Aina silloin tällöin saan lukea naisten kirjoitamana, että sukkikset ovat pirulaisen keksintö. Ne ovat kammottavat päälle puettuna; ne ahdistavat, ovat tukalat ja tippuvat puoleen sääreen. Ainakin housejen alla ne ovat kamalat - hameen kanssa juuri ja juuri menevät. Ja kaiken kukkuraksi rikkoontuvat helposti. Kamalat värkit toden totta noilla perusteilla.
Päätin testata asiaa vaikka olen mies. Olen nyt viikon verran pukenut joka aamu 20 den sukkikset jalkaan, farkkujen alle. Töissä kukaan ei osaa aavistaa, että minulla sukkikset housujen alla. Minusta ne ovat tuntuneet hyvälle. Eivät ole tippuneet polveen ja ovat lämmittäneet sopivasti. Yksi pieni silmäpako on tullut. Itse asiassa ihmeen hyvät kapistukset. Miksi niitä sitten morkataan? Minusta ne ovat lisäksi vielä seksikkäät. Kunpa tulisi vielä hetki, että miehetkin voisivat käyttää sukkiksia ihan vapaasti vailla häpeän ja nolatuksi tulemisen pelkoa. Minulle nainen sukkiksissa on seksikäs ilmestys. Sellaista jaksaisi katsoa päivät pitkä. Mistä sellaisen löytäisi?
sukkikset kiehtoo
36
4473
Vastaukset
- vastaa...
Meilläkin mies käyttää sukkiksia, jotka ovat hänen mielestään kätevät, sillä sukkikset eivät valu kuten sukat. Hän käyttää paksuja sukkiksia, jotka ovat lämpimät päällä. Veikkaan, että sukkismiehiä on paljon, mutta asiasta ei oikein kehdata puhua...
Minua asia ei sen enempää haittaa, mutta kommentoinkin enemmän tuota mainitsemaasi naisnäkökulmaa. Varsinkin näin isokokoisempana naisena minun on hankala löytää sopivia sukkiksia. En ole mikään ryhävalaan kokoinen, vaan suht "normaali", lanteikas xl-nainen.
Osassa sukkiksista pituus loppuu aina kesken ja vyötäröosa jää lanteille, joilta sitten lähtee rullaantumaan alas. Näin varsinkin kalliimmissa, hienommisssa ja/tai tukevissa sukkiksissa. Tuollaiset sukkikset saa myös kiskoa päälleen kuin makkarankuoren ja ne rikkoontuvat hyvin herkästi. Halvemmissa sukkiksissa sitten taas riittää löysyyttä, mutta ne eivät ole kovin kauniit säärtenpaljastelun kannalta... Menevät kyllä housujen alla lämmikkeinä ihan mainiosti, ei siinä mitään.
Siis kunpa olisi enemmän valikoimaa myös xl-kokoluokassa, niin varmasti käyttäisin ja myös näyttäisin enemmän sukkiksiani!- lycralasse
Toivottavasti isommatkin tytöt saavat sukkisasiat kuntoon. Luulisi nykyteknologialla, jonka avulla jo tehdään avaruuslomamatkoja, saavan aikaan isojen tyttöjenkin sukkiksia. Näyttää ne hyvältä heidänkin päällä.
- fogal
Itseäni aina ennen häiritsi kun sukkahousut valuivat (on oikea koko) haaroista ja eikä tahtoneet millään pysyä ylhäällä.
Ratkaisin leikkaamalla rikkinäisistä sukkiksista sukkaosat irti ja käytän näitä pikkuhousuina sukkahousujen päällä, istuvat koko päivän napakasti päällä, yllätys yllätys esim. 20den sukkahousuista tehdyt pikkarit kestävät monta käyttö kertaa ilman neuloksen purkautumista.
Kannattaa kokeilla ! - amarit sen tekevät
fogal kirjoitti:
Itseäni aina ennen häiritsi kun sukkahousut valuivat (on oikea koko) haaroista ja eikä tahtoneet millään pysyä ylhäällä.
Ratkaisin leikkaamalla rikkinäisistä sukkiksista sukkaosat irti ja käytän näitä pikkuhousuina sukkahousujen päällä, istuvat koko päivän napakasti päällä, yllätys yllätys esim. 20den sukkahousuista tehdyt pikkarit kestävät monta käyttö kertaa ilman neuloksen purkautumista.
Kannattaa kokeilla !Taasko uusi jonkun transsu-ukon aloittama miesten sukkahousukeskustelu... Eikö nämä ikinä lopu??
- denieritimo
fogal kirjoitti:
Kannattaa kokeilla !Sukkiskokeilunij jatkuu. Nyt jalassani on haarakiilalliset sukkikset. Ne eivät tunnu niin mukavalilta kuin haarakiilaa olevat. Nämä todella valuvat alas. Menisivät kai nilkkaan asti jos farkkuni eivät sitä estäisi. Mutta miksi ihmeessä haarakiila on? Voisiko se tarkoittaa sitä, että pikkarit voisi jättää pois. Kertokaa viisaammat. En oikein ymmärrä tätä haarakiila-asiaa.
- jussi104
amarit sen tekevät kirjoitti:
Taasko uusi jonkun transsu-ukon aloittama miesten sukkahousukeskustelu... Eikö nämä ikinä lopu??
Onko pakko lukea? Pysy poissa palstalta, niin eivät keskustelut häiritse!
- Pöljä olet
Taasko uusi jonkun transsu-ukon aloittama miesten sukkahousukeskustelu... Eikö nämä ikinä lopu??
Tämän palstan otsikkohan on Leikit ja FETISSIT. Etkö tajua, että täällä nimenomaan puhutaan näistä asioista?
- Meritäällä!
keskustelu ei todellakaan lopu,sillä SUKKIKSET KUNNIAAN!! Myös miehille Terveisin Transu..ja mun nimi on MERI! Ja käytän sukkiksiii ja oon pissis!
- VieläMeri
Meritäällä! kirjoitti:
keskustelu ei todellakaan lopu,sillä SUKKIKSET KUNNIAAN!! Myös miehille Terveisin Transu..ja mun nimi on MERI! Ja käytän sukkiksiii ja oon pissis!
niin toivoisin et olisin oikeest nainen,ja saisin käyttää sukkiksii ja muita ihqui naisten vaattei... hameit,mekkoi,kaikkii ihqui hupullisia talvitakkeja ja korkkareii..siis oikeesti!! Miks mäen oo nainen....T:MERI Ps.Naisten pukeutuminen on nii paljo kivempaa....siis oikeesti...
- MERIBeibe
VieläMeri kirjoitti:
niin toivoisin et olisin oikeest nainen,ja saisin käyttää sukkiksii ja muita ihqui naisten vaattei... hameit,mekkoi,kaikkii ihqui hupullisia talvitakkeja ja korkkareii..siis oikeesti!! Miks mäen oo nainen....T:MERI Ps.Naisten pukeutuminen on nii paljo kivempaa....siis oikeesti...
Siis niinku oikeesti...Mä olen oikeasti Mies mut en niinku tod.haluis vaikka olen täysi HETERO! Haluaisin olla NAINEN! Sukkikiset on kivoi ja kaikki hameet mekot ym kaikki mitä naisil saa olla,vaan miehil ei...Ja jos olisin nainen nii olisin kyllä TODELLA NAISELLINEN LESBO...Mekkoihin pukeutuva lesbo jolla olis SUKKIKSET T:MERI
- jussi104
Meritäällä! kirjoitti:
Oikeassa olet! Kyllä sukkikset on mainio asuste. Joka päivä ovat päällä ja mieluimmin 40 denierin. En mä kuitenkaan hameista haaveile. Sukkikset ovat farkkujen alla. Hyvät on fiilingit, sanon.
- norlyn
jussi104 kirjoitti:
Oikeassa olet! Kyllä sukkikset on mainio asuste. Joka päivä ovat päällä ja mieluimmin 40 denierin. En mä kuitenkaan hameista haaveile. Sukkikset ovat farkkujen alla. Hyvät on fiilingit, sanon.
sukkikset ovat ihania myös miehillä. itselläni nytkin 20d ihonväriset sukkahousut farkkujen alla,tuntuvat ihanilta.
- garit
Legginssit toimivat paremmin..., eikä varpaita kiusaa kärkisauma.
- sukkaseppo
Mutta legginsit ovat todella epäseksikkäät. Ne vasta seksintappajat ovatkin. Kärkisauma kai tavallisessa sukassakin on.
- sikkiskukkis
Muutaman kerran olen yrittänyt käyttää naisten sukkahousuja farkkujen alla päivällä. Ei siitä mitään tule. Jo vähän ajan kuluttua pitää päästä tyydyttämään ja silti seisoo koko ajan.
- ytygg
Minä olen mieltynyt stayup sukkiin ja sukkanauhaliiveihin Käytän niitä lähes joka päivä vaikka olen mies
- denieritimo
Kokeiluni alussa minulla myös tuppasi seisomaan. Mutta ennen pitkää unohdin, että minulla on edes sukkikset jalassa. Välillä tosin havahduin, että mitähän työhuonekaverini sanoisi, jos tietäisi minun käyttävän sukkiksia.
Miellyin kuitenkin sen verran sukkiksiin, että talvisydämen ajattelin niitä farkkujen alla käyttää. Huomista työpäivää odotan kuin kuuta nousevaa: saan jälleen pukea sukkikset jalkaan. Menen työpaikan vessaan ja siellä puen. Kukaan ei tiedä mitään. Huomaan, että osaan pukea ne jo niin kuin naiset pukevat. Sillä tavalla varovasti aina toista sukkaosaa kerrallaan ylös hinaten.
Voisin aloittaa uuden vuoden uusilla sukkiksilla. Jospa käyn huomenna ostamassa uudet. Ja vielä siltä samalta K-kaupan myyjältä kuin viimeksi. Mitä lie miettinyt kun pokkana pelkät sukkikset kassahihnalle laitoin. Aika mukava ja kutkuttava tilanne. Jos vaikka ajatteli, että vaimolleni vien. No, huomenna nähdään. Taidan ostaa mustat 20 den ilman haarakiilaa olevat entisten keskiruskeiden sijaan. Tosin minulle sukkikset ovat juuri sellaiset ruskeat. Mustat ovat vähän riettaampi väri. Tiedä sitten mikä vaikutus värillä on. Mutta saatanpa raportoida. - denieritimo
denieritimo kirjoitti:
Kokeiluni alussa minulla myös tuppasi seisomaan. Mutta ennen pitkää unohdin, että minulla on edes sukkikset jalassa. Välillä tosin havahduin, että mitähän työhuonekaverini sanoisi, jos tietäisi minun käyttävän sukkiksia.
Miellyin kuitenkin sen verran sukkiksiin, että talvisydämen ajattelin niitä farkkujen alla käyttää. Huomista työpäivää odotan kuin kuuta nousevaa: saan jälleen pukea sukkikset jalkaan. Menen työpaikan vessaan ja siellä puen. Kukaan ei tiedä mitään. Huomaan, että osaan pukea ne jo niin kuin naiset pukevat. Sillä tavalla varovasti aina toista sukkaosaa kerrallaan ylös hinaten.
Voisin aloittaa uuden vuoden uusilla sukkiksilla. Jospa käyn huomenna ostamassa uudet. Ja vielä siltä samalta K-kaupan myyjältä kuin viimeksi. Mitä lie miettinyt kun pokkana pelkät sukkikset kassahihnalle laitoin. Aika mukava ja kutkuttava tilanne. Jos vaikka ajatteli, että vaimolleni vien. No, huomenna nähdään. Taidan ostaa mustat 20 den ilman haarakiilaa olevat entisten keskiruskeiden sijaan. Tosin minulle sukkikset ovat juuri sellaiset ruskeat. Mustat ovat vähän riettaampi väri. Tiedä sitten mikä vaikutus värillä on. Mutta saatanpa raportoida.No niin uusi työviikko alkoi. Olipa mukava saapu töhin kun tiesi saavansa sukkikset jalkaan. Ne jalassa ne nyt kirjoitan. Lupauksestani huolimatta en ehtinyt käydä uusia ostamassa. Kovin kiireinen työaamu. Uudet kyllä tarvitsen sillä nämä keskiruskeat meni rikki vaikka kuinka varovaisesti yritin niihin jalkani pujottaa. Kynsi jäi kiinni ja repäisi reiteen silmäpaon.
Silmäpaoteivät muuten ole nättejä ollenkaan ja tekevät sukkiksista epäseksikkäät ja käyttäjästään antaa huonon vaikutelma. Mutta ymmärrän toki, että aina ei ole mahdollisuutta varasukkiksten auttavaan voimaan.
Työpäivä siis etenee ja sukkikset jalassa päivissä on nyt uusi sävy ja tunne. Ajatelkaa kuinka pienelllä työnantajat saisivat työntekijästään enemmän irti: ostaisi vain sukkiksia niitä kaipaaville. EIkä se tulisi edes kallikksi. Pirkka-sukkikset maksavat hivenen päälle euron, laadukkaammat vähän enemmän.
- Oppia ikä kaikki
Minäpäs olenkin huomannut kaksi asiaa, jotka olen oivallisesti yhdistänyt.
Tukisukkahousut.
(ja lentosukat)
Tuossa muutama vuosi sitten sain sydärin ja sen varjolla olen pyytänyt emäntääni tuomaan minulle tukisukkahousut ja lisäksi näitä ns. lentosukkia.
Avot, voin pukea milloin vain sukkahousut jalkaani ja kukaan ei valita mitään. :)
Ystäväpiirikin tietää, että käytän sukkahousuja. :)- silmäpako
Harmi, että pitää sykäri kokea ennen kuin sukkiksia miehenä pitää. Mutta hyvä että edes niin. Minäkin aikanaan nuorempana lenkkeillessä laitoin ihan vaimon tieten ja luvalla sukkikset tuulihousun alle. Oli kiihottava kokemus vetää sukkiksia vaimon edessä jalkaan ikään kuin en olisi osannut. Olinhan hänen tietämättään hänen sukkiksia kokeillut lukemattomia kertoja. Ja tiesin toki, miten ne jalkaan laitettiin. Muutamat lenkit ne jalassa talvella juoksin. Sitten himo niihin vähän hyytyi. Ilmeisesti sukkistarve tuli tyydytettyä.
- Lenkkisukkikset
silmäpako kirjoitti:
Harmi, että pitää sykäri kokea ennen kuin sukkiksia miehenä pitää. Mutta hyvä että edes niin. Minäkin aikanaan nuorempana lenkkeillessä laitoin ihan vaimon tieten ja luvalla sukkikset tuulihousun alle. Oli kiihottava kokemus vetää sukkiksia vaimon edessä jalkaan ikään kuin en olisi osannut. Olinhan hänen tietämättään hänen sukkiksia kokeillut lukemattomia kertoja. Ja tiesin toki, miten ne jalkaan laitettiin. Muutamat lenkit ne jalassa talvella juoksin. Sitten himo niihin vähän hyytyi. Ilmeisesti sukkistarve tuli tyydytettyä.
Sukkistarve tulee valitettavasti aina välillä tyydytettyä, himo hyytyy ja sukkikset saattavat vähäksi aikaa unohtua. Silti ne on käytännölliset. Vaikka mitään himoa ei ole, laitan duuniin sukkikset puvun housujen alle sillä vielä yhdetkään pitkät kalsarit eivät ole osoittautuneet niin toimiviksi. Sukkahousut lämmittää ulkona juuri riittävästi mutta sisätöissä eivät ole liian kuumat. Lenkille kun lähden, puen sukkahousut tai vastaavat terättömät legginssit alimmaiseksi. Toimii älyttömän hyvin, ja taas kerran pitkät kalsarit olisivat liian kuumat ja ahdistavat.
- Pervoliisa
Lenkkisukkikset kirjoitti:
Sukkistarve tulee valitettavasti aina välillä tyydytettyä, himo hyytyy ja sukkikset saattavat vähäksi aikaa unohtua. Silti ne on käytännölliset. Vaikka mitään himoa ei ole, laitan duuniin sukkikset puvun housujen alle sillä vielä yhdetkään pitkät kalsarit eivät ole osoittautuneet niin toimiviksi. Sukkahousut lämmittää ulkona juuri riittävästi mutta sisätöissä eivät ole liian kuumat. Lenkille kun lähden, puen sukkahousut tai vastaavat terättömät legginssit alimmaiseksi. Toimii älyttömän hyvin, ja taas kerran pitkät kalsarit olisivat liian kuumat ja ahdistavat.
Kiva kun täällä on muitakin pervoja kuin mä.
- denieritimo
Pervoliisa kirjoitti:
Kiva kun täällä on muitakin pervoja kuin mä.
Minusta tässä ei ole mitään pervoa. No niin. Nyt toteutin uusien sukkisten oston. Jalassani on nyt mustat 20 den. Täytyy sanoa, että väri toi uutta tunnetta. Syntisemmäthän nämä ovat kuin ruskeat mutta samalla tavalla meni jalkaan. Kaksi viikkoa kokeilua kohta takana. Tai onko tämä enää kokeilua vaan kohta jokapäiväinen tapa. TÄytyy sanoa, että mieluummin olen nyt töihin tullut kuin ennen sukkis-aikaa.
- Pervoliisa
denieritimo kirjoitti:
Minusta tässä ei ole mitään pervoa. No niin. Nyt toteutin uusien sukkisten oston. Jalassani on nyt mustat 20 den. Täytyy sanoa, että väri toi uutta tunnetta. Syntisemmäthän nämä ovat kuin ruskeat mutta samalla tavalla meni jalkaan. Kaksi viikkoa kokeilua kohta takana. Tai onko tämä enää kokeilua vaan kohta jokapäiväinen tapa. TÄytyy sanoa, että mieluummin olen nyt töihin tullut kuin ennen sukkis-aikaa.
Tämä jos mikä on pervoilua.Mies sukkahousuissa.Syntistä pervoilua.
- denieritimo
Pervoliisa kirjoitti:
Tämä jos mikä on pervoilua.Mies sukkahousuissa.Syntistä pervoilua.
Nyt on jo useampi viikko sukkahousukokeiluja takana. Parhaillaankin istun työpöytäni ääressä sukkikset farkkujen alla. Mielenkiintoisen tässä tekee se, että olen mies. En edelleenkään pitäisi sukkiksi pirun keksintönä vaan pikemmin jumalan armona. Työhöni on tullut uutta potkua ja kiirehdin jopa työhön, että saan laittaa sukkikset jalkaan. Kun olen niitä nyt useamman viikon jalkaani laittanut, totean osaavani homman. Siinä on oma viehtymyksensä.
Taisin siis jäädä koukkuun näihin vempaimiin. Mutta kaipa ihmiset ovat koukussa huonompiinkin asioihin. Pervona en edelleenkään tätä hommaa pidä vaan tutkimuksena naisten maailman. Alussa orastava seisominen on jäänyt taakse. Harmi sinällään sillä se merkitsee myös eroottisuuden häviämistä sukkiksista. Mutta siltikin hyvä juttu. Eivät ne tipu, eivätkä hankaa, eikä kärkisauma ahdista. Lämmittävät juuri sopivasti. Ja mikä parasta tuovat minulla arkeen pientä ekstraa. - denieritimo
denieritimo kirjoitti:
Nyt on jo useampi viikko sukkahousukokeiluja takana. Parhaillaankin istun työpöytäni ääressä sukkikset farkkujen alla. Mielenkiintoisen tässä tekee se, että olen mies. En edelleenkään pitäisi sukkiksi pirun keksintönä vaan pikemmin jumalan armona. Työhöni on tullut uutta potkua ja kiirehdin jopa työhön, että saan laittaa sukkikset jalkaan. Kun olen niitä nyt useamman viikon jalkaani laittanut, totean osaavani homman. Siinä on oma viehtymyksensä.
Taisin siis jäädä koukkuun näihin vempaimiin. Mutta kaipa ihmiset ovat koukussa huonompiinkin asioihin. Pervona en edelleenkään tätä hommaa pidä vaan tutkimuksena naisten maailman. Alussa orastava seisominen on jäänyt taakse. Harmi sinällään sillä se merkitsee myös eroottisuuden häviämistä sukkiksista. Mutta siltikin hyvä juttu. Eivät ne tipu, eivätkä hankaa, eikä kärkisauma ahdista. Lämmittävät juuri sopivasti. Ja mikä parasta tuovat minulla arkeen pientä ekstraa.On sentään yksi huono puoli sukkiksissa, minkä olen havainnut. Nimittäin haaroissa oleva sauma on kova ja terävä. Ainakin minua (mies) painaa ikävästi kasseihin. Voi olla, että naisilla kun on haaroväli, ongelmaa ei ole. Haarakiilasukkisten kanssa vastaavaa ongelmasaumaa en havainnut. Tästä yhdestä moitteesta huolimatta sukkikset ovat kunnon kapistukset.
- denieritimo
denieritimo kirjoitti:
On sentään yksi huono puoli sukkiksissa, minkä olen havainnut. Nimittäin haaroissa oleva sauma on kova ja terävä. Ainakin minua (mies) painaa ikävästi kasseihin. Voi olla, että naisilla kun on haaroväli, ongelmaa ei ole. Haarakiilasukkisten kanssa vastaavaa ongelmasaumaa en havainnut. Tästä yhdestä moitteesta huolimatta sukkikset ovat kunnon kapistukset.
Jäin sukkiskoukkuun. Kokeiluni, jos enää sitä on ensinkään, on kestänyt jo yli kuukauden. Nytkin on sukkikset jalassa farkkujen alla. Ja hyvältä tuntuvat. Aina välillä pitää vessassa käydä oikein katsomassa miltä ne näyttää. Vaikka kuvittelin, että aikaa myöten tietty seksuaalisuus tästä hommasta häipyy, taisin olla väärässä. Pientä merkillistä mahakutinaa on koko ajan. Työhuonekaverini, nainen, ei vieläkään epäile mitään. Toki pidän sukkikset jalassani siten, että ne eivät paista farkkujen yläreunan läpi eivätkä myöskään pilkota housun lahkeen alta.
On tämä merkillinen tämä maailma. Eihän sukkiksissa mitään kiellettyä ole. Olemme antaneet niille vain merkityksen, että ne on naisten omaa. Mutta ajat muuttuu. Eilen televisiossa oli ohjelma miesten kutomisesta ja virkkauksesta. On kuulemma iso trendi nyt. Kun tuollakin saralla muuttuu, miksei sukkissarallakin. Ehkäpä siksi, että sukkiksiin liittyy myös erotiikkaa, kutomiseen ja virkkaukseen käsittääkseni ei.
Ei muuta kuin rohkeasti sukkikset jalkaan miehet. Pakkasella paljon paremmat kuin paksut pitkät kalsarit. Ja kun että osta haarakiilasukkiksia, eivät valahda edes polviin.
- M34cc
Itsekkin käytän sukkikisia mutta vain talvella ja denit on 40 . Käytän niitä siksi että ne ovat käytännölliset ja lämpöiset talvella. Olen käyttänyt niitä jo vuosia ja avovaimoni mielestä asiassa ei ole mitään ihmeellistä ja tuopa tuokin välillä kaupasta uudet jos vanhat on menneet rikki tai ovat kuluneet. Eri asia varmaan olisi jos käyttäisi 5denin sukkiksia kesälläkin =D Ainoa vittumainen asia niissä on se että jalkojen karvat tuppaa tarttumaan niihin joskus kiinni ja se nipistää pirusti mutta jaloistani en vielä sentään ole karvoja alkanut ajelemaan :)
- denieritimo
Minua ei niinkään 40 den kiinnosta vaan juuri 20 den. Ne vähän sekä lämiittävät että sopivasti kiihottavat. Ihokarvat tosin sukkisten alta paistaa mutta eivätpä näy kun farkut on päällä.
- suksuk
denieritimo kirjoitti:
Minua ei niinkään 40 den kiinnosta vaan juuri 20 den. Ne vähän sekä lämiittävät että sopivasti kiihottavat. Ihokarvat tosin sukkisten alta paistaa mutta eivätpä näy kun farkut on päällä.
Olen samaa mieltä...ohuet ja mielellään vielä kiiltävät sukkikset ovat juuri sopivasti kiihottavia
- pirkkapekka
suksuk kirjoitti:
Olen samaa mieltä...ohuet ja mielellään vielä kiiltävät sukkikset ovat juuri sopivasti kiihottavia
Minä käytän ohuita sukkiksia vaikka olen mies. Käyttökelposiet ja vähän kiihottavatkin vempeleet. Mutta yksi asia askarrutta ja voisiko naiset vastata tähän.
Miten vessassa käynnin jälkeen sukkikset pitää nostaa ylös? Tai mikä on hyväksi tavaksi osoittautunut? Housujen alla sukkikset, vessaan mentäessä kun laskee ne alas, jäävät vähän myttyyn. Nostetaanko ne vähän samalla tavalla kuin ne aamulla laitetaan jalkaan? Ei ne ainakaan tunnu nousevan kuin palasen kerrallaan.
- perverssipertti
Olen mies, mutta vastaan silit. Lahkeet pitää vetää erikseen vähän kerrallaan varoen samalla että kynnet eivät riko. Sen vuoksi ne ovat juuri niin epäkäytännölliset ja ikävät käyttövaatteena, Itse käytän vain runkkaamiseen ja nykyään myös vaimon kanssa sängyssä, jos olen ollut kiltti. Fetissistä ei muuten pääse eroon vaikka koko maailma hyväksyisikin ne miesten vaatteeksi ja vaikka miten käyttäisi niitä arkisin, Mutta onneksi ei tarvitsekkaan, sillä kun fetissi on niinkin käytännöllinen, halpa ja neutraali (esim, kurahousut tai kakkaleikit ei), niin nauttikaa hyvät ihmiset perversioistanne!
- Inhoan sukkiksia
Minä (nainen) nostan sukkikset sen vessan jälkeen niin, nypin puntteja ulkoa ylöspäin. En ainakaan ole koskaan saanut niitä mitenkään hieromalla ylös. Satiiniset sukkahousut ovat muuten paljon mukavammat kuin karheat, jotka hankaavat ikävästi reisien sisäpintoja kävellessä. Vaikka inhoankin sukkahousuja niin silti tykkään tunteesta, minkä saa aikaan satiinisukilla hivelemällä jalkaterällä pohjetta pitkin :)
- kyrpäjäärä
satiinisukkikset tuntuukin hyvältä jalassa, myös miehellä
- StayUpitJalkaan
Sukkiksista en tykkää, mutta stay upit on ihanat jalassa.
Töissäkin tullut pidettyä moisia. Muutaman kerran puin ne jo kotona jalkaan. Pukeminen tosin pelottavaa, ettei vaimo vaan huomaa...
Töissä syntisen kiihottavaa, kun voi taskun kautta hyväillä stay upien pitsireunaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906