Tapailetteko ylipäänsä kavereitanne hänen puolisoaan (tai perh) usein?
Meillä on tälläinen melko uusi tuttavuussuhde, kaveripariskunta, miehet ovat kavereita keskenään. Ennen vanhaan ainakin oli tapana useinkin kyläillä toisten luona, kahvitella,pelailla korttia tai lautapelejä. Mihin tälläinen perinne on kadonnut vai onko sellainen vielä hengissä?
pariskunta tapailua
12
122
Vastaukset
Kyllä on tullu harrastettua. Kahen pariskunnan kanssa oon oikeinkin hyvissä väleissä. Lautapelejäkin on tullu pelattua :-)
- 31
sinulla siis tyttöystävä mukana silloin vai oletko heillä ilman kumppania?
31 kirjoitti:
sinulla siis tyttöystävä mukana silloin vai oletko heillä ilman kumppania?
Oli tyttöystävä mukana, nykyään saan vierailla yksin.
- sirpamaikkarilta
Saatetaan jopa käydä yhdessä tuumin risteilylläkin.
- vänksy
hyvänä enkä tärkeänä. Parempi, että kummallakin ois enemmänkin niinkuin omat kaverinsa. Ei tarvi aina toisen kanssa olla niinku paita ja perse ja näin vältytään turhilta mustasukkaisuusdraamoilta, joita aina väkisinkin syntyy liian pienissä piireissä.
- täyskymmenen
Ohhoh.Mites niitä kavereita sitten saa jos ei tuollainen ole hyväksyttävää..?
Hassultahan sekin kuulostaa että molemmilla on vaan "mun omat"ystävät ja muuten sitten kihnutetaan kahden. - vänksy
täyskymmenen kirjoitti:
Ohhoh.Mites niitä kavereita sitten saa jos ei tuollainen ole hyväksyttävää..?
Hassultahan sekin kuulostaa että molemmilla on vaan "mun omat"ystävät ja muuten sitten kihnutetaan kahden.mun mieheni kavereiden kanssa ollakaan mitään bestiksiä. Eikä samaten mieheni tarvi mun naispuolisten ystävieni kanssa alkaa kaveeraamaan. Riittää, kun tulee toimeen ja satunnaisesti viihtyy yhdessä. Sen paremmin en minä ainakaan mieheni kavereiden kanssa edes kokisi tarvetta olla kaveria. He ovat hänen kavereitaan.
- täyskymmenen
vänksy kirjoitti:
mun mieheni kavereiden kanssa ollakaan mitään bestiksiä. Eikä samaten mieheni tarvi mun naispuolisten ystävieni kanssa alkaa kaveeraamaan. Riittää, kun tulee toimeen ja satunnaisesti viihtyy yhdessä. Sen paremmin en minä ainakaan mieheni kavereiden kanssa edes kokisi tarvetta olla kaveria. He ovat hänen kavereitaan.
onhan se niinkin. Kaikki tavallaan. En mä taas nyt tiedä, ollaanko me ihan umpiouto pariskunta kun kuitenkin pidämme myös toistemme kavereista ja tykkäämme tapailla pariskuntinakin. Tässä iässä ei enää niitä uusia ystävyys suhteita niin vaan löydä ja jos joskus löytyy sellaisia ihmisiä joiden kaa hyvin synkkaa, miksei tavattaisi ja tutustuttaisi?!
Jotkut kaverisuhteet vaan haalistuu pois iän myötä, ainakin meille on käynyt niin. Elämäntilanteet heittelee, pariskuntia eroaa ja siinä samalla kun jaetaan sukuposliinit, jakaantuu ne kaveritkin.
Me käydään kaveripariskuntina mm.risteilyllä, iltaa istumassa kaupungilla, toistemme luona kylässä jne. Eikä kyllä koskaan ole mustiskohtauksia kukaan saanut. Mutta ei meillä niitä kavereita liikaa ole, ihan yhden käden sormin laskettavissa.
Muistan lapsuudestani vanhempien pitävän yhtä joidenkin tuttavapariskuntien kanssa, vieläkin pitävät siis yhtä. He käyvät etelässä yhdessä, suomea reissaavat yhdessä, toistensa luona viikonloppuja viettävät (jotkut asuvat kaukana) ja kylpylälomia. Minusta tuollainen on hienoa, monista niistä naisista on tullut minullekin tärkeitä ihmisiä, ovat nähneet kasvuni tytöstä naiseksi, äidiksi. Eikä heilläkään mitään kolmiodraamoja ikinä ole syntynyt. Ellen ihan väärin muista, kaikki ovat tainneetolla isäni kavereita ja sitten on tullut mukaan ne puolisot.
- Jazuli
mutta yleensä yhessä on tapailtu niitä kavereita puolisoineen..onnistuu tapailla yksinki..=o}
meil ny on yhteset kaverit ja sitten viellä ne ns. omat kaveritki..vaa aikas vähän on kyläilty viime aikoina..kun kaikilla tahtos olla ne perheesä sekä työnsä..etc..=o( Suurin osa kavereistani kuuluu samaan teinivuosien porukkaan, joiden kanssa ennemminkin järjestetään suurempia bileitä tai lähdetään porukalla ulos vaimot mukaanlukien. Sitten on jostain yksittäin hihaan jääneitä kavereita, joiden kanssa voidaan pariskuntakinkereitä pitää. Mutta ei niitä monia vuodessa ole.
- dayum
vai otetaanko tähän sinkuttajien pariskuntien tapailutkin mukaan?
Satunnaisesti. Ellei jopa tosi harvoin. Sopivina annoksina pääosin (ja vähän ihmisistä riippuen) erittäin mukavia hetkiä kuitenkin.- dayum
Eli jos pariskuntana, niin minusta aivan sama miten päin tapaillaan pareja tai yksittäisiä, mutta jos tavataan yksin, eli mussukkaa ei huolita mukaan, niin parempi kun kummallakin on omat kaverinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175