Hei!
Olen 19-vuotias pitkäkarvaisen kääpiömäyräkoiran hankintaa suunnitteleva opiskelija Kuopiosta. Olen allerginen joillekkin roduille minkä vuoksi ajattelin että olisi hyvä testata ennen koiran hankintaa aiheuttaako juuri tämä rotu allergiaa. Joten jos juuri sinä tarvitset koirallesi jostain syystä hoitajaa etenkin viikonlopuksi voisin ottaa koirasi hoitoon ilmaiseksi.
Minulle voi lähettää s-postia ja kysellä tarkempia tietoja, osoite on blackwolf_90@netti.fi
Tarvitsetko hoitopaikan pk. mäyräkoiralle?
WhiteWolfie
1
359
Vastaukset
- dasssssh
heippa!
sellasta vaan että itse ollaan todettu että pk kääpiömäykky ei ainakaan hirveän pahaa reaktiota tee.. äidilläni on erittäin paha astma, ja hän pystyy olemaan 1vuotiaan tyttömme vahtina pidemmänkin aikaa ilman "tekemällä kuolemaa".. jos turkkia hoitaa kunnolla niin ei hilseile ja hilsehän aiheuttaa ihmisessä allergisia reaktioita..? mutta tosi hienoa ettet mene suinpäin ostamaan ja anna pois jos tuleekin jotain! HYVÄ HYVÄ HYVÄ ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657