Eli budjetti sail olla vaan 20-30€ Ja ostan raketit Rakettitukusta, Prismasta ja ehkä Keiusta.
Keksikää mulle paukut!
7
728
Vastaukset
- .....
Mutta tolla rahalla ei saa yhtään mitään. On siis ihan sama mistä ja mitä ostat.
- rakepoju
kui vanha oot haluutko isoi rakettei tai jtn? vähä tietoo nii vois ehottaakki ;)
- Bujakasha!
Jos mul olis tommonen budjetti nii en kyl ostais mitää keppiraketteja vaan pikkutuotteita! Ostaisin ite nää...
Jättitykki 5€/4kpl
Thunder pata 5€/2 kpl
Tulivuori 2€/ 3kpl
Eko kranu 2€/ 100kpl
N.I.T.R.O. 6€/ 1kpl
= 20€ - posauttelia
iso paha tanskalainen 6€ keiusta hirveen iso ja pitkä pötkö
- älä osta mitään!
Pistä raha säästöön, teet palveluksen
-kukkarolle, säästät rahaa
-naapureille, saavat olla rauhassa ilman melusaastetta
-muille kanssaihmisille, yksi ihminen vähemmän tungeksimassa rakettimyynnissä
-luonnolle, et tuota jätettä saatika jätä sitä metsään
-kehitysmaiden lapsille, jotka noin 50snt päiväpalkalla tekevät todella vaarallista työtä kasatessaan sitä paukkuasi. - "paukuista luopunut"
osta purkillinen hernesoppaa! saat kunnon "paukut" ja samalla tulee "hajuefektit" "lisukkeena" eikä maksa paljoo! naapuritkin on tyytyväisii!
- raketit
osta ensin pikkusälää mikä on mahd.halpaa illaksi ja sitten jokin pata 10-20€ ja sitten yksi kappale paras raketti mitä myyjällä on(20-30€) niin on hyvä mieli uudenvuoden jälkeenkin. sen padan ja raketin ammut viimeiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479