Lähi-Vakuutus rosvoaa

Rosvous pois!

Mummo muutti joku vuosi sitten puutalosta kerrostaloon ja pienempään asuntoon.

Mummo luopui televisiosta ja videoista sekä pakastekaapista. Matkaradio toki mummolla on!

Mummo ilmoitti nämä asiat Lähi-Vakuutukseen mutta vakuutusmaksu vain nousi ja kansaneläkkeen perusosaan nähden sietämättömäksi. Vakuutusyhtiön iso lasku tuli aatonaattona ja mummon joulu meni pilalle.

Mummo kysyi Lähi-Vakuutuksesta, mitä laskussa tarkoittaa loma-asunto? Hänellä ei sellaista ole koskaan ollut. Mummo kysyi, mitä tarkoittaa vastuuvahinkovakuutus? Kuulemma, jos mummo törmää vaikka parkkipaikalla polkupyörällä autoon ja autoon tulee vaurioita. Mummolla ei ole enää vuosiin ollut polkupyörää, koska ei enää uskaltanut ajaa ja hän on sen aika päiviä pois lahjoittanut. Yksi osanen oli vakuutuskirjan hinta. Mummolla on vakuutuskirja. Ei hän uutta tarvitse!

Tällaisia rosvouksia voi näemmä sattua laajemminkin. Netissä voi vertailla usean yhtön kotivakuutuksia. Lähi-Vakuutus on kalleimmasta päästä niillä pinta-aloilla ja kerrostaloasunnon suhteen.

Lähi-Vakuutus näemmä pakottaa ottamaan myös vastuuvahinkovakuutuksen ja oikeusturvavakuutuksen, tai hienosti sanottuna - ne sisältyvät vakuutukseen!

Netissä sopivin vakuutus mummolle näyttää olevan Tapiolalla.

Koti-irtaimiston vakuutuksen vuosimaksu näyttää olevan noin 70 % halvempi Tapiolassa. Netin kautta tehtynä saa lisäalennuksenkin.

Mummo sanoo menevänsä ensimmäisenä arkipäivänä irtisanomaan vakuutuksensa!

Siis - kuinka paljon tämmöistäkin piilorosvousta tässä maassa on? Useimmat ihmiset eivät viitsi tutustua vakuutusyhtiöitten vakuutuksiin eikä vertailla omiinsa. Vielä useimmat eivät siihen edes pysty esim. korkean iän takia, kun ei ole netitäkään.

2

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen kun menet Tapiolaan poikkea Turvaan , sieltä löytyy sopivaan hintaan pikkuvakuutus.

• Kallenarhu24

Kyllä mä suosittelen Pohjolaa. Mä tiedän. Olen siellä töissä. Mainospuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe