Lisää saat tietoa Kunhan Rekistöidyt sivustolle http://p1.foorumi.info/viisneli/
Thunder Kingit Kieltoon :(
8
694
Vastaukset
- ......
Jotain uutta?
- nulikka_berzzz
vitun nörtti huora ime paskaas
- olli43
varastot saa myydä loppuun TÄNÄ VUONNA sen jälkeen ei niitä eikä vastaavia tykkäreitä sun muita enään näe.
- gdgdr
olli43 kirjoitti:
varastot saa myydä loppuun TÄNÄ VUONNA sen jälkeen ei niitä eikä vastaavia tykkäreitä sun muita enään näe.
niitä vähän suurennetaan ensivuonna ja myydään kuten ennen.. vittu ku joka pentu täällä jaksaa inistä vaikkeivat lainmukaa saisi vielä niitä edes ampua.
- .
gdgdr kirjoitti:
niitä vähän suurennetaan ensivuonna ja myydään kuten ennen.. vittu ku joka pentu täällä jaksaa inistä vaikkeivat lainmukaa saisi vielä niitä edes ampua.
Thunder Kingit kieltoon. HYVÄ! Nyt voidaankin sitten siirtyä näihin mitä Jätti Thunder Kingejä olikaan jne. Älä ammu jos on liian pelottava :p, inisijä!
- 2.0
. kirjoitti:
Thunder Kingit kieltoon. HYVÄ! Nyt voidaankin sitten siirtyä näihin mitä Jätti Thunder Kingejä olikaan jne. Älä ammu jos on liian pelottava :p, inisijä!
vittu huomenna tähn aikaan ainaki mun koira vispaa häntäänsä ku paukuttelen 100 jellonaa , vaik is viiden metrin päässä:)
- jartsa14
2.0 kirjoitti:
vittu huomenna tähn aikaan ainaki mun koira vispaa häntäänsä ku paukuttelen 100 jellonaa , vaik is viiden metrin päässä:)
Kuulin isän juttelevan tutuille politikko kavereille asiasta ja ensivuonna on täysikielto kaikille.Vituttaa ku ei pääse itse enään räiskiin ensivuonna.vittu
- minez
jartsa14 kirjoitti:
Kuulin isän juttelevan tutuille politikko kavereille asiasta ja ensivuonna on täysikielto kaikille.Vituttaa ku ei pääse itse enään räiskiin ensivuonna.vittu
http://www.youtube.com/watch?v=cjY4-ZbqO68
kaikki hyvin New Yearna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499