Minulle tarjottiin töitä Laitilasta. Asun pääkaupunkiseudulla, joten kysyn, millainen paikka se on? Olen yksinhuoltaja ja minulla on yksi nelivuotias lapsi. Onko palvelut kunnossa?
Laitila?
9
503
Vastaukset
- keu keu =)
on oikea munakunta...
- (o=
suht likellä mynämäkeä..??..oonks kartalla..??..pikkunen kaupunki käsittääkseni..mee tutustumaa..=o)
taikka googleta vaikka laitilan kotisivut... - laskin väärin
Ei oo häävi paikka...
Sisko asui siellä joskus pari vuotta. Eipä täällä Suomessa oo kuin pieniä tuppukyliä oikeestaan, jos oikein ajattelee :-)
Käy katsomassa siellä, kyllä sitä aina vähän vaihtelua kaipaa ja pääseehän sieltä takasin :-)- laskin oikein
Älä siis tue provoja...
- (0=
laskin oikein kirjoitti:
Älä siis tue provoja...
täällä voi kaikkien asuinpaikat tietää..??..=o/
ÄLKÄÄ TEHKÖ PROVOJA..!!!! kuulus oikein sanoo..
ja Rauma lähellä ostospaikoiksi ta i ravintolaan.
Jos miestä kaipaa pitää tulla Turkuun Minun luokse:D)- päiv. geriatri
nettiin ei tarpeeks vanhat tuu :P
- almasty
Paikkakunta Turun lähellä sopisi varmaan hyvin sinulle kun on tuo pieni lapsikin.
- Anonyymi
Älä vaan tule!!! Hommaa kämppäsi vaikka mynämäeltä tai turusta mutta tänne et halua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890