PANETTAAA!!

DiNdOn

Apua pliis.

Minua PANETTAA aika usein olen yrittänyt sormettaa mutta se ei tunnu yhellä sormella missään. Minulla ei ole myöskään poika kaveria (en tii miks) ja dildoo. Oisiko hyviä vinkkejä panettamisen tyydytykseen? Myös mitenkä saan isteni kostuun ala päästä helposti?

18

3219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopp

käsiraudat ja pidätä joku poika ja vie se kotiisi niin voit tehdä mitä haluat

• Anonyymi

Kannatan

• nimermkasmgas
    • hghhghgghgh

boy92-@hotmail.com muaki panettaa kokoajan, ois kiva jutella??

• Monkibomber_93

Joo, mullakin on vähän samankaltainen ongelma, semmoinen potenssiongelma, että seisoo liikaa.

• halukas1

Yks hyvä vinkki et jos sul esim joku hiusharja, ni sen kun kyseiseen paikkaan työnnät ni johan tuntii hyvältä!!

• siikret...

hinkkaa pilluas deodoranttipullolla! tosi hyvä keino :------D

• ssgsny

imet sitä hetken ja sitten työnnät sen anukseesi...muistathan että jos kurkku lipsahtaa ja liukuu kokonaan sisällesi voit aina yrjötä sen ulos koska niin ihmisruumiis toimii

• mitämitämitä

mitä

• hammer-on

saattaapi kuulostaa tyhmältä mut kyllä meitä jätkiäkin panettaa joka toinen minuutti eli vinkvink ;D

• jokurandompoika

Varmaa vitummoinen yllätys et kiimanen 15-vuotias poika jynkyttää vähä kaikkee minkä ruumiinlämpö on 37 astetta.

• mayura
        jokurandompoika kirjoitti:

Varmaa vitummoinen yllätys et kiimanen 15-vuotias poika jynkyttää vähä kaikkee minkä ruumiinlämpö on 37 astetta.

Kiimaiset teinipojat kännissä taas iskevät jopa tuolinjalkaa. : )

• Näinsimppeliä

Muotoile pehmeästä muovailuvahasta dildo.

• ;)))))

Toimii. Itse laitoin pakastimeen sen ja annoin sen sulaa, mutta se oli vielä jähmeä sen jäljiltä

• Vuokraa eläintarhasta sellanen eläin nimeltä "Ai-ai". sillä on pitkät sormet ja se on ekspertti kaivamaan matoja ja toukkia puun rungosta. Olen varma, että se löytää G- pisteesi hetkeesä ;). vink: muista käyttää mielikuvitustasi! Ai-ai sormettaa sun puolesta.

Tai sit hanki sellanen viidakkoveitsi ja työnnä se sun pimppiis. kyllä kiihottaa! AH AH! ;).

• Tyttö °|°

Mul o sama ongelmaa! Välillä haluis jonku pojan toho ja panettaa... Juttu seuraaaaa!

• Anonyymi

Moi mitäs teet?

• Mulla on yksi tuttava: Onni-setä. 8 cm penis seisoessa ;). 98 kg. Kerro vain paikan, missä haluaisit panna häntä :). Mä voin kyllä järjestää sen sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50