Niin, tuleeko seurattua jotain erityistä sarjaa?
Mitkä ohjelmat ovat lähellä sydäntäsi? Inhokit?
Mitä katsot telkkarista?
12
191
Vastaukset
- monte34
en lemppari ja tudors sarja myöskin
- vänksy
Mitään sarjoja en ole vuosikausiin edes aloittanut seuraamaan, koska en tykkää sitoa itseäni mihinkään sellaiseen. Viimeisin sarja jota olen seurannut, oli se "Oz" silloin joskus vuosia sitten. Nykyään katson vain satunnaisesti leffoja, niin ja lottoarvonnan silloin kuin olen tv:n ääressä ja muistan.
- ...
tunnustan katsoneeni Coronation Streetiä netistä ja jäin koukkuun. Telkkaria ei ole.
Nykyään en oikeestaan katso mitään.
Sarjat jotka oon kattonu ja ollu hyviä mielestäni:
Huff, six feet under kokonaisuudessaan.
Sopranos ekat 4 kautta, rescue me ekat 3 kautta, the wire ekat 3 kautta, rome 2. kausi, dexter ekat 1,5 kautta, satunnaiset south park jaksot ;-P- Stretsit
Repiä miesten ja naisten välit täällä entisestään,ja saada heidät astutetuksi ulkolaisille,taikka ruikuttamaan yksinhuoltajina sosiaalikeskusten luukuille.Varsinkin vanhatpiiat ja virkailijat näkevät näin hallitsevansa rikkinäisiä perheitä paremmin ilmeisesti?
- Jevgenia
me voitais kaikki aina välillä katsoa näitä: http://www.youtube.com/watch?v=F6SClyNdUFg
- sirpamaikkarilta
telkkua katottua liiankin kanssa. Nyt oottelen C.S.I:tä. Suosikkeja on kaikki eri versiot Kovasta laista.
En katso mäkihyppyä, jääkiekkoa enkä hiihtoa. Niin, ja formula on maailman typerimpiä keksintöjä, joten en katso myöskään sitä. emmerdale (kaunarit myös siinä eessä), house, pokka pitää satunnaisesti kuten myös avara luonto.. mitähän muuta.. duudsoneita ootellaan ja serranoita. mentalistia vois katsoa pelkästään sen miehen takia siinä. :D http://images2.fanpop.com/images/photos/5300000/Patrick-Jane-Simon-Baker-patrick-jane-5389768-2035-2560.jpg
inhokkeja ei tiiä ku eihän huonoja katsota.kun suosikkisarjani Frasier enää ei naurata kuin harvoin.
Sama juttu Will & Gre??? sarjan kanssa.
Salkkaritkin alkoi syksyllä puuduttaa.
Ja vielä Epäkorrektia meni tauolle... Ei tule mitään.
Elokuvia enimmäkseen ja uutisia, vaikka TV on yleensä auki ilta viidestä lähtien.
Sinänsä olen myös siirtänyt digiboxin levyltä DVD levylle leffoja.
Viimeksi Linnake ja sitä edellinen Tappajahai.
Tänään voisi laittaa Shakaalin. Tai katsoa elokuvat "Miehet jotka vihaavat naisia" ja "Tyttö joka leikki tulella".
Ai niin, tänään on uudenvuoden aatto. Saas nähdä mitä ilta tuo tullessaan.
Puolen tunnin päästä voi lähteä kauppaan ja saa varmuuden vuoksi ostaa sixbagin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155