Sain joululahjaks guitar hero metallican ps3. Ongelma on se että en pysty muutakuin laulaa haluaisin soittaa kitaraa mutta kun ei pysty vittu! Viisaammat voisitteko neuvoa että tarviaako tossa eka laulaa et pääsee soittaa sitä kitaraa. Herran jumala auttakaa nyt kun kukaan ei auttanut tuolla toisella palstalla kait nyt joku tietää tästä jotain!
ps3 metallica hero ei toimi
antza94
2
254
Vastaukset
- JAA4342342343223423
VOI HERRANJUMALA KAI NYT JOKU TIETÄÄ JOTAIN!
- metallicafani!!
Itse omistan tän pelin ps2. Mutta luulisin että samalla logiikalla toimii. Eli ensin ei tarvii laulaa että pääsee soittamaan kitaraa. Voitko hieman kertoa, saitko kitaran pelin, vai onko sulla jonkun muun pelin kitara? ja onko sulla aikasempaa kokemusta näistä pelilaitteista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450