Selailin tuossa naisten profiileja ikäluokasa 40-50v. Todella usealla on sporttisuus/liikunnallisuus mainittu omissa harrastuksissa ja sitä vaaditaan myös kuppaniehdokkaalta.
40v Miehenä olen tullut siihen tulokseen että tuo menee jo vähän överiksi -tuttavapiirissä ei ole ainuttakaan naista jota voisi pitää sporttisena - enemmänkin epäsäännöllisiä liikkujia ja lievästi ylipainoisia(niinkuin itsekin olen)
Miksi sitä mainostetaan ja haetaan täällä niin paljon? Nuorekkutta ja trendikkyyttäkö sillä yritetään esittää?
Vai pitäisikö muka uskoa että tänne ovat hakeutuneet kaikki sportisimmat ikäluokkansa edustajat-- valokuvienkaan perusteella näin ei ole.
Yletöntä sporttisuutta
9
570
Vastaukset
- kaunis ko ilima
Beatiful People -sivusto.
Miten olet onnistunut saamaa jäsenyyden, jos et täytä kriteerejä? - Ei kovinkaan sportti
Sporttisuudeksi näyttää näillä treffipalstoilla riittävän se että käy pari kertaa kuukaudessa jumpassa ja joksus sauvakävelemässä. Ehkä koiraakin joskus ulkoiluttaa. Tai sitten vaan tarkoitetaan, että on ne pirun verkkarit päällä joka tilanteessa :)
Oikeasti sporttisilla on hiukan verran parempi kunto ja vähän eri käsitys siitä mikä on sporttisuutta ja mikä ei. Saa siinä olla oikeasti sporttinen ihmeissään kun treffeille ilmaantuukin sporttiseksi itseään mainostanut, 20kg ylipainoinen tyyppi, joka on ihan poikki parin kilsan lenkin jälkeen :)- Nature75
Itse olen tullut siihen tulokseen, että rehellisyydellä ei ole mitään sijaa varsinkaan nettitreffeissä. Korjatkaa toki jos/kun olen väärässä.
- Valehtelijoita kaikk
Täällä valehdellaan surutta!! muka sporttisia? todellisuudessa pullukoita!, muka harrastetaan liikuntaa?, todellisuudessa käydään painonvartioissa! Todella törkeää valehtelua päin naamaa?...aina mä oon tiennyt että naiset kun pääsevät juonimaan, niin silloin juonitaan ja kunnolla?
- pragmatisti
Kannattaa pyytää kuva.
Netissä on sataprosenttisen varmaa että kuvaton on fyysisesti rappiolla.
Älä hyväksy mitään meriselitystä-just forget. Kuten nigerialaiskirjeissä.
Jos kuva on rajattu niin että vain kasvot näkyvät=läski
Jos epäilet että kuvakulman vuoksi näyttää plösöltä=läski
- Ateisti itsekin
Olen töissä naisvaltaisella alalla ja hoikkia ja jopa urheilullisia löytyy ja yllätys yllätys nimenomaan eniten siellä 40-50 ikäluokassa. Sitä mukaa kun vanhemmasta päästä jää säännöllisesti vielä liikkuvia ihmisiä pois, niin tilalle tulee nuoria naisia, jotka ovat ulkomuodosta päätellen viettäneet runsaasti aikaa tv:n ja tietokoneen ääressä, pururadasta ovat tuskin kuulleetkaan. Onneksi itsekin olen lähellä neljääkymmentä, niin mukavin silmänruoka sattuu sopivasti tähän oman ikäisiini.
- Uusielämä10
Olen tutustunut jonkun verran nettideittipalveluihin, mutta välttelen kuvan laittamista profiiliin. Olen kertonut olevani liikunnallinen, mikä pitää paikkansa mutta en halua laittaa kuvaanin kaikkien internet-käyttäjien töllisteltäväksi. Mieluummin lähetän kuvan pyynnöstä, vaikkei ulkonäössäni mitään vikaa olekaan. Vai pitäiskö ottaa niin kaukainen kuva, josta ei kasvoja tunnista mutta kroppa näkyy??? Heh...
- sydän vasemmalla.
Uusielämä10 kirjoitti:
Olen tutustunut jonkun verran nettideittipalveluihin, mutta välttelen kuvan laittamista profiiliin. Olen kertonut olevani liikunnallinen, mikä pitää paikkansa mutta en halua laittaa kuvaanin kaikkien internet-käyttäjien töllisteltäväksi. Mieluummin lähetän kuvan pyynnöstä, vaikkei ulkonäössäni mitään vikaa olekaan. Vai pitäiskö ottaa niin kaukainen kuva, josta ei kasvoja tunnista mutta kroppa näkyy??? Heh...
Olen noita ikäisteni n. viiskymppisten miesten profiileja seulonut. kun löytää mukavan esittelytekstin ja katsoo sitten mitä mies on hakemassa joudun ikäväkyllä perääntymään yhteydenottoaikeissani.
Miehet hakeva yleensä itseään nuorempaa, minä toivoisin samaa ikäluokkaa olevaa.
Miehet ettii max. 170-senttistä, minä olen 175.
Miehet ettii max 70-kiloista, minä olen n.73. En siis ylipainoinen vaan lähinnä normaali. En ole yltiösporttinen
mutta hiihto ja uinti onnistuu kyllä ihan sutjakkaasti.
poistun sitten profiilisivustolta pettyneenä, enkä etsi muuta kuin kaltaistani, lievä ylipaino ei todellakaan haittaisi jos reipas kävelylenkki yhdessä kuitenkin onnistuisi.
Olen muuten ollut yksin jo 36-vuotiaasta ja olen nyt 49.
No näinhän se on, kaikki ovat aina nuorekkaita ja sporttisia, kyllä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773