Itse käytin kolmekymmentä euroa raketteihin. Tulitan ainakin sinne kello kahteentoista asti. Entä sinä?
Ostoslistat
8
457
Vastaukset
- kassssss
joku 100 euroo kyl meni :D leijonan laukauksia tuli ostettua ja paljon
- le1j0na
leijonia on ja paljon :-) tosin onhan ne tosi suosittuja muuteki. hyvii pommei ! ;)
- wh4tt4444
le1j0na kirjoitti:
leijonia on ja paljon :-) tosin onhan ne tosi suosittuja muuteki. hyvii pommei ! ;)
THUNDER KINGIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- paskaH0usu
vähän yli 100 euroo mulla pistetty.. suurin osa kyl patoi :o
- p0ssuzzzX
aika paljo.. mul vaa 50 e pistetty :D mut varmaa käyn viel ostaa 15 eurol lisää tavaraa.. kyllähä sit pitää paukuttaa hulluna!!!
- noui
Minä pistin raketteihin 80 euroa.
- r3tarddo
wittuh lol.. vähä perseest ne uudet lait. :D mut ei ne auta paskaakkaa.. ja iha vitun kusta sellai --.-.--''äääääääääääääääääääääääääääääääääää
- döktör
Muistakaahan naperot että joku aikuinen on ampumassa rakettinne ja muut kissanpierut yms.
Alaikäinen napero ei saa pitää uuden vuoden tulitteita edes hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499