......monet tekevät lupauksia. Tuli vaan mieleen että, entä jos ei ole mitään mitä luvata ? Jos joku onkin niin hyveellinen ja tyytyväinen kaikin puolin omaan minäänsä ? Ehkä hän on kuitenkin vain sokea näkemään....
Katsoessa kaunista, arvokasta taulua jää monesti huomaamatta kuinka tärkeä se pienen pieni naula onkaan, se joka taulua kannattelee ja pitää sen esillä ....
Hyvää uutta vuotta 2010
Uudenvuoden vaihtuessa...
23
199
Vastaukset
- maniamania
naulan mysteeri aukesi, kun pääsin pajalle opettelemaan takomista. Se naula ei ole vielä seinällä kannattelemassa mitään. Vuosi vaihtuu ilman lupauksia.
Hyvää uutta vuotta! - No smoking
Jo kymmenen vuotta olen ollut ilman röökiä ja jatkan edelleen. On hyvä hiihtää terveillä keuhkoilla. Hyvät uudet vuodet kaikille!
- sanotaan
Happy New Years Eve!
Eli Toivoa elättävät vielä viime sekunneille, sanoi lapamato.
Kannattava naula on vielä löytämättä, vaikka taulu onkin kaikinpuolin komea ja arvokas. etten lupaa mitään uutta, vanhat lupaukset pitävät edelleen.
10 vuotta sitten fanitin tätä artistia ja biisiä, laitan sen tähän kaikkien iloksi ja/tai kiusaksi. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=_66jPJVS4JE
Hyvää Uutta Vuotta 2010.Voisi lopettaa polttamisen ja dokaamisen, kuntoilla enemmän, syödä terveellisemmin, olla töissä ahkerampi, kohdella Rouva Ratikkaa ja muita läheisiä paremmin, roikkua netissä vähemmän jne. Vaan turhaa on kaikki vaan turhaa. Ei mikään ole ennenkään muuttunut ja katteettomien lupausten antaminen itselleen on todella naurettavaa.
Niin se vaan on, että tämä on minun tapani elää. Nautin tästä, enkä aio mitään muuttaa. Enkä tosin usko, että niin täydellistä ihmistä onkaan, joka ei voisi elämäntapojaan parantaa. Jos joku sellaista väittäisi, tulisi mieleen se hullu, joka omasta mielestään on terve kaikkien muiden ollessa hulluja. ;-)- sirpamaikkarilta
tänään etten osta yhtään tarpeetonta laukkua.
- <3
mitä lupaa mut se liittyy suhu ;D
Lupaan naulata uuden naulan seinään jos taulu tipahtaa.
Hyvää uutta vuotta :-)- KoppavaHoro
miksi lupaaminen pitää ajoittaa juuri vuodenvaihteeseen. Miksei voi luvata muulloin?
Mä lopetin tupakanpolton 13 kuukautta sitten, olis varmaan pitänyt odottaa uuteen vuoteen..? :) - Marjelie
mutta otan vastaan kaiken mitä uusi vuosi tuo tullessaan, iloneen ja suruineen, eihän niistä kukaan tiedä ennakkoon.
- Marjelie
unohdin laittaa:
Hyvää Uutta Vuotta sinullekin
- Jazuli
tänään jo päivitetyt lupaukset...=o)
hyvää uutta vuotta 2010 sullekkin..morsmaikkuineen..!!! kuunnella enemmän sydämeni ääntä. Liekö tuo hyvä päätös? On se.
- maniamania
:D
- ei
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
koskaan tietää, mitä se sydän sit menee sanomaan? :/
tavallisesti sano mitään joka olisi järkevää,moni voi kärsiä jos sitä kuuntelee liikaa.
- Oopust
joskus ammoin, etten tee uuden vuoden lupauksia ja se on pitänyt...
- vierailijaana
on hyvää tahtoa ja syvyyttä ajatuksissa. Hyvää uutta vuotta!
Jooh, viime vuonna tuli luvattua ja se lupaus on pitänyt, nyt olis tarkotus tehdä uus lupaus ja sen luotan pitävän myös. Pitää luvata vain semmosta, mikä on mahdollista ja mistä on oikeesti hyötyä elämässä :)
- ...
Miten tärkeää se on missä ympäristössä se kaunis ja arvokas taulu on? Ettei huku voimakkaampien joukkoon. Kaikilla on osansa ja annettavansa.
Hyvää uutta vuotta! - kirpela
koska lupaukset on pidettävä. Eli en luvannut, enkä lupaa mitään, jollei rahkeet riitäkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339