saivat sinulta pakit saivat tilaamattakin...ole tainnut polttomerkitä kauniit naiset (psykologisessa mielessä siis)
- mielestä
mikään ylimeikattu, korkarreilla säässä kuin säässä tepasteleva, tekokynsillä ja hiuslisäkkeillä varustettu bimbo, lanteeton, rinnaton, hujoppi, luukaappi ei ole mitenkään kaunis vaan lähinnä säälittävä ja surkuhupaisa näky. Näihin törmää arjessakin kaupungilla. Kaikista huvittavinta on, että he kuvittelevat olevansa taivaanlahja miehille. No, monet varmasti kerjäävätkin "helppoa alapäätä." Baariin voi vapaasti tälläytyä, mutta että arkena ja että kuvitelmat itsestään nousevat epärealistisiksi. No, tasapuolisuuden nimissä täytyy mainita myös ne huvittavat "treenatut pelimiehet" jotka kuvittelevat olevansa taivaanlahjoja naisille. Hekin stailaavat itseään arjessa viimeisen päälle. Ihan typerää. Toivottavasti vakka kantensa löytää =D
Minun mielestä oikeasti kauniita ovat ne ihmiset, joilla on luonnostaan kauniit kasvot, sopusuhtainen vartalo ja ennenkaikkea ystävällinen, sinut itsensä kanssa luonne. Ja fiksuttaa päässä. Tallaisia miehiä on vaan tosi harvassa :/ Ja naisiakin taitaa olla harvassa nykyään. Ainakin "suosituissa" baareissa pyörii kaikki vähäjärkiset pakkeli- ja geelipellet.- Ikävöivä viikinki
"Minun mielestä oikeasti kauniita ovat ne ihmiset, joilla on luonnostaan kauniit kasvot, sopusuhtainen vartalo ja ennenkaikkea ystävällinen, sinut itsensä kanssa luonne. Ja fiksuttaa päässä."
Totta joka sana. Kirjoittelin jo tuonne toiselle osastolle olevani rakastunut naiseen, jolle en uskaltanut kertoa tunteistani. Ja juuri noiden randomnaisten "painu vittuun saatanan juntti!"- huutojen jälkeen oli aika epävarma olo tunnustaakaan. Ja nuo huudot tuli Tiimarin pihalla, kun autoin hankeen kaatunutta "mallinnäköistä" naista ojentamalla käden hänelle. - Pakko tunnustaa..
Ikävöivä viikinki kirjoitti:
"Minun mielestä oikeasti kauniita ovat ne ihmiset, joilla on luonnostaan kauniit kasvot, sopusuhtainen vartalo ja ennenkaikkea ystävällinen, sinut itsensä kanssa luonne. Ja fiksuttaa päässä."
Totta joka sana. Kirjoittelin jo tuonne toiselle osastolle olevani rakastunut naiseen, jolle en uskaltanut kertoa tunteistani. Ja juuri noiden randomnaisten "painu vittuun saatanan juntti!"- huutojen jälkeen oli aika epävarma olo tunnustaakaan. Ja nuo huudot tuli Tiimarin pihalla, kun autoin hankeen kaatunutta "mallinnäköistä" naista ojentamalla käden hänelle... että minä koen ihan silkka vahingoniloa jos jollekin tosi laittautuneelle "missinnäköiselle" naiselle sattuu jotain esim. baarissa (juomalasi kaatuu päälle, jakkaran jalka katkeaa tai prinsessa kompastuu omiin korkoihinsa). Ja enpä vaivautuisi menemään avuksi kuvaamasi kaltaisessa tilanteessa, jossa kaunotar vaikka lumihankeen kaatuisi. Kun juuri tollasta "mee vittuu juntti" kommenttia sieltä luultavasti vain tulisi.
- BeggarSong
En nyt tiedä onko nuo sievät tytöt sen vittumaisempia kun muutkaan, melkein päinvastoin. Jos kauniille naiselle antaa pakit niin ei siitä yleensä mitään draamaa synny mut annas prkl kun menet jollekin 120kg possulle sanomaan ettei tänään irtoa niin sehän melkein repii sun pään irti.
- --pakittaja--
Minun kokemukset ovat aivan päinvastaiset. Pakkeja on tullut annettua monennäköisille naisille, mutta kyllä se vaan niin on, että rumat naiset jotenkin hyväksyy ne pakkinsa paremmin kuin kaunis. Aina kun kauniille olen antanut pakit, olen saanut haukut ja jopa lapselliset nimittelyt osakseni, mutta rumemmat ovat kohteliaasti poistuneet paikalta. Kauniin naisen säälittävälle itsetunnolle pakit on vaan niin kova kolaus, kun ulkonäkö on ainoa, mitä hänessä on.
- kylmä ämmä
Minun on pakko olla kylmä koska muuten mies jota pidän ihan mukavana, mutta vain kaverina alkaa kuvitella liikoja. Tämän olen valitettavasti oppinut kantapään kautta. Ja on huomattavasti helpompi ratkaisu olla etäinen kuin selitellä aina vain uudestaan että hei sori käsitit väärin, vitsailuni ja ystävällisyyteni ei ollut flirttiä. On todella ikävää kuulla kaverimieheltä että "se antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" vain siksi että olen ollut ystävällinen.
Ja tämä on aivan perseestä.
Ratkaisuna olisi varmaan se että ilmoittaisit kauniille naiselle vaikka että "älä huoli oot nätti, mutta haluan olla vain kaverisi", se helpottaisi ainakin itseäni, niin ei tarvitsisi olla varovainen että käsittääkö se väärin. - Vastaus sulle
Naisena heräsi heti kysymys, miksi yleensä asia sinua vaivaa? Mikset voisi jutustella tavallisten naisten kanssa, jos kerran itsekin sellainen olet? Vai meneekö se niin, että naisille saa kelvata tavikset, mutta miehet haluavat tavoitella jotain "parempaa"?? Sovinistiko olet?
- jjätkä87
Eiköhän se kuule mene niin päin, että miehen pitäis aina hyväksyä nainen vaikka tämä olis millainen tahansa. Jos antaa naiselle pakit, saa aina kuulla jotain kitinää. Siis aina. Naiset ei vaan kestä pakkeja. Sitten on saatu aikaan käsitys että miehen pitäis aina olla se aloitteen tekevä osapuoli koska naiset vetoavat siihen, että pakkien saanti pelottaa. Mahtaisko se pelottaa miehiäkin yhtä lailla? Varsinkin kun naiset on nykyään niin ilkeitä. En kyllä enää kauheesti ole baareissa käynytkään, tuntuu että siellä on vaan tyhjäpää naisia.
- ex-yrittäjä
mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän iskijöitä ja moni mies on sellainen ettei usko kilttiä puhetta
- jjätkä87
...jos mies tylyttää jonkun omasta mielestään kiinnostamattoman tai ruman naisen luotaan pois, nainen saa suuttua ihan vapaasti??? Miksi tylyttävää miestä pidetään junttina, moukkana jopa homona, eli miehen pitäisi hyväksyä nainen aina kun tämä tekee aloitteen? Naiset muka saa tylyttää ihan vapaasti ja se on ihan oikein ja hyväksyttävää mutta jätkät saa samassa tilanteessa haukut päälle ja homosyytökset. Miks? Osaisko joku viisas nainen esim. vähän valaista??
- Mies 42
Missä kuule on sinun normaali miehinen itsesuojeluvaistosi? Nirppanokat on tietenkin kierrettävä kaukaa. Minä suhtaudun heihin kuin heissä olisi jokin tarttuva tauti.
- :P
Naurettava ja lapsellisnen yleistys. Aivan kuten "kaikki miehet ovat mulkkuja." Itse olen poikkeuksellisen kaunis nainen, varmasti olen, koska jatkuvasti kuulen siitä kaikilta. En ole v-mäinen kusipää vaan erittäin lämmin ja ystävällinen ihminen. Mutta olen huomannut miesten olevan erittäin ennakkoluuloisia kauniita naisia kohtaan ja automaattisesti olettavan näiden olevan ilkeitä narttuja. Mistähän lie suomi-miesten huonosta itsetunnosta kumpuava käsitys?
- elämää nähnyt M
"Mistähän lie suomi-miesten huonosta itsetunnosta kumpuava käsitys? "
Mistähän lie? - eevi_
elämää nähnyt M kirjoitti:
"Mistähän lie suomi-miesten huonosta itsetunnosta kumpuava käsitys? "
Mistähän lie?Tässäpä hieman kokemuksia eilisillalta baarista. Tanssin miespuolisen kaverini kanssa tanssilattialla. Siihen tuli joku mies yrittämään, mutta kun huomasi etten lämmennyt hänen tanssiliikkeilleen ja iskuyritykselleen, rupesi vittuilemaan minulle miespuolisesta kaveristani tyylillä "tolla kaverillasi on varmasti iso". Katkerako? Itse jätin huomioimatta koko miehen, mutta vittuilu kaveristani vain jatkoi. Ei ilmeisesti kestänyt pakkeja. Lähdimme siis pois tanssimasta.
Myöhemmin samassa baarissa juttelin saman miespuolisen kaverini kanssa pöydässä. Kaverini meni vessaan, ja saman tien oikealla puolellani istuva mies aloitti iskuyrityksen. Sitten vasemmalla puolellani istuva mies keskeytti toisen miehen iskuyrityksen ja alkoi vikitellä minua. Hah! Mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä? Menin aivan lukkoon, kun ei tiennyt kumpaan suuntaan päänsä kääntäisi. Tilanteen keskeytti kaverini, joka tuli vessasta ja lähdimme taas pois.
Iltani päättyi taksimatkaan, jonka aikana kuski yritti iskeä minua ja ehdotella työvuoronsa lopettamista luokseni. Oli muuten oikeasti melko ahdistavaa.
En ollut missään edellisissä tilanteissa ilkeä, pikemmin menen hämilleni huomiosta. Se on oikeasti aika kiusallista, kun jää yksin baarissa vaikka hetkeksikin, niin saman tien on joku juttelemassa. Varsinkin kun hieman ujo olen. Siksi saatan vaikuttaa tylyltä vaikka olen oikesti ihan hukassa. :) Ilkeästi en ole ikinä sanonut, en ymmärrä miksi pilata toisen ilta tylyillä kommenteilla.
Ainiin, olen klassisella tavalla kaunis nainen, jos nyt niin voi sanoa. - M32..
eevi_ kirjoitti:
Tässäpä hieman kokemuksia eilisillalta baarista. Tanssin miespuolisen kaverini kanssa tanssilattialla. Siihen tuli joku mies yrittämään, mutta kun huomasi etten lämmennyt hänen tanssiliikkeilleen ja iskuyritykselleen, rupesi vittuilemaan minulle miespuolisesta kaveristani tyylillä "tolla kaverillasi on varmasti iso". Katkerako? Itse jätin huomioimatta koko miehen, mutta vittuilu kaveristani vain jatkoi. Ei ilmeisesti kestänyt pakkeja. Lähdimme siis pois tanssimasta.
Myöhemmin samassa baarissa juttelin saman miespuolisen kaverini kanssa pöydässä. Kaverini meni vessaan, ja saman tien oikealla puolellani istuva mies aloitti iskuyrityksen. Sitten vasemmalla puolellani istuva mies keskeytti toisen miehen iskuyrityksen ja alkoi vikitellä minua. Hah! Mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä? Menin aivan lukkoon, kun ei tiennyt kumpaan suuntaan päänsä kääntäisi. Tilanteen keskeytti kaverini, joka tuli vessasta ja lähdimme taas pois.
Iltani päättyi taksimatkaan, jonka aikana kuski yritti iskeä minua ja ehdotella työvuoronsa lopettamista luokseni. Oli muuten oikeasti melko ahdistavaa.
En ollut missään edellisissä tilanteissa ilkeä, pikemmin menen hämilleni huomiosta. Se on oikeasti aika kiusallista, kun jää yksin baarissa vaikka hetkeksikin, niin saman tien on joku juttelemassa. Varsinkin kun hieman ujo olen. Siksi saatan vaikuttaa tylyltä vaikka olen oikesti ihan hukassa. :) Ilkeästi en ole ikinä sanonut, en ymmärrä miksi pilata toisen ilta tylyillä kommenteilla.
Ainiin, olen klassisella tavalla kaunis nainen, jos nyt niin voi sanoa.No jos sitä tapahtuu koko ajan, niin kannattaa varmaan kehittää siihen jotain normirutiineja miten hoidat tilanteen niin siististi kuin mahdollista? Tuo taksitilanne on kyllä varmaan aika ahdistavaa, kun eihän sitä tiedä minkälaisia sekopäitä sieltä ratin takaa paljastuu.
- neuvo.
eevi_ kirjoitti:
Tässäpä hieman kokemuksia eilisillalta baarista. Tanssin miespuolisen kaverini kanssa tanssilattialla. Siihen tuli joku mies yrittämään, mutta kun huomasi etten lämmennyt hänen tanssiliikkeilleen ja iskuyritykselleen, rupesi vittuilemaan minulle miespuolisesta kaveristani tyylillä "tolla kaverillasi on varmasti iso". Katkerako? Itse jätin huomioimatta koko miehen, mutta vittuilu kaveristani vain jatkoi. Ei ilmeisesti kestänyt pakkeja. Lähdimme siis pois tanssimasta.
Ainiin, olen klassisella tavalla kaunis nainen, jos nyt niin voi sanoa....jos kerran olet noin jumalaisen vastustamaton.
- ...
eevi_ kirjoitti:
Ainiin, olen klassisella tavalla kaunis nainen, jos nyt niin voi sanoa.Noniin, pääsit pröystäilemään. Helpottiko?
- eevi_
... kirjoitti:
Noniin, pääsit pröystäilemään. Helpottiko?
Suomalaiset ovat kateellinen kansa. Miksi jäisin kotiin, kun haluan pitää kavereiden kanssa hauskaa. Kaikki eivät ole iskemässä seuraa baarista. Niin, ja olen siis ollut monta vuotta varattu, muuten saattaisin lämmetäkin iskuyrityksille. Yleensä se, että kertoo olevansa varattu, tehoaa, mutta ei kaikissa tapauksissa. Jotkut jopa innostuvat siitä. Se on siis ns. normaalirutiinini, jota ylläoleva ehdotti.
Kyllähän se tuntuu kivalta, jos joskus saa huomiota, mutta ei enää siinä vaiheessa, kun iskuyrityksiä tulee koko ajan ja joka tuutista. Täytyy tänä iltana lähteä baariin perunasäkki päällä! - niinpä niiin
eevi_ kirjoitti:
Suomalaiset ovat kateellinen kansa. Miksi jäisin kotiin, kun haluan pitää kavereiden kanssa hauskaa. Kaikki eivät ole iskemässä seuraa baarista. Niin, ja olen siis ollut monta vuotta varattu, muuten saattaisin lämmetäkin iskuyrityksille. Yleensä se, että kertoo olevansa varattu, tehoaa, mutta ei kaikissa tapauksissa. Jotkut jopa innostuvat siitä. Se on siis ns. normaalirutiinini, jota ylläoleva ehdotti.
Kyllähän se tuntuu kivalta, jos joskus saa huomiota, mutta ei enää siinä vaiheessa, kun iskuyrityksiä tulee koko ajan ja joka tuutista. Täytyy tänä iltana lähteä baariin perunasäkki päällä!"Niin, ja olen siis ollut monta vuotta varattu, muuten saattaisin lämmetäkin iskuyrityksille. Yleensä se, että kertoo olevansa varattu, tehoaa, mutta ei kaikissa tapauksissa. Jotkut jopa innostuvat siitä. Se on siis ns. normaalirutiinini, jota ylläoleva ehdotti."
No mikset vetänyt normaalirutiiniasi eilisiltana?
Ja kun on ystävällisesti kerrottu että on varattu, sen jälkeen voi sanoa jo vähän tylymmin ja jos ei vieläkään usko, voikin sanoa että "suksi vittuun". Ymmärrän kyllä että voi olla ärsyttävää, mutta ei helvetti. Miten voi olla noin vaikeata kehittää jotain perusrutiinia, jonka vaan vetää joka kerta läpi kun joku alkaa iskemään?
seurustelin kerran naisen kansssa jota yritettiin kokoajan iskea ja kyllä ainakin se pääsi niistä äijistä hyvin nopeesti eroon. - töttörötöö
"Naurettava ja lapsellisnen yleistys."
kyllä moni mies on sen ihan itse kokenut. kaunis ulkokuori nimittäin antaa kusipäälle hyvät mahdollisuudet toteuttaa itseään ja kyllähän se on tosiasia, että valta, tulipa se sitten ulkonäöstä, rahasta, statuksesta, menestymisestä tai ihan mistä tahansa kenelle tahansa, miehelle tai naiselle, tuppaa nousemaan osalle ihmisistä päähän ja tekemään niistä kusipäitä
- krik
http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/6102008101603AM_perception.jpg
Omituista että naiset tälläytyvät miesmagneeteiksi parhaansa mukaan, ja sitten ovat aidon hämmästyneitä/harmistuneita kun miehet toimivat sen mukaan..
He lienevät joko tyhmiä tai pahoja.
Aidosti fiksu ja mukava ihminen kyllä ymmärtää tämän.- eevi_
"No mikset vetänyt normaalirutiiniasi eilisiltana?"
Öh, kyllä sanoin olevani varattu kyseiselle miehelle tanssilattialla, josta seurasi sitä vittuilua minulle. Toisessa tilanteessa en ehtinyt sanoa mitään äimistykseltäni. Taksikuskille kerroin kyllä asuvani avoliitossa. Mutta se tuntuu usein vain lisäävän vettä myllyyn. Mistä niitä takiaisia sikiää? Jos itse menisin iskemään miestä, katoaisin kyllä alta aikayksikön, jos mies sanoisi olevansa varattu tai muuten huomaisin, ettei häntä voisi vähemmän kiinnostaa seurani. Turhaa ajanhaaskausta. Varmaan olisin myös niin nolo, että katoaisin kyseisestä baarista. Hah! :D
Pitäisi osata sanoa ilkeästi, jos ei nätisti sanomisesta ymmärrä lähteä pois. Täytyypi harjoitella. - hfoooooo
eevi_ kirjoitti:
"No mikset vetänyt normaalirutiiniasi eilisiltana?"
Öh, kyllä sanoin olevani varattu kyseiselle miehelle tanssilattialla, josta seurasi sitä vittuilua minulle. Toisessa tilanteessa en ehtinyt sanoa mitään äimistykseltäni. Taksikuskille kerroin kyllä asuvani avoliitossa. Mutta se tuntuu usein vain lisäävän vettä myllyyn. Mistä niitä takiaisia sikiää? Jos itse menisin iskemään miestä, katoaisin kyllä alta aikayksikön, jos mies sanoisi olevansa varattu tai muuten huomaisin, ettei häntä voisi vähemmän kiinnostaa seurani. Turhaa ajanhaaskausta. Varmaan olisin myös niin nolo, että katoaisin kyseisestä baarista. Hah! :D
Pitäisi osata sanoa ilkeästi, jos ei nätisti sanomisesta ymmärrä lähteä pois. Täytyypi harjoitella.Fiksu ihminen osaa sanoa asiansa selkeästi mutta loukkaamatta toista. Usko pois, on sellainenkin vaihtoehto, ettet vain ole kovin fiksu.
- Niin kaunis
se ulkonäkö on niin tärkeä? Kyselee täällä yksi kaunis nainen.
Miehet itse on niin ulkonäkökeskeisiä että kun kuulee yhä uudestaan samaa asiaa miesten suusta ei voi kuin olla vittumainen. Eli jos jokaisen miehen ensimmäiset sanat on "oletpa sinä kaunis" ja jutellanko vähän tulee tunne että miehiä todellakin vetää vain se naisen ulkonäkö puoleensa.
Lähestyisikö minua niin monet miehet jos olisin tuiki tavallisen näköinen? Todennäköisesti ei.
Minä en oikeasti edes tietäisi olevani kaunis jos niin moni mies ei olisi sitä toittottanut.
Joskus täytyy käydä peilistä illan mittaan tarkistamassa että mitä nämä miehet minussa näkee.
En ymmärrä vasta kuin viinipullolisen jälkeen kun omastakin mielestä siellä peilissä on aika simpsakka nainen. Aamulla ihmettelen vielä enemmän niitä kehuja mitä illalla oli taas saanut????
Minä siis kai kauniina naisena olen lähestynyt itse monia tavallisia ja vähemmän komeita kavereita juuri siitä syystä että samalla tavoin hekin haluavat sosiaalista kanssakäymistä kuin ne komeat jotka ulkonäkönsä puolesta jo vetävät porukkaa puoleensa. Ikävä kyllä nämä tavikset tuoppaavat häkeltymään lähestymisestäni ja menevät kai lukkoon tai aloittavat jonkun ihme roolin? En tiedä.
Varsinkin jos mies on kaveriporukassa niin harva siinä edes osaa olla oma itsensä vaan kavereille on näytettävä jotakin? Toisaalta en anna sen hämätä sillä se menee jonkin ajan kuluttua ohitse ja voidaan jo jutella niinkuin ihminen ihmiselle.
Kohta olenkin yksi hyvä jätkä porukassa ja kaikilla on kivaa.
Tämä sama reagtio on kyllä komeillakin miehillä mutta se johtuu ilmeisesti siitä kun ajattelevat niinkuin minäkin että tuo tulee juttelemaan kun olen niin komea.
Heitä on lähestyttävä vähän eri tavalla. Täytyy olla vaan verbaalisesti tosi lahjakas ja nokkela.
Miehet kyllä unohtavat sen nätin ulkokuoren ja omankin komeutensa kun juttu luistaa muuten.
Samaa pätee meihin kaunottariin. Ota vähän vähemmän mielistelevä asenne kun tuut juttelemaan.
Taitolaji. Kaikki haluaa(ne mallitkin) että joku näkee hänessä muutakin kuin sen ulkokuoren.
Älä nosta sitä ulkokuorta niin korkealle jalustalle kuin jo kysymyksessäsi täällä annat ymmärtää.
Sinun täytyy sisäistää itse se harha siitä ja alkaa haluta lähestyä vähemmänkin nättejä naisia samalla tavoin.- naisen....
ns. mallitasoisen, mulle tulee jostakin alitajunnasta ajatus, että sen kanssa ei pysty juttelemaan kovin syvällisistä jutuista, eli naisen ulkokuori antaa pinnallisen vaikutelman. Ja toisaalta, jos nainen oikein todella paljon panostaa ulkonäköönsä ja laittautumiseensa baariin mennessään, sitä yllätys yllätys ajattelee, että ulkonäkö on hänelle tosi tärkeä ja hän haluaa, että hänen ulkonäkönsä ei jää huomioimatta miehiltä.
- Jooniinkai
naisen.... kirjoitti:
ns. mallitasoisen, mulle tulee jostakin alitajunnasta ajatus, että sen kanssa ei pysty juttelemaan kovin syvällisistä jutuista, eli naisen ulkokuori antaa pinnallisen vaikutelman. Ja toisaalta, jos nainen oikein todella paljon panostaa ulkonäköönsä ja laittautumiseensa baariin mennessään, sitä yllätys yllätys ajattelee, että ulkonäkö on hänelle tosi tärkeä ja hän haluaa, että hänen ulkonäkönsä ei jää huomioimatta miehiltä.
kuinka paljon se on panostanut siihen? Nämä on just niitä mielikuvia mitä omassa päässään luodaan.
Ihan totta olen sanonut enemmän kuin kymmenille miehille jotka vonkaavat siinä mun vieressäni ja hokevat minun ihanuuttani että minä olen vain mielikuva jostakin ei olemassa olevasta "enkelistä" heidän omassa päässään. Minä olen ainutlaatuinen nainen vain omalle miehelleni en kenelekkään muulle. Hän on ainoa joka niin voi sanoa koska hän tuntee minut.
MIkä on syvällistä? Minä olen usein ajatellut että miehen kanssa keskusteleminen baarissa keskittyy lähinnä aina vesirajan alapuollelle. Sitä syvällisempää on usein turha hakea oli mies hyvännäköinen tai ei.
Haluaako mies edes jutella syvällisiä jos edessä seisoo kaunis nainen? MIes ei pysty eikä halua.
Mikä siis on syvällistä on ihan sinun omassa päässäsi sekin. Joskus turhanpäiväinen hömppä antaa enemmän kuin pitkä selonteko vaikka kvanttifysiikasta vai mikä se oli?
Naisten turhanpäiväinen hömppä on syvällisempää kun sitä osaa tulkita =)
Jos tavismies on hyväitsetuntoinen ja oma itsensä hänen itsetuntonsa perustuu aina johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Samoin tavisnaisella.
Hyvännäköisestä et voi olla varma ja siksi luot tämän ajatuskuvion päähäsi.
Mies voi olla mies naiselle olematta komea mutta nainen ei voi olla nainen jos hän ei ole kaunis miehen mielestä.
Mies oikeasti itse on aikaansaanut tämän ajatuskuvion naisten päähän. Niin kauan kun miehet on visuaalisia ja haluavat niitä kauniita ja hyväkroppaisia naisia (eli aina) naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.
Aina kauniit naiset saa miehiltä sen huomion ja se vaan on tosiasia. - oikeesti..
Jooniinkai kirjoitti:
kuinka paljon se on panostanut siihen? Nämä on just niitä mielikuvia mitä omassa päässään luodaan.
Ihan totta olen sanonut enemmän kuin kymmenille miehille jotka vonkaavat siinä mun vieressäni ja hokevat minun ihanuuttani että minä olen vain mielikuva jostakin ei olemassa olevasta "enkelistä" heidän omassa päässään. Minä olen ainutlaatuinen nainen vain omalle miehelleni en kenelekkään muulle. Hän on ainoa joka niin voi sanoa koska hän tuntee minut.
MIkä on syvällistä? Minä olen usein ajatellut että miehen kanssa keskusteleminen baarissa keskittyy lähinnä aina vesirajan alapuollelle. Sitä syvällisempää on usein turha hakea oli mies hyvännäköinen tai ei.
Haluaako mies edes jutella syvällisiä jos edessä seisoo kaunis nainen? MIes ei pysty eikä halua.
Mikä siis on syvällistä on ihan sinun omassa päässäsi sekin. Joskus turhanpäiväinen hömppä antaa enemmän kuin pitkä selonteko vaikka kvanttifysiikasta vai mikä se oli?
Jos tavismies on hyväitsetuntoinen ja oma itsensä hänen itsetuntonsa perustuu aina johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Samoin tavisnaisella.
Mies voi olla mies naiselle olematta komea mutta nainen ei voi olla nainen jos hän ei ole kaunis miehen mielestä.
Mies oikeasti itse on aikaansaanut tämän ajatuskuvion naisten päähän. Niin kauan kun miehet on visuaalisia ja haluavat niitä kauniita ja hyväkroppaisia naisia (eli aina) naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.
Aina kauniit naiset saa miehiltä sen huomion ja se vaan on tosiasia.Kyllä se nyt niin menee, että laittautumalla kauniiksi nainen haluaa huomiota miehiltä. Mutta jotain ihme vitun naisten logiikkaa on se,että miesten lähestyminen on kuitenkin huono juttu.
Minkä helvetin takia muijat tekee kaiken niin saatanan vaikeeksi?? - eevi_
oikeesti.. kirjoitti:
Kyllä se nyt niin menee, että laittautumalla kauniiksi nainen haluaa huomiota miehiltä. Mutta jotain ihme vitun naisten logiikkaa on se,että miesten lähestyminen on kuitenkin huono juttu.
Minkä helvetin takia muijat tekee kaiken niin saatanan vaikeeksi??Minä haluan laittautua itseni takia. Kivampi katsoa v-loppuna peiliin, kun sieltä tuijottaa kauniimpi näky kuin arkena. :) Myös naisellisiin vaatteisiin kuten minihameeseen on kiva pukeutua baareihin, koska arkena päivätyössäni se ei onnistu. Lisäksi en käy mieheni kanssa baareissa, vaan yleensä ystäväporukassa, joten miksi laittautuisin miehiä varten. Sinkkuna olisikin eri asia.
Tosin liika meikki rumentaa mielestäni, itse korostan parhaimpia puoliani esim. ripsivärillä. Paksu pakkelikerros rumentaa. - jejjeeee
eevi_ kirjoitti:
Minä haluan laittautua itseni takia. Kivampi katsoa v-loppuna peiliin, kun sieltä tuijottaa kauniimpi näky kuin arkena. :) Myös naisellisiin vaatteisiin kuten minihameeseen on kiva pukeutua baareihin, koska arkena päivätyössäni se ei onnistu. Lisäksi en käy mieheni kanssa baareissa, vaan yleensä ystäväporukassa, joten miksi laittautuisin miehiä varten. Sinkkuna olisikin eri asia.
Tosin liika meikki rumentaa mielestäni, itse korostan parhaimpia puoliani esim. ripsivärillä. Paksu pakkelikerros rumentaa.Nyt saatiin kattava tietopaketti laittautumisistasi! Ilman näitä tietoja elämä olisi ollut paljon köyhempää.
- joojoojoos
Jooniinkai kirjoitti:
Aina kauniit naiset saa miehiltä sen huomion ja se vaan on tosiasia."Jos tavismies on hyväitsetuntoinen ja oma itsensä hänen itsetuntonsa perustuu aina johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Samoin tavisnaisella."
Ei vaan se perustuu molempiin, sekä sisäisiin että ulkoisiin ominaisuuksiin ja toisaalta ne vaikuttavat ristiin toisiinsa. Eli jos oma peilikuva miellyttää, se lisää itseluottamusta ja saa naisen/miehen näyttämään paremmalta jne. Minulle nainen on aina kokonaisuus enkä oikein osaa edes erottaa (eikä niitä voikaan erottaa) sisäistä ja ulkoista kauneutta. Kyllä naisen pitää viehättää silmää (se on myös biologiaa), mutta se mikä saa minut syttymään on voimakkaat silmät, joissa on hehkuva ja ehkä vähän arvoituksellinen katse.
"Mies oikeasti itse on aikaansaanut tämän ajatuskuvion naisten päähän. Niin kauan kun miehet on visuaalisia ja haluavat niitä kauniita ja hyväkroppaisia naisia (eli aina) naiset ovat ulkonäkökeskeisiä."
Ei mies sitä aikaansaa vaan luonto, joka on myös tehnyt miehistä visuaalisia ja todellakin se tulee aina niin olemaan.
"Minä haluan laittautua itseni takia."
Tämä on tätä hevonpaskaa, jota usein kuulee. Totta kai sitä haluaa näyttää peilissä hyvältä, mutta laittautuisitko autiolla saarella, jossa ei ole ketään muita ihmisiä? Tuskin. Kaikki, jokaikinen ihminen laittautuu sen takia, että näyttäisi hyvältä muiden silmissä, oli sitten iskumielessä tai muuten liikkeellä. Se että uskottelee itselleen tekevän niin vain itsensä takia, on alitajuisen tai tietoisen vastakkaisen sukupuolen miellyttämisen järkeistämistä. Naisilla tämä vietti on vielä voimakkaampi juuri edellä mainitusta syystä. - hoplaa...
eevi_ kirjoitti:
Minä haluan laittautua itseni takia. Kivampi katsoa v-loppuna peiliin, kun sieltä tuijottaa kauniimpi näky kuin arkena. :) Myös naisellisiin vaatteisiin kuten minihameeseen on kiva pukeutua baareihin, koska arkena päivätyössäni se ei onnistu. Lisäksi en käy mieheni kanssa baareissa, vaan yleensä ystäväporukassa, joten miksi laittautuisin miehiä varten. Sinkkuna olisikin eri asia.
Tosin liika meikki rumentaa mielestäni, itse korostan parhaimpia puoliani esim. ripsivärillä. Paksu pakkelikerros rumentaa.pukeudut itseäsi varten, mutta jos näin on, mikset pukeudu arki-iltoina kauniisti ja meikkaa huolella?
ottaisitko myös autiolle sarelle minihameet ja kivat vaatteet mukaan...? - LOLrider69
eevi_ kirjoitti:
Tosin liika meikki rumentaa mielestäni, itse korostan parhaimpia puoliani esim. ripsivärillä. Paksu pakkelikerros rumentaa.Aiotko ottaa pukeutumisessasi ja meikkaamisessa jatkossa huomioon sen, että niinkuin ylempänä sanoit, sinua isketään koko ajan? Tällä laittautumistasolla tilannehan jatkuu samana.
"Lisäksi en käy mieheni kanssa baareissa, vaan yleensä ystäväporukassa, joten miksi laittautuisin miehiä varten."
No onhan se varmaan kiva, jos saa muiltakin miehiltä joskus katseita, vai? Kun alkaa tuntua, että poikaystävällekin on joskus jotenkin itsestäänselvyys kun suhdetta on kestänyt jo parisen vuotta? - eevi_
joojoojoos kirjoitti:
"Jos tavismies on hyväitsetuntoinen ja oma itsensä hänen itsetuntonsa perustuu aina johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Samoin tavisnaisella."
Ei vaan se perustuu molempiin, sekä sisäisiin että ulkoisiin ominaisuuksiin ja toisaalta ne vaikuttavat ristiin toisiinsa. Eli jos oma peilikuva miellyttää, se lisää itseluottamusta ja saa naisen/miehen näyttämään paremmalta jne. Minulle nainen on aina kokonaisuus enkä oikein osaa edes erottaa (eikä niitä voikaan erottaa) sisäistä ja ulkoista kauneutta. Kyllä naisen pitää viehättää silmää (se on myös biologiaa), mutta se mikä saa minut syttymään on voimakkaat silmät, joissa on hehkuva ja ehkä vähän arvoituksellinen katse.
"Mies oikeasti itse on aikaansaanut tämän ajatuskuvion naisten päähän. Niin kauan kun miehet on visuaalisia ja haluavat niitä kauniita ja hyväkroppaisia naisia (eli aina) naiset ovat ulkonäkökeskeisiä."
Ei mies sitä aikaansaa vaan luonto, joka on myös tehnyt miehistä visuaalisia ja todellakin se tulee aina niin olemaan.
"Minä haluan laittautua itseni takia."
Tämä on tätä hevonpaskaa, jota usein kuulee. Totta kai sitä haluaa näyttää peilissä hyvältä, mutta laittautuisitko autiolla saarella, jossa ei ole ketään muita ihmisiä? Tuskin. Kaikki, jokaikinen ihminen laittautuu sen takia, että näyttäisi hyvältä muiden silmissä, oli sitten iskumielessä tai muuten liikkeellä. Se että uskottelee itselleen tekevän niin vain itsensä takia, on alitajuisen tai tietoisen vastakkaisen sukupuolen miellyttämisen järkeistämistä. Naisilla tämä vietti on vielä voimakkaampi juuri edellä mainitusta syystä."Nyt saatiin kattava tietopaketti laittautumisistasi! Ilman näitä tietoja elämä olisi ollut paljon köyhempää."
Hah, totta turiset. :D Ehkä olisimme myös voinut elää ilman tätä sinun turhistakin turhempaa kommenttiasi. ;)
"Tämä on tätä hevonpaskaa, jota usein kuulee. Totta kai sitä haluaa näyttää peilissä hyvältä, mutta laittautuisitko autiolla saarella, jossa ei ole ketään muita ihmisiä?"
Niin, kyllä se ihan totta on. Taidan olla turhamainen. Marraskuussa Thaimaassa, rannalla, jossa viivyimme kolme viikkoa, oli vain mieheni ja minä, silti käytin mielelläni nättejä bikinejä ja kesämekkoja. Kuka (nainen) sitä haluaisi perunasäkkiin pukeutua, kysyn vaan. Tätä tukee myös se, että rakastan shoppailla kauniita vaatteita ja pukeutua niihin. Kyllä, itseni takia, enkä tosiaan miesten. Se on sitten plussaa, jos miehenikin kehuu niitä, mutta hän ei juuri välitä pukeutumisestani ja on sitä mieltä että olen kaunis meikillä tai ilman. Tottakai sitä on kiva kuulla, että on kaunis, mutta nyt menee kyllä niin aiheen vierestä että...
"No onhan se varmaan kiva, jos saa muiltakin miehiltä joskus katseita, vai? Kun alkaa tuntua, että poikaystävällekin on joskus jotenkin itsestäänselvyys kun suhdetta on kestänyt jo parisen vuotta?"
Katseissa en näe mitään pahaa, enkä hymyssä. :) En sanoisi, että olemme toisillemme itsestäänselvyys. Ehkä parinkymmenen vuoden kuluttua alankin janota muiden miesten huomiota kun alkaa oma mies rupsahtaa. Toisaalta silloin alkaa omakin naama jo varmaan rypistyä. :D
"pukeudut itseäsi varten, mutta jos näin on, mikset pukeudu arki-iltoina kauniisti ja meikkaa huolella?"
Koska en jaksa arki-iltaisin töiden jälkeen. :( - juujaaniinjoo
eevi_ kirjoitti:
"Nyt saatiin kattava tietopaketti laittautumisistasi! Ilman näitä tietoja elämä olisi ollut paljon köyhempää."
Hah, totta turiset. :D Ehkä olisimme myös voinut elää ilman tätä sinun turhistakin turhempaa kommenttiasi. ;)
"Tämä on tätä hevonpaskaa, jota usein kuulee. Totta kai sitä haluaa näyttää peilissä hyvältä, mutta laittautuisitko autiolla saarella, jossa ei ole ketään muita ihmisiä?"
Niin, kyllä se ihan totta on. Taidan olla turhamainen. Marraskuussa Thaimaassa, rannalla, jossa viivyimme kolme viikkoa, oli vain mieheni ja minä, silti käytin mielelläni nättejä bikinejä ja kesämekkoja. Kuka (nainen) sitä haluaisi perunasäkkiin pukeutua, kysyn vaan. Tätä tukee myös se, että rakastan shoppailla kauniita vaatteita ja pukeutua niihin. Kyllä, itseni takia, enkä tosiaan miesten. Se on sitten plussaa, jos miehenikin kehuu niitä, mutta hän ei juuri välitä pukeutumisestani ja on sitä mieltä että olen kaunis meikillä tai ilman. Tottakai sitä on kiva kuulla, että on kaunis, mutta nyt menee kyllä niin aiheen vierestä että...
"No onhan se varmaan kiva, jos saa muiltakin miehiltä joskus katseita, vai? Kun alkaa tuntua, että poikaystävällekin on joskus jotenkin itsestäänselvyys kun suhdetta on kestänyt jo parisen vuotta?"
Katseissa en näe mitään pahaa, enkä hymyssä. :) En sanoisi, että olemme toisillemme itsestäänselvyys. Ehkä parinkymmenen vuoden kuluttua alankin janota muiden miesten huomiota kun alkaa oma mies rupsahtaa. Toisaalta silloin alkaa omakin naama jo varmaan rypistyä. :D
"pukeudut itseäsi varten, mutta jos näin on, mikset pukeudu arki-iltoina kauniisti ja meikkaa huolella?"
Koska en jaksa arki-iltaisin töiden jälkeen. :("Niin, kyllä se ihan totta on. Taidan olla turhamainen"
Aivan totta, tällainen vaikutelma on kieltämättä teksteistäsi tullut.
"Marraskuussa Thaimaassa, rannalla, jossa viivyimme kolme viikkoa, oli vain mieheni ja minä, silti käytin mielelläni nättejä bikinejä ja kesämekkoja."
Älä leiki täydellisen idioottia tai ole sitten ainakin paljastamatta sitä ominaisuutta itsestäsi. Ei nätteihin uikkareihin tai kesämekkoihin pukeutuminen nyt saatana ole sama asia kuin sellainen baari-iltoihin miesmagneetiksi laittautuminen.
"Koska en jaksa arki-iltaisin töiden jälkeen. :( "
Lol. No pistätkö itsesi viikonloppuisin baarikuosiin, vaikket olisikaan menossa baariin?
"Toisaalta silloin alkaa omakin naama jo varmaan rypistyä. :D"
Hyvä, että tiedostat tuon. Kun muutkin naiset, joille oma ulkonäkö on kilahtanut hattuun tajuaisivat tuon, mutta sitä on turha odottaa. - joojoojoos
eevi_ kirjoitti:
"Nyt saatiin kattava tietopaketti laittautumisistasi! Ilman näitä tietoja elämä olisi ollut paljon köyhempää."
Koska en jaksa arki-iltaisin töiden jälkeen. :("Niin, kyllä se ihan totta on. Taidan olla turhamainen. Marraskuussa Thaimaassa, rannalla, jossa viivyimme kolme viikkoa, oli vain mieheni ja minä, silti käytin mielelläni nättejä bikinejä ja kesämekkoja."
Niin siellä oli miehesi eli et ollut yksin autiolla saarella.
"Kuka (nainen) sitä haluaisi perunasäkkiin pukeutua, kysyn vaan."
Yksin autiolla saarella ollessaan voisi hyvinkin pukeutua niin.
"Tätä tukee myös se, että rakastan shoppailla kauniita vaatteita ja pukeutua niihin. Kyllä, itseni takia, enkä tosiaan miesten. Se on sitten plussaa, jos miehenikin kehuu niitä, mutta hän ei juuri välitä pukeutumisestani ja on sitä mieltä että olen kaunis meikillä tai ilman. Tottakai sitä on kiva kuulla, että on kaunis, mutta nyt menee kyllä niin aiheen vierestä että..."
Niinhän sinä luulet, että teet sen itsesi takia, mutta luulo ei ole tiedon väärtti, kyse on pitkälti alitajunnasta ja primitiivisistä vieteistä niin kuin jo sanoin. Ja viimeinen lause oikeastaan taas paljastaa miten asia on. Totta kai se on kiva kuulla, että on kaunis/komea ja vastakkainen sukupuoli ihailee. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää, että pitää kierrellä ja kaarrella ennen kuin sen tekee? Itse pukeudun sekä itseni vuoksi että naisia miellyttääkseni.
Vaikutat kyllä itse asiassa aika herttaiselta mimmiltä eli en niinkään arvostele vaan lähinnä harjoitan älyllistä turhamaisuuttani esittämällä teorioita ihmisten käyttäytymisestä. Ja minulle muuten käy erittäin hyvin, että naiset ovat pukeutumisessaan turhamaisia. =) - Vaikkeeta
oikeesti.. kirjoitti:
Kyllä se nyt niin menee, että laittautumalla kauniiksi nainen haluaa huomiota miehiltä. Mutta jotain ihme vitun naisten logiikkaa on se,että miesten lähestyminen on kuitenkin huono juttu.
Minkä helvetin takia muijat tekee kaiken niin saatanan vaikeeksi??Että te kumminkin tykkäätte siitä. Eiks sullekkin ole turvallisempaa jos nyt oletettaisiin että sun naisesi olisi hyvännäköinen ja tietäisit että se ei ihan auliisti anna itseään lähestyttävän? Voisit luottaa siihen ainakin paremmin.
Naisen pitää olla vaikee että miehellä riittää tavoiteltavaa ja mietittävää.
- m25,
En ole pitkään aikaan jaksanut olla mikään herrasmies kauniille naisille. Totta puhuen taidan pikemmin vihata tosi kauniita naisia ja pyrin olevaan jäätävän epäkohtelias niille, jos satun tekemisiin joutumaan. Mitään paikkaa en anna, tiskillä en tee tilaa vaikka olisin juomani jo saanut puhumattakaan mistään tulen tarjoamisesta. Mitä sitä kusipäille mielistelemään.
- eevi_
"En ole pitkään aikaan jaksanut olla mikään herrasmies kauniille naisille. Totta puhuen taidan pikemmin vihata tosi kauniita naisia ja pyrin olevaan jäätävän epäkohtelias niille, jos satun tekemisiin joutumaan. Mitään paikkaa en anna, tiskillä en tee tilaa vaikka olisin juomani jo saanut puhumattakaan mistään tulen tarjoamisesta. Mitä sitä kusipäille mielistelemään."
Luulisi, että sen näkisi jo naamasta, ennen kuin menee juttelemaan kusipäille? Vaikka olisi muuten kuinka kuvankaunis mies tai nainen, joku piirre (esim. ilmeet, teennäinen hymy, nokka pystyssä) kertovat yleensä kusipäisyydestä. Aidon ystävällisestä hymystä taas huomaa sisäisenkin kauneuden. Niin ja silmät on sielun peili. :) Kusipäinen ihminen on yllensä ruma vaikka olisikin ns. täydelliset piirteet.
Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. Ainakaan jos on humalassa. Itse en edes muista minkä näköisiä ovat miehet, jotka ovat minua tulleet iskemään. Muistaako kukaan muu? Tai jääkö jollekin päähän, että miltä se pakit antanut mies/nainen näytti? Mielenkiintoista... - leevi_
eevi_ kirjoitti:
"En ole pitkään aikaan jaksanut olla mikään herrasmies kauniille naisille. Totta puhuen taidan pikemmin vihata tosi kauniita naisia ja pyrin olevaan jäätävän epäkohtelias niille, jos satun tekemisiin joutumaan. Mitään paikkaa en anna, tiskillä en tee tilaa vaikka olisin juomani jo saanut puhumattakaan mistään tulen tarjoamisesta. Mitä sitä kusipäille mielistelemään."
Luulisi, että sen näkisi jo naamasta, ennen kuin menee juttelemaan kusipäille? Vaikka olisi muuten kuinka kuvankaunis mies tai nainen, joku piirre (esim. ilmeet, teennäinen hymy, nokka pystyssä) kertovat yleensä kusipäisyydestä. Aidon ystävällisestä hymystä taas huomaa sisäisenkin kauneuden. Niin ja silmät on sielun peili. :) Kusipäinen ihminen on yllensä ruma vaikka olisikin ns. täydelliset piirteet.
Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. Ainakaan jos on humalassa. Itse en edes muista minkä näköisiä ovat miehet, jotka ovat minua tulleet iskemään. Muistaako kukaan muu? Tai jääkö jollekin päähän, että miltä se pakit antanut mies/nainen näytti? Mielenkiintoista..."Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. "
Eh, no totta helvetissä tarkkailee, ainakin minä tarkkailen. Miten ihmeessä muuten voisin kiinnostua naisesta niin paljon, että uskaltaudun lähestymään, Jos en häntä yhtään olisi tarkkaillut? Kiesus. - m25,
eevi_ kirjoitti:
Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. Ainakaan jos on humalassa. Itse en edes muista minkä näköisiä ovat miehet, jotka ovat minua tulleet iskemään. Muistaako kukaan muu? Tai jääkö jollekin päähän, että miltä se pakit antanut mies/nainen näytti? Mielenkiintoista..."Luulisi, että sen näkisi jo naamasta, ennen kuin menee juttelemaan kusipäille? "
Minähän kirjoitin, että "jos satun tekemisiin joutumaan. " Eli en todellakaan edes pyri juttusille todella kauniiden naisten kanssa. Ja jäätävän epäkohtelias olen varmuuden vuoksi kaikille tosi kauniille naisille ilmeisiin ja eleisiin katsomatta. Koska suurin osa mallitaso-naisista on kuitenkin narsistisia kusipäitä, niin kollektiivinen epäkohteliaisuus kaikkia kauniita naisia kohtaan osuu hyvin suurella todennäköisyydellä oikeaan osoitteeseen. - eevi_
m25, kirjoitti:
"Luulisi, että sen näkisi jo naamasta, ennen kuin menee juttelemaan kusipäille? "
Minähän kirjoitin, että "jos satun tekemisiin joutumaan. " Eli en todellakaan edes pyri juttusille todella kauniiden naisten kanssa. Ja jäätävän epäkohtelias olen varmuuden vuoksi kaikille tosi kauniille naisille ilmeisiin ja eleisiin katsomatta. Koska suurin osa mallitaso-naisista on kuitenkin narsistisia kusipäitä, niin kollektiivinen epäkohteliaisuus kaikkia kauniita naisia kohtaan osuu hyvin suurella todennäköisyydellä oikeaan osoitteeseen."Ja jäätävän epäkohtelias olen varmuuden vuoksi kaikille tosi kauniille naisille ilmeisiin ja eleisiin katsomatta."
Hah, mikä tekee myös itsestäsi kusipäisen. ;) Ainakin niille kauniille naisille. Toisaalta, helppo "suojautumiskeino" ettei tule itse loukatuksi. Mutta mitä jos haluaa iskeä todella hyvännäköisen ihmisen? Sitten on vain pakko sietää pettymyksiä tai anteeksi, ottaa riski. Tosin niitä tulee niin rumille kuin kauniille ja kaikille siltä väliltä. - eevi_
eevi_ kirjoitti:
"Ja jäätävän epäkohtelias olen varmuuden vuoksi kaikille tosi kauniille naisille ilmeisiin ja eleisiin katsomatta."
Hah, mikä tekee myös itsestäsi kusipäisen. ;) Ainakin niille kauniille naisille. Toisaalta, helppo "suojautumiskeino" ettei tule itse loukatuksi. Mutta mitä jos haluaa iskeä todella hyvännäköisen ihmisen? Sitten on vain pakko sietää pettymyksiä tai anteeksi, ottaa riski. Tosin niitä tulee niin rumille kuin kauniille ja kaikille siltä väliltä."Eh, no totta helvetissä tarkkailee, ainakin minä tarkkailen. Miten ihmeessä muuten voisin kiinnostua naisesta niin paljon, että uskaltaudun lähestymään, Jos en häntä yhtään olisi tarkkaillut? Kiesus."
Kai se näinkin on. Tuntuu vaan että suurin osa tulee iskemään ihan näppituntumalta. Tarkoitan sitä, että huomaa "onpa tuossa kivan näköinen nainen/komea mies, menenpä puhumaan sille". Ilman mitään tarkempaa analyysia, spekulointia luonteesta. En osaa ajatella, että kovin moni on kauaa kerännyt rohkeutta ennen jutustelua, kun se tuntuu tulevan niin spontaanisti. - m25,
eevi_ kirjoitti:
"Ja jäätävän epäkohtelias olen varmuuden vuoksi kaikille tosi kauniille naisille ilmeisiin ja eleisiin katsomatta."
Hah, mikä tekee myös itsestäsi kusipäisen. ;) Ainakin niille kauniille naisille. Toisaalta, helppo "suojautumiskeino" ettei tule itse loukatuksi. Mutta mitä jos haluaa iskeä todella hyvännäköisen ihmisen? Sitten on vain pakko sietää pettymyksiä tai anteeksi, ottaa riski. Tosin niitä tulee niin rumille kuin kauniille ja kaikille siltä väliltä."Hah, mikä tekee myös itsestäsi kusipäisen. ;) Ainakin niille kauniille naisille."
Sehän on vähän niin kuin tarkoituksenikin.
"Mutta mitä jos haluaa iskeä todella hyvännäköisen ihmisen? "
No mitä jos ei halua, mutta ne kauniit naiset vaan ottavat kaaliin? - eevi_
m25, kirjoitti:
"Hah, mikä tekee myös itsestäsi kusipäisen. ;) Ainakin niille kauniille naisille."
Sehän on vähän niin kuin tarkoituksenikin.
"Mutta mitä jos haluaa iskeä todella hyvännäköisen ihmisen? "
No mitä jos ei halua, mutta ne kauniit naiset vaan ottavat kaaliin?"No mitä jos ei halua, mutta ne kauniit naiset vaan ottavat kaaliin?"
Jos et halua kaunista naista itsellesi, niin silloinhan kaikki on hyvin. Maailma on täynnä rumia ja nättejä naisia. Myös kauniita. Todella kauniit ovat harvemmassa. Sama pätee miesten ulkonäköön.
Se on taas sitten eri asia, jos jonkun ihmisen ulkonäkö, varsinkin kaunis sellainen, ottaa noin kovin kovin hermoille, että käyttäytymistään pitää muuttaa, jos joutuu tällaisen kanssa tekemisiin ja varsinkin jos joutuu tällaisen viereen esim. baaritiskillä. Huh-huh. Onneksi kärsit siitä vain itse. Koita kestää, ja älä ota elämää niin vakavasti. :)
Henkilökohtaisesti katselen sillä silmällä mieluummin kauniita ihmisiä, kuin rumia. Silmä lepää. :) - m25,
eevi_ kirjoitti:
"No mitä jos ei halua, mutta ne kauniit naiset vaan ottavat kaaliin?"
Jos et halua kaunista naista itsellesi, niin silloinhan kaikki on hyvin. Maailma on täynnä rumia ja nättejä naisia. Myös kauniita. Todella kauniit ovat harvemmassa. Sama pätee miesten ulkonäköön.
Se on taas sitten eri asia, jos jonkun ihmisen ulkonäkö, varsinkin kaunis sellainen, ottaa noin kovin kovin hermoille, että käyttäytymistään pitää muuttaa, jos joutuu tällaisen kanssa tekemisiin ja varsinkin jos joutuu tällaisen viereen esim. baaritiskillä. Huh-huh. Onneksi kärsit siitä vain itse. Koita kestää, ja älä ota elämää niin vakavasti. :)
Henkilökohtaisesti katselen sillä silmällä mieluummin kauniita ihmisiä, kuin rumia. Silmä lepää. :)"Se on taas sitten eri asia, jos jonkun ihmisen ulkonäkö, varsinkin kaunis sellainen, ottaa noin kovin kovin hermoille, että käyttäytymistään pitää muuttaa,"
Kyllä koppavat missitason naiset ovat ihan itse käytöksellään tehneet minusta epäkohteliaan itseään kohtaan. Liikaa on kokemusta siitä, kuinka ylimielisesti nuo käyttäytyvät melkein missä vaan, ei pelkästään esim. baareissa. Joten kohtelias en jaksa enää olla.
Itse katselen sellaisia perusnättejä naisia, eli sellaisia, joita voi sanoa kauniiksi mutta joilla ei olisi kuitenkaan asiaa mihinkään katalogimalliston malleiksi. Koppavat "missit" jätän muiden riesaksi. - kummaa jos yllätti
eevi_ kirjoitti:
Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. Ainakaan jos on humalassa. Itse en edes muista minkä näköisiä ovat miehet, jotka ovat minua tulleet iskemään. Muistaako kukaan muu? Tai jääkö jollekin päähän, että miltä se pakit antanut mies/nainen näytti? Mielenkiintoista..."Tosin esim. baarissa kukaan tuskin tarkkailee kovin tarkkaaan ennakolta ihmistä, jota on menossa iskemään. Ainakaan jos on humalassa. Itse en edes muista minkä näköisiä ovat miehet, jotka ovat minua tulleet iskemään."
Totta kai katselen: katson olemusta, ilmeitä, eleitä, kroppaa, mietin olisiko tuo sellainen ihminen, johon haluaisin tehdä tuttavuutta, onko oikealla tavalla mukavan ja kivan näköinen ja mikä mahtaisi olla vastaanotto. Se nyt on ihan kardinaalimoka hyökätä summittaisesti kiinni. Jokainen yritys vaatii henkisten voimavarojen keräämistä ja jokainen pettymys heikentää mahdollisuuksia palauttaa asenne ja itsevarmuus nopeasti entiselleen.
Sitä paitsi muut naisetkin ovat sentään usein sen verran tilanteen tasalla, mitä ympärillä tapahtuu, että mies joka kiertää naiselta toiselle, putoaa armotta kiinnostavuusasteikon pohjalle.
"Muistaako kukaan muu?"
Kyllä!
- M32 Hki
Kauneus noussut päähän ! Ovat vaan niin vitun ylpeitä. Kokeilepa lähestyä tarjoamalle heti joku drinkki (saat jutella sen aikaa kun drinkki on juotu, tai et sitäkään) tai kokeilepa tätä: Kun tämmöinen kuvaamasi nainen menee baaritiskille. Mene viereen tilaamaan ja ns. vahingossa vilautat 100€ seteliä ja hymyilet/flirttailet, ni huomaat kui huoria he on. Money talks ! Molempia olen kiusallani kokeillut, mutta en alennu moiseen. Paras oli kun nojailin Helsingissä silloisen LUX yökerhon baaritiskillä ja ohitseni meinasi livahtaa kuvaamasi neito. Moikkasin ja hän pysähtyi ja vastasi että tarjoa drinkki ni saan jutella hänen kanssaan. Sanoin että tilaa mitä haluat ja kun hän kääntyi baarimikkoa kohti niin livistin hänen selkänsä takaa ja sivummalta seurasin kun jäi selvittämään kuka maksaa drinkin. Kuinka paljon ne lortot käyttää tyhmiä miehiä hyväkseen ja dokaavat ilmaiseksi. Eivät ainakaan minua viehätä! Ja jos joku on tuolla kuviolla piparia saanut, ni onnea vaan. Mun ei tarvi eikä kiinnosta seksistä maksaa.
- ::::
"Paras oli kun nojailin Helsingissä silloisen LUX yökerhon baaritiskillä ja ohitseni meinasi livahtaa kuvaamasi neito. Moikkasin ja hän pysähtyi ja vastasi että tarjoa drinkki ni saan jutella hänen kanssaan. Sanoin että tilaa mitä haluat ja kun hän kääntyi baarimikkoa kohti niin livistin hänen selkänsä takaa ja sivummalta seurasin kun jäi selvittämään kuka maksaa drinkin."
Jos tuo kertomasi on totta, niin hatunnosto! Kumpa itse pääsis joskus tekemään saman tempun, mutta valitettavasti mulle ei ole "suotu kunniaa" tarjota mallitason naiselle drinkkiä :) - kunnioitusta
:::: kirjoitti:
"Paras oli kun nojailin Helsingissä silloisen LUX yökerhon baaritiskillä ja ohitseni meinasi livahtaa kuvaamasi neito. Moikkasin ja hän pysähtyi ja vastasi että tarjoa drinkki ni saan jutella hänen kanssaan. Sanoin että tilaa mitä haluat ja kun hän kääntyi baarimikkoa kohti niin livistin hänen selkänsä takaa ja sivummalta seurasin kun jäi selvittämään kuka maksaa drinkin."
Jos tuo kertomasi on totta, niin hatunnosto! Kumpa itse pääsis joskus tekemään saman tempun, mutta valitettavasti mulle ei ole "suotu kunniaa" tarjota mallitason naiselle drinkkiä :)eli tästä on tullut luettu vaikka minkäänlaisia stooreja, ja mun on vain pakko sanoa että suurimman osan kirjoittajista ovat katkeria taikka negatiivisiä. Ei muiden kommenntejä tartte haukkua vain haukkumisen takia. Itse olen perusnäköinen nainen, hyvällä omatunnolla ja olen positiivinen ja ystävällinen luonteeltani. Yritän olla avoin ja hyväksyvä kaikkien mielipiteiden kohti, ja toivoisin että muutkin ihmiset avaisivat sydämensä ja ymmärtäisi, että erilaisuus ei välttämättä ole pahasta, vaan voi olla myös lahja.
Olen tapaillut miehiä, ja olen seurustellut pitkässä suhteessa. Minut yritetään välillä iskeä baarissa, mut harva mies onnistuu siinä. On tullut vastaan tilannetta jolloin mies yrittäny iskeä ja sit sen jälkeen tullut huutaa ihan ohikulkijalle että onko hän mun poikaystävä, vain koska mua ei kiinnostanut hänen seuraa. En voinut muuta kuin nauraa. Tarkkailen aina koko kehonkieltä ennenkuin kiinnostun ihmisestä, ja kyllähän se inhottavuus näkyy läpi.
Huonon suhteen takia olen menettänyt mun seksuaalisuus, enkä näe itteeni seksikkäänä. Sen takia myös harvemmin miehet iskevät mua. Onhan se niin, että nainen joka ei ole baarin kaunein, mutta on positiivinen ja itsevarma saa helpommin ja enemmän miehiä. Jos hän itse luulee olevansa kaunis muutkin luulee niin. toki tämä pätee joidenkin rajojen sisäpuolella...
Minun mielestäni tämä palsta on todellakin mennyt vähän sikseen, että haukutaan kaikki vastaukset jotka lähetetään, vaikka alunperinhän tyyppi halusi tietää meidän (naisten) mielipiteet.
Pakko sanoa etten itse sano ilkeästi jos minut asiallisesti yritetään iskeä. Mutten myöskään koskaan antaisi miehen tarjota mulle drinkkiä vain, koska olisin kaunis että saisi puhua kanssani. Siitä tulee itselleni halpa, huono fiilis ja maksan mieluummin drinkkini itse. Jos en ole kiinnostunut sanon rehellisesti että valitettavasti en ole kiinnostunut. Eikä se tee ihmisestä huonompaa jos meidän väliset kemiat eivät täsmääkään. Saahan jokainen olla sellainen kun haluaa.
Mielestäni miehet, jos olette niin tyytymättömiä sen takia miten naiset teitä kohtelee niin älkää sitten jääkö harmittelemaan asiaa, vaan yritä kehittää itseäsi niin että teillä olisi parempi olo itsenne kanssa. jos rakastatte itseänne ja sitä mitä olette niin myös naiset sitten näkee sitä teistä ja saatte paljon paremmat tsänsit. Kun voitte hyvin niin se näkyy ja tuo teille enemmän itsevarmuutta ja myös muut ihmiset kunnioittavat teitä enemmän.
En nyt tällä tarkoita että nämä naiset, tai pissikset, käyttäytyisi oikein, vaan että yleensä siinä onkin sitten monta eri taustatekijää.
- Mies nimeltä hän
Kannattaa vaan pysyä kaukana näistä ns. "kauniista" naisista.
Nää naiset vaan ampuu omaan nilkkaan omalla ylimielisyydellään, koska me kunnolliset komeat miehet ei olla kiinnostuneit tollasist naisist ja yleensä he sitten päätyvät jonkun pelimiehen patjaksi.
Itse ainakin osaan arvostaa tavallista ja luonnollista kauneutta ja tutustun mielummin johonkin mukavaan tavallisen näköiseen söpöön naiseen. :) - 2+6
Sitä aina jaksetaan puolustella että kauniit naiset saa olla v-mäisiä, koska niitä yritetään iskeä koko ajan.
(Ihme kyllä kaikissa iskuoppaissakin hoetaan tätä puolustelua, mikä saa mut ajattelemaan että ns pick up artistien menestys itse asiassa perustuu siihen että ne ovat muuttaneet itsensä ajattelemaan kaikesta juuri niin kuin naiset haluavat? Juu ei kiitos)
No jos palataan tosielämään, niin en ole yli 30 ikävuoden aikana varmaankaan ikinä havainnut yhtään tuntemattoman iskuyritystä muualla kuin baarissa. Kyllähän varmasti miehet joskus arkielämässä naisten kanssa juttusille alkavat naisen ulkonäön houkuttelemana, sitä en kiistä, mutta ei se nyt niin yleistä voi olla kuin väitetään. Ei ainakaan Suomessa kauniita naisia yritetä iskeä 24/7. Ehkä jossain Italiassa tai Ranskassa voi olla eri asia, en tiedä. Eli siitä ei saada puolustusta kusipäisyydelle.
Mennäänpä sitten sinne baariin. Jos kaunis nainen tulee laittautuneena baariin ja istuu siellä näkyvällä paikalla, varsinkin jos on tyttöporukassa, hän ikään kuin samalla hyväksyy sen että tulee olemaan miesten iskuyritysten kohteena. Ihan turha alkaa siinä vaiheessa v-lemaan miehille, kun on itse ensin tehnyt ne valinnat, että tulee iskupaikkaan nätisti laitettuna tyttöporukassa hakemaan miesten huomiota. Ihmiset jotka puolustelevat naisten kusipäistä käytöstä tässä tilanteessa ovat yksinkertaisesti väärässä. Olisi eri asia jos heitä todellakin yritettäisiin iskeä jatkuvalla syötöllä myös ruokakaupassa, bussipysäkillä, kahvilassa ja huoltoasemalla.- hohhoijaa vaan
Eli ruokakaupassa, bussipysäkillä, kahvilassa ja huoltoasemalla iholle tunkijoille voi sanoa suorat mutta baarissa v-mäisyys on kielettyä? Jos mies ei kestä mahdollista nöyryytystä naisen puolelta niin pakkoko sitä on yrittää tunkea sen ravintolan kauneimman seuraan? Ehkä olisi parempi pysytellä omalla tasollaan.
- 19+19
hohhoijaa vaan kirjoitti:
Eli ruokakaupassa, bussipysäkillä, kahvilassa ja huoltoasemalla iholle tunkijoille voi sanoa suorat mutta baarissa v-mäisyys on kielettyä? Jos mies ei kestä mahdollista nöyryytystä naisen puolelta niin pakkoko sitä on yrittää tunkea sen ravintolan kauneimman seuraan? Ehkä olisi parempi pysytellä omalla tasollaan.
"Eli ruokakaupassa, bussipysäkillä, kahvilassa ja huoltoasemalla iholle tunkijoille voi sanoa suorat mutta baarissa v-mäisyys on kielettyä?"
Ymmärsit varmaan jotain väärin, en minä tuollaista sanonut, vaan sitä, että ei oikeasti voi olla kysymys siitä, että naista piiritettäisiin jatkuvasti ja kaikkialla. Jos näin todella olisi, niin ymmärtäisin että aina ei voi sanoa nätisti. Mutta koska iskeminen rajoittuu Suomessa baareihin, niin kyllähän nainen kuin nainen kestää sen muutaman tunnin kuukaudessa (tai kuinka usein nyt kukakin) olla baarissa iskuyritysten kohteena samalla käyttäytyen asiallisia miehiä kohtaan asiallisesti, etenkin kun täysin itse oma-aloitteisesti on itsensä kyseiseen tilanteeseen järjestänyt!!
Ja vaikka olisi se "ravintolan kaunein", niin oikeastaan sitä suuremmalla syyllä. Koska ei se kauneuden vaikutelma ravintolassa synny pelkästä vartalosta ja kasvonpiirteistä eli geeneistä, vaan se syntyy esillepanosta eli siitä miten on pukeutunut, meikannut, laittanut hiuksensa, miten on ravintolassa esillä eli näytillä, ja miten siellä käyttäytyy. Mitä enemmän nainen on tehnyt vetääkseen miehiä puoleensa, sitä ymmärtäväisempi hänen tulisi olla miehiä kohtaan jotka sen houkuttelemana tulevat kokeilemaan! Vai oletko eri mieltä, jos nainen tulee baariin verkkarit päällä tukka sotkussa aerobic-tunnin jälkeen lukemaan iltasanomia niin ehkä se viestii ennemmin "haluan olla rauhassa ei tarvitse tulla juttelemaan" kun taas jos nainen tulee viimeisen päälle laitettuna töröhuulet punattuna niin se viestii puolestaan "tule juttelemaan jos pidät minua kauniina". - yrittäkää ymmärtää
19+19 kirjoitti:
"Eli ruokakaupassa, bussipysäkillä, kahvilassa ja huoltoasemalla iholle tunkijoille voi sanoa suorat mutta baarissa v-mäisyys on kielettyä?"
Ymmärsit varmaan jotain väärin, en minä tuollaista sanonut, vaan sitä, että ei oikeasti voi olla kysymys siitä, että naista piiritettäisiin jatkuvasti ja kaikkialla. Jos näin todella olisi, niin ymmärtäisin että aina ei voi sanoa nätisti. Mutta koska iskeminen rajoittuu Suomessa baareihin, niin kyllähän nainen kuin nainen kestää sen muutaman tunnin kuukaudessa (tai kuinka usein nyt kukakin) olla baarissa iskuyritysten kohteena samalla käyttäytyen asiallisia miehiä kohtaan asiallisesti, etenkin kun täysin itse oma-aloitteisesti on itsensä kyseiseen tilanteeseen järjestänyt!!
Ja vaikka olisi se "ravintolan kaunein", niin oikeastaan sitä suuremmalla syyllä. Koska ei se kauneuden vaikutelma ravintolassa synny pelkästä vartalosta ja kasvonpiirteistä eli geeneistä, vaan se syntyy esillepanosta eli siitä miten on pukeutunut, meikannut, laittanut hiuksensa, miten on ravintolassa esillä eli näytillä, ja miten siellä käyttäytyy. Mitä enemmän nainen on tehnyt vetääkseen miehiä puoleensa, sitä ymmärtäväisempi hänen tulisi olla miehiä kohtaan jotka sen houkuttelemana tulevat kokeilemaan! Vai oletko eri mieltä, jos nainen tulee baariin verkkarit päällä tukka sotkussa aerobic-tunnin jälkeen lukemaan iltasanomia niin ehkä se viestii ennemmin "haluan olla rauhassa ei tarvitse tulla juttelemaan" kun taas jos nainen tulee viimeisen päälle laitettuna töröhuulet punattuna niin se viestii puolestaan "tule juttelemaan jos pidät minua kauniina".ihmisen vuorovaikutushan määrittyy ensi askelilla ulkoisen olemuksen ja ruumiinkielen perusteella. Teemme määritelmää jokaisesta ihmisestä esimerkiksi vaatetuksen, ilmeiden ja eleiden perusteella.
Hieman kärjistetysti:
Jos henkilö istuu kädet sumpussa jossakin nurkassa, ei häntä ole kovinkaan helppo lähestyä - eikä hän välttämättä edes halua, että häntä lähestyään. Jos joku ihminen taas on esimerkiksi baarissa ja hän on pukeutunut minihameeseen, korkokenkiiin, pieneen toppiin, ym viesti voi olla hyvinkin seksuaalinen ja hän vetää lähelleen henkilöitä, joilla on samat motiivit kuin hänellä itsellään - mahdollisesti seksi. Vastaavasti nainen, joka on pukeutunut itseään luonnollisesti korostavasti, meikannut sopivasti ja laittanut tukkansa, eikä hän herätä voimakkaita vihan tai ihastuksen tunteita kanssaihmisissään, viesti on että häntä saataa olla helppo lähestyä.
Mitä kauniisiin naisiin tulee, meitä on monenlaisia. Toiset keräävät vain huomiota itsetunnon pönkittämiseksi, toiset valitsevat juttelukumppaninsa naamakertoimen perusteella ja toiset ovat luonnollisen kauniita SISÄLTÄ JA ULKOA. Nainen voi olla kaunis ulkoisesti - mutta fakta on, että myös SISÄISESTI kauniita naisia on vaikea löytää. Sisäisesti kauniilla tarkoitan ihmistä, joka on empaattinen, omaa hyvät vuorovaikutustaidot, kykenee tunnistamaan ja näyttämään tunteensa ja hallitsemaan niitä tilanteiden vaatimalla tavalla. Kaunis ihminen ottaa muut huomioon ja antaa kaikkien olla oma ihana itsensä sellaisena kuin he ovat. Hän ei halvektu, tuomitse ja väheksy ketään. Olen kuullut joskus hokeman "Kaunis nainen on kaunis nainen niin kauan kuin hän ei sitä itse tiedä". Luulen, että tuo pitää aika hyvin paikkaansa. Siinä vaiheessa, kun pissi nousee päähän, ei kauneudesta ole tietoakaan. - saarna jatkuu :D
yrittäkää ymmärtää kirjoitti:
ihmisen vuorovaikutushan määrittyy ensi askelilla ulkoisen olemuksen ja ruumiinkielen perusteella. Teemme määritelmää jokaisesta ihmisestä esimerkiksi vaatetuksen, ilmeiden ja eleiden perusteella.
Hieman kärjistetysti:
Jos henkilö istuu kädet sumpussa jossakin nurkassa, ei häntä ole kovinkaan helppo lähestyä - eikä hän välttämättä edes halua, että häntä lähestyään. Jos joku ihminen taas on esimerkiksi baarissa ja hän on pukeutunut minihameeseen, korkokenkiiin, pieneen toppiin, ym viesti voi olla hyvinkin seksuaalinen ja hän vetää lähelleen henkilöitä, joilla on samat motiivit kuin hänellä itsellään - mahdollisesti seksi. Vastaavasti nainen, joka on pukeutunut itseään luonnollisesti korostavasti, meikannut sopivasti ja laittanut tukkansa, eikä hän herätä voimakkaita vihan tai ihastuksen tunteita kanssaihmisissään, viesti on että häntä saataa olla helppo lähestyä.
Mitä kauniisiin naisiin tulee, meitä on monenlaisia. Toiset keräävät vain huomiota itsetunnon pönkittämiseksi, toiset valitsevat juttelukumppaninsa naamakertoimen perusteella ja toiset ovat luonnollisen kauniita SISÄLTÄ JA ULKOA. Nainen voi olla kaunis ulkoisesti - mutta fakta on, että myös SISÄISESTI kauniita naisia on vaikea löytää. Sisäisesti kauniilla tarkoitan ihmistä, joka on empaattinen, omaa hyvät vuorovaikutustaidot, kykenee tunnistamaan ja näyttämään tunteensa ja hallitsemaan niitä tilanteiden vaatimalla tavalla. Kaunis ihminen ottaa muut huomioon ja antaa kaikkien olla oma ihana itsensä sellaisena kuin he ovat. Hän ei halvektu, tuomitse ja väheksy ketään. Olen kuullut joskus hokeman "Kaunis nainen on kaunis nainen niin kauan kuin hän ei sitä itse tiedä". Luulen, että tuo pitää aika hyvin paikkaansa. Siinä vaiheessa, kun pissi nousee päähän, ei kauneudesta ole tietoakaan.Tämä sama pätee myös miehiin.. ;)
Lisäksi nuo "kauniit&vittumaiset" naiset ovat usein aika hiiltyneitä miesten ehdotuksiin ja liimautumiseen. Oman kokemuksen mukaan pyydän kerran kauniisti poistumaan, toisen kerran pyydän vähän tiukemmin ja kolmannella kerralla meneekin sitten jo hermot. On miehiä, jotka ei usko kehotuksia tai edes käskyjä kuinka kauniisti vain sanoitkaan. Mikä teitä MIEHIÄ vaivaa??! Missä ovat miesten käytöstavat baareissa? Eikö nainen saa mennä baariin, jos ei pysty kestämään kaikkia ällöttävimpiäkin iskuyrityksiä ja lähmimistä? On totta, että hyvät käytöstavat tulisi muistaa kaikessa vuorovaikuttamisessa, jotta saataisiin aikaan paras mahdollinen lopputulos, mutta aina se ei ole mahdollista. Toivottavasti ainakin te ihmiset, jotka tätä luette, mietitte omaa käyttäytymistänne ja edes yritätte vähän parantaa sitä. Parannettavaahan meillä kaikilla on. - ex-baarikiertelijä
"Jos kaunis nainen tulee laittautuneena baariin ja istuu siellä näkyvällä paikalla, varsinkin jos on tyttöporukassa, hän ikään kuin samalla hyväksyy sen että tulee olemaan miesten iskuyritysten kohteena. Ihan turha alkaa siinä vaiheessa v-lemaan miehille, kun on itse ensin tehnyt ne valinnat, että tulee iskupaikkaan nätisti laitettuna tyttöporukassa hakemaan miesten huomiota. "
Tämä on tosiaan asia, mitä minä en pienessä päässäni ymmärrä: tai siis en ymmärrä sitä, mikseivät naiset itse tätä ymmärrä. Jos kaunis nainen kerran viimeisen päälle laittautuu ja meikkaa itsensä seksikkään näköiseksi, niin eiköhän ole aika selvää, että miesten kiinnostus herää? Kärjistäen tilanne on verrattavissa siihen, että mulla olisi koira joka on nälkäinen. Laitan sille herkullisen koiranruoka-annoksen lautaselle, mutta torunkin aina kun se yrittää syödä sitä ateriaa. Kyllä, erittäin kärjistetty vertaus, mutta pohjimmiltaan kyse on samasta asiasta.
Olettavatko nämä laittautuneet vittumaiset naiset, että miesten pitäisi osata lukea ajatuksia sen verran, että tietävät olla lähestymättä kun nainen ei sitä halua?? Vinkkinä siis: jos ette halua kaiken maailman känniääliöiden lähestyvän, laittautukaa hieman vähemmän vetävännäköisiksi ja tehkää itse enemmän aloitteita niille miehille, joita todella haluatte poimia sieltä baarin miesväestön keskeltä. Helpottais kaikkien yöelämää. - ex-baarikiertelijä
yrittäkää ymmärtää kirjoitti:
ihmisen vuorovaikutushan määrittyy ensi askelilla ulkoisen olemuksen ja ruumiinkielen perusteella. Teemme määritelmää jokaisesta ihmisestä esimerkiksi vaatetuksen, ilmeiden ja eleiden perusteella.
Hieman kärjistetysti:
Mitä kauniisiin naisiin tulee, meitä on monenlaisia. Toiset keräävät vain huomiota itsetunnon pönkittämiseksi, toiset valitsevat juttelukumppaninsa naamakertoimen perusteella ja toiset ovat luonnollisen kauniita SISÄLTÄ JA ULKOA. Nainen voi olla kaunis ulkoisesti - mutta fakta on, että myös SISÄISESTI kauniita naisia on vaikea löytää. Sisäisesti kauniilla tarkoitan ihmistä, joka on empaattinen, omaa hyvät vuorovaikutustaidot, kykenee tunnistamaan ja näyttämään tunteensa ja hallitsemaan niitä tilanteiden vaatimalla tavalla. Kaunis ihminen ottaa muut huomioon ja antaa kaikkien olla oma ihana itsensä sellaisena kuin he ovat. Hän ei halvektu, tuomitse ja väheksy ketään. Olen kuullut joskus hokeman "Kaunis nainen on kaunis nainen niin kauan kuin hän ei sitä itse tiedä". Luulen, että tuo pitää aika hyvin paikkaansa. Siinä vaiheessa, kun pissi nousee päähän, ei kauneudesta ole tietoakaan."Olen kuullut joskus hokeman "Kaunis nainen on kaunis nainen niin kauan kuin hän ei sitä itse tiedä""
Tuo hokema varmaankin pitää aika lailla paikkansa. Tiedän muutaman naisen, jotka ovat _poikkeuksellisen_ kauniita, mutta silti hyvin kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä. Ja näistä naisista näkee kyllä helposti, että he eivät itse täysin tiedosta, kuinka kovaa vientiä heillä olisi miesten keskuudessa. Ts. keltainen neste ei ole päässyt nousemaan päähän, ja siksipä näiden naisten seurassa aidosti viihtyy.
Omalta kohdaltakin pitää tunnustaa, että noin 15-20 vuotta sitten olin nuori ja ujo mies, joka ei tajunnut olevansa monien naisten mielestä hyvännäköinen. Sitten kun tuli vähän lisää ikää ja baarielämä alkoi kiinnostaa, rupesivat naiset lähestymään ja kehumaan ulkonäköä. Seuraus: hattuunhan se kilahti ja oma käytös muuttui ylimieliseksi, josta puolestaan seurasi, että naiset ympäriltä kaikkosivat. Kymmenen vuotta ikää lisää, hieman aikuistumista, vähemmän ylimielistä käytöstä ja taas uskalsivat naisetkin tehdä aloitteita. Eli kyllä, sama pätee myös miehiin! - n_8_8
19+19 kirjoitti:
Ja vaikka olisi se "ravintolan kaunein", niin oikeastaan sitä suuremmalla syyllä. Koska ei se kauneuden vaikutelma ravintolassa synny pelkästä vartalosta ja kasvonpiirteistä eli geeneistä, vaan se syntyy esillepanosta eli siitä miten on pukeutunut, meikannut, laittanut hiuksensa, miten on ravintolassa esillä eli näytillä, ja miten siellä käyttäytyy. Mitä enemmän nainen on tehnyt vetääkseen miehiä puoleensa, sitä ymmärtäväisempi hänen tulisi olla miehiä kohtaan jotka sen houkuttelemana tulevat kokeilemaan! Vai oletko eri mieltä, jos nainen tulee baariin verkkarit päällä tukka sotkussa aerobic-tunnin jälkeen lukemaan iltasanomia niin ehkä se viestii ennemmin "haluan olla rauhassa ei tarvitse tulla juttelemaan" kun taas jos nainen tulee viimeisen päälle laitettuna töröhuulet punattuna niin se viestii puolestaan "tule juttelemaan jos pidät minua kauniina"."Ymmärsit varmaan jotain väärin, en minä tuollaista sanonut, vaan sitä, että ei oikeasti voi olla kysymys siitä, että naista piiritettäisiin jatkuvasti ja kaikkialla. Jos näin todella olisi, niin ymmärtäisin että aina ei voi sanoa nätisti. Mutta koska iskeminen rajoittuu Suomessa baareihin, niin kyllähän nainen kuin nainen kestää sen muutaman tunnin kuukaudessa (tai kuinka usein nyt kukakin) olla baarissa iskuyritysten kohteena samalla käyttäytyen asiallisia miehiä kohtaan asiallisesti, etenkin kun täysin itse oma-aloitteisesti on itsensä kyseiseen tilanteeseen järjestänyt!!"
Ei todellakaan kaikkien kohdalla iskeminen rajoitu bareihin :D !!!! Itseäni moni yrittää usein iskeä, just esim bussipysäkil, kuntosalilla, kaupassa yms, töissä (asiakaspalvelutöissä olen)...
- kauneusonjotainmuuta
No eihän ne sitten ole kovin kauniita ihmisiä jos ovat niin v-mäisiä ja muutenkin lapsellisia ja röyhkeitä.
Voi kuinka pinnallinen tämä maailma on... tähän varmasti ootetaan tietynlaista vastausta joten miksi te akat ette oo osannu olla hiljaa?
- aaaaaaja
Höh, enkö muka saa laittautua baariin, koska oon varattu? Aika naurettava väite, että ainut syy naisen laittautumiseen olisi miesten iskuyritysten odottaminen/toivominen. Meikkaan myös töihin mennessäni, vaikka oon naisvaltaisella alalla.
Lisäksi en kovin paljon meikkiä/laittautumista tarvitse, koska mulla on hyväkuntoiset pitkät hiukset ja kauniit kasvonpiirteet. Ei sillä meikillä ihmeitä tehdä... Lisäksi en käytä IKINÄ baarissa tissitoppeja tai liian lyhyitä minihameita. Yleensä ylläni on poolopaita ja istuvat farkut, silti miehiä saa ajaa pois joka baari-ilta monta kertaa (tosin kiltisti eikä v-mäisesti). - ex-baarikiertelijä
aaaaaaja kirjoitti:
Höh, enkö muka saa laittautua baariin, koska oon varattu? Aika naurettava väite, että ainut syy naisen laittautumiseen olisi miesten iskuyritysten odottaminen/toivominen. Meikkaan myös töihin mennessäni, vaikka oon naisvaltaisella alalla.
Lisäksi en kovin paljon meikkiä/laittautumista tarvitse, koska mulla on hyväkuntoiset pitkät hiukset ja kauniit kasvonpiirteet. Ei sillä meikillä ihmeitä tehdä... Lisäksi en käytä IKINÄ baarissa tissitoppeja tai liian lyhyitä minihameita. Yleensä ylläni on poolopaita ja istuvat farkut, silti miehiä saa ajaa pois joka baari-ilta monta kertaa (tosin kiltisti eikä v-mäisesti)."Höh, enkö muka saa laittautua baariin, koska oon varattu? "
Saat, mutta älä sit valita jos niitä iskemään tulevia miehiä pörrää ympärillä. Se nyt vaan on luonnonlaki, että kaunis nainen usein kiinnostaa heteromiestä ja kun baarissa ollaan usein alkoholin vaikutuksen alaisina, ovat estot sun muut ujoudet taka-alalla. Se nyt vaan on tosiasia ja sen kanssa on elettävä. Eli jos (mukamas) harmittaa ne iskemään tulevat miehet (mitä en kaikkien tästä valittavien naisten kohdalla usko, vaan nämä valittajat ovat monesti oikeasti tyytyväisiä kun heistä kiinnostutaan ja valittaminen on vain keino leuhkia asialla), niin älä tälläydy mahdollisimman kauniiksi ja huomiotaherättäväksi. Ja jos kerran olet jo varattu, niin mitä väliä, vaikka menisi hiukan vähemmän laittautuneena, kun kerran niitä miehiä ei tarvitse enää miellyttää.
Oikeesti nyt naiset hei!
- gyynhagge
Itse en ole kiinnostunut komeista miehistä. Olen aina ajatellut että että komeat miehet on itsekeskeisiä pettureita, niin monen kohdalla olen tämän todeksi nähnyt. Kauniitten ihmisten ympärillä pyörii aina tarjokkaita ja heillä on vara valita kauniimmat/komeammat vastakkaisen sukupuolen edustajat. Siis annan tämän ryhmän elää omassa maailmassaan ja elän omassani.
- semmonennainen
Tiiän oikeesti mitä tarkotat... Ihan naisena voin sanoa, että joskus se naisten oikuttelu ottaa hermoile. En ymmärrä kun kaverit selittää poikkistensa typeryydestä, vaikka itse nainenhan se sekopää on. Jos mies ei kahdessa tunnissa vastaa viesteihin niin ei siitä tarvitse mitään veristä sotaa tehdä! Itse vihaan riitelyä, myönnän että pidän härnäämisestä, mutta kun rakastan jotakuta niin koitan mahdollisimman hyvin saada hänet pysymään kanssani. Ei ihme jos erotaan, kun nainen jaksaa nalkuttaa koko ajan, eikä kehu tai rakasta toista.
Kaverini on hyvä esimerkki v-mäisyydetä. Oikein mukava ihminen, mutta sitä mukaa kun hän on enemmän meikkejä käyttänyt ja rahaa tuhlannut koruihin ja ulkonäköön, on hänen itsetuntonsakin noussut. Onhan se hyvä, että itsetunto on kunnossa, mutta nyt kukaan ei kelpaa hänelle kuin ulkomaalaiset fruittarit ja suomalaiset pleierit...hän on itsekin tosin pleieri :D Niin, kun joku TÄYSIN normaali ihminen kävelee ohi, niin hän sanoo aina "Kato, HYYYIII HELVETTI, Vittu ei voi olla noi ruma...yääääk, kauhee läskiperse!" Ja jos totta puhutaan, niin hänellä on minusta aikas hyllyvät reidet... (hän on pohjimmiltaan ihan ok ihminen ja meillä on paljon historiaa, mutta nykyään hän on käynyt hankalaksi. Hän tarvitsee välillä järjen ääntä, joten se on yksi syy miksi olen hänen kaverinsa...)
Suoraan sanottuna itsetunnon liikaa nousessa niin kusi herahtaa päähän. Tiedän sen ihanan olon kun saa tuntea itsensä kaikkien ihannoimaksi, mutta olen päättänyt etten saa ketään jos käyttäydyn tällä tavalla. Yritän muokata luonnettani reippaaksi, herttaisemmaksi, muita huomioonottavammaksi, ja koitan heittää v-mäisyyden kankkulan kaivoon.
PS! Tykkäävätkö miehet persoonallisista, vai yleiskauniista naisista?
persoonallinen esim >>> http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4804322/ladyhawke-main_Full.jpg
http://lucileb.com/ejcm/wp-content/uploads/2009/02/fashion-girl.gif
http://4.bp.blogspot.com/_JxJwGoWXWDc/SNfUnFfy_uI/AAAAAAAAA2A/mhLIZojNvVI/s400/fashiongirljacket.jpg (>> http://www.personneltoday.com/blogs/human-resources-guru/Work to Flirt dress.jpg
http://l.yimg.com/l/tv/us/img/site/18/20/0000041820_20070801145008.jpgjos olis mitään aihetta olettaa olevan mahkuja. Siispä kysymys on lähinnä teoreettinen. Epävirallisen tiedon mukaan saatan kuulemma olla lähiön komein mies parrakkaiden luokassa, mutta tullaanko ikinä mitään ehdottelemaan? Eiiiiiiiiiii... Tietysti noihin kilpailijoihin verrattuna simpanssikin voisi näyttää komealta karvanaamalta. Entäs jos itse alan jollekin nätille naiselle jotain ihan asiallisesti juttelemaan? Turha yritys. Jollei tuloksena ole halveksiva, laiskahko irvistyksenpuolikas, niin ainakin vaivautunutta välttelyä ja selvästi helpottunut ilme, kun poistun takavasemmalle. Haluanko välttämättä pilata elämääni negatiivisella palautteella? En, joten en yritä kauniita, vaikka kuinka tekisi mieli. Kauniit luultavasti ovat tästä erittäin mielissään.
- naiset vitt*maiset.
mitenköhän tästä v-mäisyydestä voisi päästä eroon? olen itse huomannut muuttuneeni selaiseksi hiljattain ja suoraakin se on minulle sanottu. aiheutan tällä vain kränää ja mielipahaa....varsinkin miehille.
ennen olin vähän liiankin kiltti, ihmettelen miten olen muuttunut ihan päinvastaiseksi varsinkin miehiä kohtaan.- e---
En oo v-mainen, itsellä taas se ongelma, että mun pitäisi osata olla ilkeämpi, kun se kiltisti sanominen ei läheskään joka kerta toimi... Eikä se todellakaan ole kivaa, kun baarissa ei voi jäädä hetkeksikään yksin, kun samantien joku tulee iskemään.
ei tarvitse opetella käytöstapoja, varsinkaan miesten kanssa tekemisissä ollessa. Joidenkin mielestä vain on iiiiiiiiiiiihanaa olla ilkeä ja ulkonäkö tarjoaa tähän hyvän tilaisuuden. Ei päde kylläkään kaikkiin, mutta jos ihmisellä on valmiiksi taipumusta halventavaan käytökseen, laittaa hän kyllä ulkonäkönsäkin hyötykäyttöön. Kai siitä tulee joku vallantunne tai muu tyydytys. Toisaalta, onhan niitä kivojakin nättejä naisia. Valitettavasti etukäteen ei voi tietää, kummasta tyypistä on kyse, joten turvallisuussyistä tulee helposti vältettyä molempia. Pahat tytöt saavat hupinsa ja hyvät valittavat täällä yksinäisyyttä, vaikka ovat niin nättejä. Ehkäpä naisten pitäisi itse pistää ilkimykset järjestykseen, jotta kaikilla muilla olisi hiukan helpompaa. En kyllä ole ikinä nähnyt kenenkään edes katsovan pahasti ketään ilkiönaista, pikemminkin hyväksyvästi, jopa ihailevasti. No, tässä maassahan ihmisten nöyryyttäminen on sankariteko muutenkin, joten voiko toisenlaista käytöstä odottaa?
- rujomies
"Kops kops kops kops" kuuluu kusipään suunnasta, joka yksin kävelee nenä kattoon osoittaen ja huulet on töröllään. Sellaiset kävelee keskellä käytävää. Heidän sinkkuus johtuu siitä että ei ole vielä löytynyt sitä 2 metristä karpaasia kauluspaidassaan rintakarvat esillä ruskettuneessa ihossaan.
Kauniin hyvän naisen huomaa ujoudesta. Ujoilla ei vain ole taipumusta olla kusipää, ja heille kelpaa joku rohkea ujo keskiverto mies, joka uskaltautuu puhumaan jotain. - jf.jfj....j.hgfjhh
rujomies kirjoitti:
"Kops kops kops kops" kuuluu kusipään suunnasta, joka yksin kävelee nenä kattoon osoittaen ja huulet on töröllään. Sellaiset kävelee keskellä käytävää. Heidän sinkkuus johtuu siitä että ei ole vielä löytynyt sitä 2 metristä karpaasia kauluspaidassaan rintakarvat esillä ruskettuneessa ihossaan.
Kauniin hyvän naisen huomaa ujoudesta. Ujoilla ei vain ole taipumusta olla kusipää, ja heille kelpaa joku rohkea ujo keskiverto mies, joka uskaltautuu puhumaan jotain.Kaunis nainen ei ota itselleen keskiverto miestä vaan oman tasoisensa komean miehen. Haaveissa on turha elää.
- onnellinen ♂ :)
jf.jfj....j.hgfjhh kirjoitti:
Kaunis nainen ei ota itselleen keskiverto miestä vaan oman tasoisensa komean miehen. Haaveissa on turha elää.
minä olen keskivertomies, en ruma, mutten mikään baarin komein komistuskaan. Silti naiseni on juuri tuollainen ujo ja taivaallisen kaunis. Ja ennen kaikkea kiltti, ihana nainen. Hänen kauneutensa on tunnustanut niin moni ihminen, ettei se ole vain oman puolisoni kehumista, vaan ihan yleisesti tiedetty tosiasia.
Haaveissa nimenomaan EI ole turha elää, niistä voi tulla totta! onnellinen ♂ :) kirjoitti:
minä olen keskivertomies, en ruma, mutten mikään baarin komein komistuskaan. Silti naiseni on juuri tuollainen ujo ja taivaallisen kaunis. Ja ennen kaikkea kiltti, ihana nainen. Hänen kauneutensa on tunnustanut niin moni ihminen, ettei se ole vain oman puolisoni kehumista, vaan ihan yleisesti tiedetty tosiasia.
Haaveissa nimenomaan EI ole turha elää, niistä voi tulla totta!sitä on aina tuuria.
- luonnonkauneusonpop
Minulla on kaksi erittäin kaunista ystävää (toinen tehnyt mallin töitä). Molemmat ovat mukavia, kilttejä, hauskoja ja kaikin puolin ihania ihmisiä muutenkin kuin ulkonäöltään. Luulen tämän johtuvan siitä, että he ovat kotoisin maalta ja eivät ole koskaan pitäneet itseään superkauniina. Omaavat terveen itsetunnon ja eivät tälläydy arkena eivätkä baareihinkaan muuten kuin laittamalla hiukset, ripsiväriä ja puuteria. Ovat kauniita ilman meikkiäkin ja molemmilla on värjäämättömät tummat pitkät hiukset.
Minä vähemmän kauniina, mutta silti mukiinmenevänä olin ystävyyssuhteemme alussa hieman kateellinen, sen myönnän. Mutta kun opin heidät tuntemaan, olen oppinut olemaan vain ylpeitä ystävistäni, jotka ovat sekä erittäin kauniita että erittäin mukavia. Ilman pakkeleita. - 8gtdesw
Eivät KAUNIIT naiset ole vittumaisia, NAISET ovat ylipäätään ;)
- sivistymättömyys
vittumaisuudelle ei ole olemassa muita selityksiä kuin huonot käytöstavat, huono kotikasvatus, tyhmyys ja ylipäätään ottaen täydellinen sivistymättömyys. fiksu nainen tai mies pystyy kyllä suoriutumaan epämiellyttävistäkin tilanteista aina tyylikkäästi ja kohteliaasti, jos vaan taitoa, tilannetajua ja halua on. on ihan turha selittää mitään muuta.
mutta se on oikeastaan ihan hyvä asia, että tyhmät ja sivistymättömät ihmiset paljastavat oman perusluonteensa heti kättelyssä, niin meidän tasokkaampien ihmisten ei tule turhaan tuhlattua aikaa heidän kanssaan - elämä sattuu
En nyt alkuunkaan koko ketjua jaksanu lukea, mutta pisti ihmettelemään ja ehkä vähän oli pelottavaakin huomata, että kuinka me miehet käyttäydytään jos tulee tylyt pakit kauniilta naiselta.
Jos sitä ei umpijurrissa huomaa sitä pientä sanatonta viestiä, että hei ja näkemiin, niin tekeekö se sitten naisesta koppavan lumpun? Ratkaisu ongelmaan on olla vähän vähemmän kännissä ja ymmärtää liueta paikalta jos eleet niin kertoo. Kyllä se neito sut sieltä baarista löytää jos se niin haluaa. Itse -joskus harvoin kun uskallan jotain oikein kauniille naiselle sanoa- en ole ikinä saanut tylyä palautetta ja uskon että näin juuri siksi että en harrasta nk. "perseitten vetämisiä".- Ladyt lavalla
Känniset suomipissikset eivät osaa edes käyttäymisen alkeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773