Suunnittelemme matkaa Golden Tulip Privilege -hotelliin. Olisimme kiitollisia, jos joku hotellissa käynyt voisi
kertoa hotellista. Kaikki tieto olisi tervetullutta, ja meitä kiinnostaisi esim. uima-allasalue, hotellin ja huoneiden taso sekä hotellin ruoka. Kannattaako puolihoito?
Golden Tulip Privilege, Eilat / Kokemuksia?
Tulip hännän alla
1
787
Vastaukset
Eräs ongelma kuitenkin: aulabaarista ja kaiuttimista kuuluva meteli alkaa aamulla klo 8 ja päättyy aikaisintaan klo 23.00, herkkäuniset häiriintyvät eikä kukaan saa kuunneltua lintujen laulua. Juuri tuon musiikkimelun takia en enää menisi ko. hotelliin, kun vieressä on halvempi ja rauhallisempi hotelli. Puolihoito oli ehdottomasi hyvä valinta. Oppaat olisivat saaneet kertoa, että Privilegestä saa kuponkeja ilmaisia rantapetejä varten meren rannalle (Herrods). Uima-allas-alue on hotellissa melko pieni mutta ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316