tässä kun on monenmoista keskusteltu eilisen ja tän päivän aikana törmäsin semmoisenkin kirjoittajan tekstiin jonka mielestä täällä ei pitäis ystävystyä ihan oikeesti ollenkaan mut jos vaan niin käy pitäskö sit vaan pyristellä irti siitä ystävyydestä onks jossain kirjoitettu laki missä kerrotaan missä voi ystävystyä ja missä ei.
mistä ne ystävät oikeen tulee
53
586
Vastaukset
- ihme ja kumma
täällä ystävystyä eikä ainakaan ystäviään puolustaa.
Aivan äsken silmieni edestä katosi tuo aloitus, liikaa se kai tälle porukalle olikin.minttupuu kirjoitti:
ikäsillä luulis olevan oikeus päättää, mistä ystävänsä löytää.
se eilinen ketju nyt kadonnut??????
- viivatiina
minttupuu kirjoitti:
ikäsillä luulis olevan oikeus päättää, mistä ystävänsä löytää.
eikä mun mielestä kukaan voi sanoo ettei täällä voi ystävystyä niitä aina sillon tällön putkahtelee aika harvakseltaan kyllä itse ystävystyin meidän kuorossa yhden miehen kanssa enkä todellakaan oo koskaan hakenu sieltä kuorosta muuta kun laulamisen iloa näin vaan kävi kemiat kohtas ystävyys tasolla ja sit kävi myös niin hyvin että mun mieskin ystävystyi hänen kanssaan.
- ihme ja kumma
minttupuu kirjoitti:
se eilinen ketju nyt kadonnut??????
kun tuota ensimmäistä viestiä kirjoitin niin sillä aikaa se oli poistettu.
arvokas asia. Itselläni on paljon kavereita, mutta vain muutama oikea ystävä. Kirjoitan parhaillaan ystäväni rakentamalla tietokoneella ja pian menen hänen luokseen hakemaan uudet talvirenkaat autooni. Hänellä kun sattuu olemaan ylimääräiset 14" renkaat, joita hän ei tarvitse, mutta minun autoni ei mene katsastuksesta läpi vanhoilla renkailla. Kysyin, että mitä maksaa? Ystävä vastasi, että tarjoa tölkki olutta:-D))) Olemme soittaneet samassa bändissä vuosia ja hän on siskoni aviomies.
- viivatiina
mutta se ystävyys on niin toisenlaista kun ei tarvi miettiä sanojaan ja tietää että toinen kyllä ymmärtää mitä sanot just sillei kun pitääkin.
viivatiina kirjoitti:
mutta se ystävyys on niin toisenlaista kun ei tarvi miettiä sanojaan ja tietää että toinen kyllä ymmärtää mitä sanot just sillei kun pitääkin.
tässä meidänkin tapauksessa. Ystävyytemme kesti senkin, kun hän yritti kerran käyttäytyä väkivaltaisesti siskoani kohtaan, niin jouduin vetämään jätkää turpaan. Hyvin se silti jatkui, eikä menneitä muisteltu pahalla.:-)
- Anjaniina
niinpä onkin ketju kadonnut.
Voin kuvitella siihen pari syytä.
Noh, ystäviä voi saada mitä omituisimmista paikoista, niin täältä kuin muualtakin.
Nettimaailmassa vain kannattaa katsoa TODELLA tarkkaan kehen luottaa.- viivatiina
ystävyydessä että sitä vaan tietää että voi luottaa on se sit missä vaan syntyny se ystävyys mää en ihmettele ketjujen katoamista täältähän katoo vaikka kuinka paljon niitä ihmettelen sitä ystävyyttä.
- 6+1
Anjaniinalla jotai tekemistä kadonneen ketjun kanssa?
- ....
Täällä se varmaankin edellyttää rekkaamista, ja ainakaan itse en halua sitä tehdä, mitä siitä on tullut lueskeltua.
Meitä ihmisluonteita on monenlaisia, on avoimia, ja toisaalta varautuneita, ja kaikkea siltä väliltä.
Itselleni täällä riittää sanailu, ja ystäviäkin on tarpeeksi, ei monta, mutta sitäkin parempia.
Toisaalta, ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja jos sellaisen täältä vaikka löytää, sehän on aarre kallehin.- viivatiina
tuli tehtyä joskus aikanaan uhallaankin kun täällä on aina ollu niitä epäilijöitä ja toisaalta haluan olla oma itseni ja mää kuulun niihin avoimiin ihmisiin eikä se mun mielestä oo paha sillon kun kaikki kestää päivänvalon.
- ....
viivatiina kirjoitti:
tuli tehtyä joskus aikanaan uhallaankin kun täällä on aina ollu niitä epäilijöitä ja toisaalta haluan olla oma itseni ja mää kuulun niihin avoimiin ihmisiin eikä se mun mielestä oo paha sillon kun kaikki kestää päivänvalon.
sopi minunkin vartalooni, nyt en ala leikkimaan nykysysteemillä. Kaikilla meillä on luonteemme, sillä ei ole mitään tekemisrä rehellisyyden kanssa.
- viivatiina
.... kirjoitti:
sopi minunkin vartalooni, nyt en ala leikkimaan nykysysteemillä. Kaikilla meillä on luonteemme, sillä ei ole mitään tekemisrä rehellisyyden kanssa.
entistä systeemiä on niin paljon muutakin muistettavaa se rehellisyys on sellainen juttu että jotenkin sen vaan vaistoo ja myös epärehellisyys.
- ....
viivatiina kirjoitti:
entistä systeemiä on niin paljon muutakin muistettavaa se rehellisyys on sellainen juttu että jotenkin sen vaan vaistoo ja myös epärehellisyys.
että saattoi laittaa sähköpostiosoitteen. Minä en ainakaan jaksaisi alkaa talostelemaan mitään virtuaalikamaria. ;)) Jos olen käsittänyt oikein, eikä haittaa, vaikken olisikaan. :))
- viivatiina
.... kirjoitti:
että saattoi laittaa sähköpostiosoitteen. Minä en ainakaan jaksaisi alkaa talostelemaan mitään virtuaalikamaria. ;)) Jos olen käsittänyt oikein, eikä haittaa, vaikken olisikaan. :))
se virtuaalikamari tarkottaako se niitä kuvia siellä profiilissa mää en oo koskaan ajatellu niitä sellaisina tietystihän jollain saattaa olla vaikka kuinka paljon juttuja kuvia runoja tarinoita mutta mitä pidempiä tekstejä sitä vähemmän mää jaksan niitä lukea.
saa olla ihan mitä mieltä tahtoo. Minun mielipiteeni on tämä. Ystävän voi löytää ihan mistä tahansa missä toisten ihmisten kanssa on tekemisissä, myös täältä. Ehkä se todellinen ystävystyminen ei tapahdu täällä mutta täältäkin se voi saada alkunsa.
- viivatiina
ja oon ihan onnellinen että olen löytänytkin täältä ystävän ja arvaa aviomiehen voi löytää puhelimen välityksellä ja näkemättä voi rakastuakkin ei tartte kun puoli vuotta keskustelua työasioissa niin on jo niin koukussa puolin ja toisin ettei enää oo irti pääsyä ja todella puolen vuoden päästä vasta tavattiin kasvotusten ja nyt ollaan oltu kakskyt vuotta yhdessä.
viivatiina kirjoitti:
ja oon ihan onnellinen että olen löytänytkin täältä ystävän ja arvaa aviomiehen voi löytää puhelimen välityksellä ja näkemättä voi rakastuakkin ei tartte kun puoli vuotta keskustelua työasioissa niin on jo niin koukussa puolin ja toisin ettei enää oo irti pääsyä ja todella puolen vuoden päästä vasta tavattiin kasvotusten ja nyt ollaan oltu kakskyt vuotta yhdessä.
se tapahtui meilläkin, puoliskon kanssa. Ensimmäinen tapaaminen viimeistään varmisti, että nyt osuttiin oikeaan. Siihen aikaan oli kirjeenvaihtopalstat, nykyään treffipalstat netissä. Ja siitä on 23 vuotta.
- viivatiina
mies-vm56 kirjoitti:
se tapahtui meilläkin, puoliskon kanssa. Ensimmäinen tapaaminen viimeistään varmisti, että nyt osuttiin oikeaan. Siihen aikaan oli kirjeenvaihtopalstat, nykyään treffipalstat netissä. Ja siitä on 23 vuotta.
sillon kuitenkin jos ruvettiin kirjeenvaihtoon laitettu kuva kirjeeseen errä vähän ties minkälainen toinen on meillä ei ollu toisistamme kun ääni ja kyllähän me tietysti kerittiin siinä työasioitten lomassa kertoon ittestämme aika paljon ja loppujen lopuks taidettiin tehdä tikusta asiaa.
viivatiina kirjoitti:
sillon kuitenkin jos ruvettiin kirjeenvaihtoon laitettu kuva kirjeeseen errä vähän ties minkälainen toinen on meillä ei ollu toisistamme kun ääni ja kyllähän me tietysti kerittiin siinä työasioitten lomassa kertoon ittestämme aika paljon ja loppujen lopuks taidettiin tehdä tikusta asiaa.
tokihan ne kuvat jossain vaiheessa vaihdettiin vaikkei noilla niin suurta merkitystä.
Toisaalta se ääni voi olla kuvaa tärkeämpikin. Samat asiat kuin kirjoittamalla voi kertoa puhelimessa puhumalla mutta ihmisen ääni kertoo hänestä asioita, joita ei kirjeitse voi välittää.
Sinulla on sitten ilmeisen onnistunut ammatinvalinta;) Oletko koskaan ajatellut, miten toisin asiat voisi olla, ellet parikymmentä vuotta sitten olisi ollut silloisessa työssäsi?- viivatiina
mies-vm56 kirjoitti:
tokihan ne kuvat jossain vaiheessa vaihdettiin vaikkei noilla niin suurta merkitystä.
Toisaalta se ääni voi olla kuvaa tärkeämpikin. Samat asiat kuin kirjoittamalla voi kertoa puhelimessa puhumalla mutta ihmisen ääni kertoo hänestä asioita, joita ei kirjeitse voi välittää.
Sinulla on sitten ilmeisen onnistunut ammatinvalinta;) Oletko koskaan ajatellut, miten toisin asiat voisi olla, ellet parikymmentä vuotta sitten olisi ollut silloisessa työssäsi?silloisessa työssä joka sit loppui kokonaan siltä paikkakunnalta ja nyt me ollaan yhdessä tässä meidän työssä oltu yli kolmetoista vuotta ja tätäkään työtä ja paikkakuntaa en olis löytäny ilman sitä puhelin rakkautta paljosta olisin jääny paitsi.
- Arvaa mitä
Elämä on aika arvoituksellinen. Joko kohtaa toisen ihmisen tai ei. Ei ole mielestäni kiinni mistään sukupuolesta, iästä tai edes kansallisuudesta.. yllävilläkin tahoilla voi kohdata toisen ihmisen...ei ehkä silloin kuin odottaisi aina eniten...
- nightly fairy
Arvaa mitä kirjoitti:
Elämä on aika arvoituksellinen. Joko kohtaa toisen ihmisen tai ei. Ei ole mielestäni kiinni mistään sukupuolesta, iästä tai edes kansallisuudesta.. yllävilläkin tahoilla voi kohdata toisen ihmisen...ei ehkä silloin kuin odottaisi aina eniten...
kohtele toisia kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Jos se niin on ja aivan varmasti......siinä se toteutuu, ystävyys, rakkaus, lähimmäisyys.
Ystävät tulee ja ystävät menee. Laskin joulukortit, jotka sain ja aina tulee joulutervehdys kaikista vanhimmilta ystäviltäni niiltä joiden kanssa lapsuutta jaettiin. Ollaan jatkuvassa yhteydessä ja tavataan silloin tällöin ja aina on lämmin ja leppoisa meininki. He ovat niitä tosiystäviä ja pysyvät ystävinä läpi elämän.
Sitten on niita elämän kiemuroissa tulleita ystäviä ja ne eivät ole ikinä niin pitäviä olleet kuin nuo lapsuuden ystävät. Niitä on tullut ja niitä on mennyt.
Netinkin välityksellä on tullut jokunen "ystävä" ja samantien yleensä mennyt kun väärä sana on tullut naputeltua päätteellä ja se siitä ystävyydestä.
Ystävälistaa en kerää gallerian kupeeseen kertomaan kuka on "ystäväni".
Nyt lähden "lähimmäisteni" ja ystävieni kanssa tapanitansseihin ; )))))- viivatiina
on niitä vanhojakin tullu ja menny mutta jotenkin nää aikuisella iällä tulleet ystävät on läheisempiä kun ne lapsuus ja teinikaverit joiden kanssa kyllä vieläkin pidetään yhteyttä.
- RiisuArkihuoli
mun mielestä kuitenkin vaatii livekontaktia.
Täällä palstoilla olevat ihmiset ovat minulle palstakavereita, joiden kanssa saatan viestitellä ja jutustella niitä näitä. Samoin live puolella on paljon kavereita, mutta ystäville (joita vain pari-kolme) uskallan kertoa syvällisiäkin tunteita, ja arkaluontoisia asioita. Ystävään pitää voida luottaa.
Minä ymmärrän ystävän tarkoittavan vähän eri asiaa kuin kaveri.
Mutta siis voihan täältäkin löytää ystävän :=))- viivatiina
palstakaverit on palstakavereita no mulla niitä ei oikeestaan ookkaan mutta sen yhden ystävän olen täältä löytänyt ja ollaan tavattu livenä useamman kerran mutta ennen tapaamistakin se kyllä tuntui jo kirjoitellessa että jutut kävi yksiin ja luotto pelaa molemmin puolin ja oikeestaan kaikki arkaluontoisemmat asiat puin perheeni kanssa sieltä löytyy ne parhaat ystävät.
viivatiina kirjoitti:
palstakaverit on palstakavereita no mulla niitä ei oikeestaan ookkaan mutta sen yhden ystävän olen täältä löytänyt ja ollaan tavattu livenä useamman kerran mutta ennen tapaamistakin se kyllä tuntui jo kirjoitellessa että jutut kävi yksiin ja luotto pelaa molemmin puolin ja oikeestaan kaikki arkaluontoisemmat asiat puin perheeni kanssa sieltä löytyy ne parhaat ystävät.
Sen kymmenen vuotta pitää asua pohojanmaalla ennen ku hyväksytähän joukkohon ja kylälääseksi. Aluuksi ollahan pikkuusen kankiaa ja kattellahan hollilta niinkuun pohojanmaan poika morsiantaan.
Tällaanen soon aina ollu tapa, eikä niitä oo mitään syytä alakaa muuttelemahan.
Ainua poikkeus tähän sääntöhön oli tua mun Tiitu. Tiituhan hyväksyttihin heti kampraatiksi jokaasen kanssa.
Tottahan Tiitu..
terv. kokoonaasuutehen tuijootteleva seppä ja yksityyskohtia tarkkaaleva Tiitu kulta- viivatiina
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Sen kymmenen vuotta pitää asua pohojanmaalla ennen ku hyväksytähän joukkohon ja kylälääseksi. Aluuksi ollahan pikkuusen kankiaa ja kattellahan hollilta niinkuun pohojanmaan poika morsiantaan.
Tällaanen soon aina ollu tapa, eikä niitä oo mitään syytä alakaa muuttelemahan.
Ainua poikkeus tähän sääntöhön oli tua mun Tiitu. Tiituhan hyväksyttihin heti kampraatiksi jokaasen kanssa.
Tottahan Tiitu..
terv. kokoonaasuutehen tuijootteleva seppä ja yksityyskohtia tarkkaaleva Tiitu kultatälläkin paikkakunnalla vaikkei ollakkaan pohjanmaalla että se lopullisen hyväksynnän saavuttamiseen menee kyllä se kymmenen vuotta ehkä siihen liityy just se luottamus mitä ei ihan hetkessä kukaan saavuta.
että todellinen ystävyys vaatii livekontaktia, ja hieman pidempiaikaistakin sellaista. Ehkä eri ihmisillä on erilaisia käsityksiä ystävä-sanan merkityksestä. Minullekkin se luottamus on ystävyyden ehto, ilman sitä ollaan vaan kavereita. Ja se luottamus ei synny ihan hetkessä. Mutta täälläkin luottamuksen siemen voidaan jo kylvää ja ystävyys löytää.
- RiisuArkihuoli
mies-vm56 kirjoitti:
että todellinen ystävyys vaatii livekontaktia, ja hieman pidempiaikaistakin sellaista. Ehkä eri ihmisillä on erilaisia käsityksiä ystävä-sanan merkityksestä. Minullekkin se luottamus on ystävyyden ehto, ilman sitä ollaan vaan kavereita. Ja se luottamus ei synny ihan hetkessä. Mutta täälläkin luottamuksen siemen voidaan jo kylvää ja ystävyys löytää.
Minulla on yksi ystävä, jota sanon vielä sydänystäväksi, ja jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Molemmat tiedämme toistemme lähtökohdat, ja olemme yhdessä kokeneet elämämme varrella kaikenlaista. Olemme riidelleet, sopineet, riidelleet, sopineet. Yhdessä itketään, nauretaan ja tuetaan toisiamme, jos toiselle tapahtuu jotain ikävää. Voimme kertoa toisillemme kaiken ja luotamme toisiimme. Hän on tosi tärkeä minulle.
On paljon ihmisiä, joilla ei ole tällaista ystävää, joten pidän sitä suurena rikkautena :=))
- viivi-amaldiina
aina likellä. Kavereita on, ja aina tulee lisää.
Ystävyyteen tarvii muutakin kuin netti-kirjoittelu.
Paapulle kovasti terveisiä.- viivatiina
kerrotaan.
sua lähestytty kahta kautta.
- viivatiina
tähtiä mistä ei tajuu mitään mutta oon jo tottunu.
Yllättävistä paikoista jopa täältä palstalta,kun uutena tulin palstalle täällä oli yksi nikki joka vastaili.
Se merkitsi minulle paljon ja olen jopa tavannut tämän ihmisen livenä.
Sanoisin että tämä henkilö on edelleen ainut johon luotan tällä palstalla,täällä on paljon omituisia höpisijöitä.- viivatiina
ja toivottavasti tilapäisesti tää on menny siihen ettei kukaan uskalla olla oikeen oma itsensä eikä kenestäkään oikeen tiedä kuka on kuka voi olla monta joka on yks ja sama henkilö vaikka tulee uusiakin niin ei oikeen tiedä mitä niille uskaltas kirjoittaa kun ei tiedä oliko ne just eilen uutena jollain muulla nimimerkillä.
viivatiina kirjoitti:
ja toivottavasti tilapäisesti tää on menny siihen ettei kukaan uskalla olla oikeen oma itsensä eikä kenestäkään oikeen tiedä kuka on kuka voi olla monta joka on yks ja sama henkilö vaikka tulee uusiakin niin ei oikeen tiedä mitä niille uskaltas kirjoittaa kun ei tiedä oliko ne just eilen uutena jollain muulla nimimerkillä.
Minullakin on toinen nikki mutta tämä alkuperäinen on vakavia asioita varten,Tällainen mustamaalaus on kurja juttu.
Joku ei tykännyt siitäkään kun minulle vastailtiin ja hän pani toimeksi.- viivatiina
piikkiö kirjoitti:
Minullakin on toinen nikki mutta tämä alkuperäinen on vakavia asioita varten,Tällainen mustamaalaus on kurja juttu.
Joku ei tykännyt siitäkään kun minulle vastailtiin ja hän pani toimeksi.loppuis se mustamaalaus niin täällä olis ihan kiva kirjoitella.
- Meriläinen
Mistä vaan, vaikka täältä.
Kai se vaatii jonkunlaista "hulluutta" tai rohkeutta tai jotain se ihmisiin ystävyvtyminen koneeen välityksellä,
mutta tätä kautta on ihmisiä joiden kanssa olen puhelinyhteydessä ja joita tapaankin ihan livenä.
Sitten ihan sähköposti tuttavuuksia.
Mutta kyllä sen aika äkkiä näkee kenen kanssa jutut menee yhteen täälläkin palstalla.
En mie silleen osaa pelätä, jos jotain on tapahtuakseen se tapahtuu.- viivatiina
eihän sillon voi tutustuakkaan kehenkään ja vaikka toisen mielestä se ystävystyminen kestää ja tarvii sitä ja tätä niin mää oon vähän toista mieltä ollu aina jotkuhan rakastuukin ensi silmäyksellä ja se on siinä loppu elämän.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
eihän sillon voi tutustuakkaan kehenkään ja vaikka toisen mielestä se ystävystyminen kestää ja tarvii sitä ja tätä niin mää oon vähän toista mieltä ollu aina jotkuhan rakastuukin ensi silmäyksellä ja se on siinä loppu elämän.
Niin eihän ystävyys voi alkaa ellei anna sille tilaisuutta, yksinkertaista mutta tuntuu olevan monellle liian vaikeaa.
Ei voi hypätä hetkessä kymmentä vuotta eteenpäin, kyllä kaikki vaatii sen ensimmäisen kohtaamisen.
Ja mulla on aika hyvä vainu kuinka pian oikeasti alan itseäni aukomaan ihmiselle.
Kaikki täällä kirjoitettu on asiaa jonka kaikki mun elämässä musta tietää, vaikkei mua tunnekaan paremmin.
Mutta sitten aika näyttää kuinka syvälle sieluuni lasken ihmisen.
- joulu.tähti
palstalle on liiallisia vaatimuksia, että täältä pitäisi ystäviä löytyä. Jos löytyy, niin löytyy.
- viivatiina
ei ees kavereita täällähän vaan kirjoitellaan kaikenlaista välillä vähän järkevämpää ja välillä vähemmän en oo kokenu täällä olevan minkäänlaisia vaatimuksia.
- viivatiina
ystävyydestä keskustelleille tästä illasta eilen meni ton mun mieheni ja meidän rakkaan ystävän kanssa myöhään jopa aikaiseen nyt sänky kutsuu nukkujaa rattoisaa tapaninpäivän illan jatkoa kaikille ja öitä.
- riittäisi
ketjuista hersyvä huumori ja rehellinen ilo. Siinä olisi yllin kyllin palstan antia.
- viivatiina
mutta sitten kun sitä on jo ruvetaan arvostelemaan ettei oo kunnon keskusteluja ainakin ja sit hups ketjut katoo taivaan tuuliin näin kävi ainakin vähän aikaa sit nyt en oo ees kerenny kovin paljon seuraileen ainakaan joulukuussa.
Jos ihan ventovierailta kyselee, että tuletko ystäväksi. En ymmärrä, miten voi sanoa ystäväkseen sellaista, josta ei tiedä muuta kun nimimerkin.
Ei kai ystävystyminen paikkaa katso, onhan ystävyyden asteissa eroa. Ystävyyden ja kaveruuden ero on veteen piirretty viiva. Joku voi nähdä eron kirkkaana.
Itse sanoisin, että pitemmän eron kohdatessa, kaverille sanotaan, koita pärjätä. Ystävää kaivataan.- viivatiina
kerääminen täällä taitaa olla jonkinmoinen kisa joillekkin mutta se onkin taas ihan toinen juttu.
- 10+4
sanon että täältä voit saada kaverin mutta luoton vasta livestä. Ja ilman luottoa sulla ei ole ystävää, vain kaveri.
- Hiltsa
olen löytänyt monta ystävää sen avulla. Lähes heti kun tutustutaan, tiedän että tämän ihmisen kanssa
tulen toimeen ja voin luottaa häneen.
Palstoilla on henkilöitä, joihin en ikinä kuvittelisikaan luottavani, saati että ystävystyisin heidän kanssaan missään olosuhteissa, en livessäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144