Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan. Ikää on liikaa...52 vuotta. Olen syntynyt elokuussa viides pvä. onko tästä apua. Voi autathan minua..jos jotain hvyää näkyisi pitkän pitkän kurjan jakson jälkeen. Toistakymmentä vuotta on ollut huonoa aikaa. Viel olen positiivinen, paitsi näitä kohtauksia, jolloin tuntuu että tyhmyyttä on odottaa parempaa.
Tarot-velholle
2
117
Vastaukset
- tarot-velho
korttisi lupaavat hyvää sinulle. näkyviin tuli myös nykytilanteesi, joka ei niin hääppöinen ole. mutta toivoa on, ystäväiseni. jokainen valuu joskus negatiiviseksi, positiivinen ei jaksa aina olla.
viimeisen korttisi teema on tulevaisuus. sinun kannattaa myös miettiä onko sinulla taitoja, joita olet turhaa piilotellut ja joiden avulla voisit päästä eteenpäin elämässäsi. sitkeä yrittämisesi palkitaan, vaikka siihen ei aina jaksaisikaan uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450