Itsepuolustukseksi tai yrittänyt ottaa haltuunsa veistä. Ainahan on mahdollisuus että vastapeluri olisikin yrittänyt itseään tai Nykästä vahingoittaa ja vammat olisivat aiheutuneet tämän seurauksena. Jos minä olisin ollut mäkikotka, olisin kertonut yrittäneeni ottaa veistä pois toimittaakseni vaimoni pakkohoitoon,heh..
Nykänen ehkä toiminut
3
302
Vastaukset
- von Lagerbom
Saattanee olla että Nykäsen muisti vielä palautuu siinä suhteessa, miten vammat ovat aiheutuneet ja kertoo asian juuri niin kuin minä kertonut olen.
- Kokemusta on ei enää
muija on.Välikohtauksilta ei voi välttyä jos elämä on vain juopottelu satu.Eroisivat aikuisten oikeasti ennen kuin on myöhäistä.
- von Lagerbom
Kokemusta on ei enää kirjoitti:
muija on.Välikohtauksilta ei voi välttyä jos elämä on vain juopottelu satu.Eroisivat aikuisten oikeasti ennen kuin on myöhäistä.
Itselläkin. Ja vielä kun oli persdoonallisuushäiriökin. Tappeluiksihan se veti kun oli erittäin väkivaltainen puoliso. Tuomittukin törkeästä pahoinpitelystä. Ja sitten vielä pojankin kertoman mukaan yritti tappaa kaksi lastaan ja itsensä häkään. Mutta eihän tällaiseen asiaan mitenkään reagoitu vaan päästettiin villaisella. Koskas muka mieleltään sairaat äidit vastuuseen teoistaan joutuvat, jos vaan on joltinenkin mahdollisuus sosiaalitanttojen avulla vastuusta kiemurrella vapaaksi, kun on muka sosiaalitoimen vahvassa valvonnassa. Monenlaista tuhoa tällaiset äidit/ naiset saavat aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329