Joo, eli kattelin tuossa mm. netistä noita rakettimainoksia ja joka paikassa näyttävät myyvän vaan nuita ekoja.
Itse kun en niistä pidä ku niitä ei saa heitettyä kunnolla. Eli mistä noita vois vielä löytää? Ja sit miks noi on alkanu väheneen, viime vuonna noita oli esim. prismassa mut ei näy enään olevan?
Tänne voi kans laittaa et minkä firman munakranut on parhaita/tehokkaimpia.
Kiitosta vaan.
Munakranaatit
munaranaatimies
3
582
Vastaukset
- Puolesta...
Uuden ilotulitedirektiivin myötä vähentyneet, koska näitä käytetään väärin eli heitellään:) Eli ihan sun oma vika on et kielletään. Rakettikeiun ekokranut ylivoimaisesti markkinoiden parhaita!
PS. kyllä niitä ekojakin on kiva heitellä!- letkumiaaaz
pidä turpas kii äpärä nulikka... nimenomaa niit heitetää :-) sä voit tunkee perseesees jos haluut
- s0nnI
letkumiaaaz kirjoitti:
pidä turpas kii äpärä nulikka... nimenomaa niit heitetää :-) sä voit tunkee perseesees jos haluut
JUST NÄIN. VITUN HOMOT TURPA KII JAUHATTE LIIKAA PASKAA SÄÄLITTÄVÄT RUNKKARIT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499