Paketeissa luvataan että kevytväri lähtee 24 pesussa. ÄLKÄÄ USKOKO. Kevytväreillä on taipumus jämähtää päähän, kuin iilimato. Kyseessä on täysin harhaanjohtavaa mainontaa. Ne eivät todellakaan lähde pois 24 pesussa, vaikka niin lupaavat. Täysin hullua, ettei tähän asiaan kukaan puutu! Jos et siis halua KESTOvärjätä hiuksiasi, ja läträtä juurikasvun kanssa, niin älä pilaa hiuksiasi harhaajohtavan mainonnan vuoksi. Ne voivat pilata elämäsi pitkäksi aikaa!
Kevytvärit jämähtävät päähän
4
995
Vastaukset
- faaaaailsinä
Kannattaisiko ensi kerralla katsoa hieman tarkemmin sitä pakkausta? Kevytväri on kevytväri, ja se kyllä lähtee ajan kanssa pois. Itse olen ainankin huomannut, että muutaman viikon kuluttua tyvikasvu näkyy kivasti. Alunperin olen värjännyt tumman ruskealla, ja nyt mustalla kevytvärillä ja kyllä on lähtenyt pois.
- CarrieP-K
jaahas.. Kevytväri on kyllä kevytväri ja se haalistuu kyllä pois useamman pesukerran jälkeen. ELLEI sinulla sitten ole todella usein kemiallisesti käsitelty hius joka on hyvin huokoinen. Huokoinen hius imee itseensä väripigmenttejä ja väri tulee pysymään kauemmin. Kerroppa sitten se että miksi ostat värin ja toivot että se lähtee pois 24pesukerran jälkeen? jos ei kevytväri ole hyväksi sinun hiuksellesi niin käytä suoravärejä jotka lähtevät 5pesussa.
Mulla sama juttu, käytän kevytväriä. Siis nimenomaan _kevytväriä_ joka kerta, ja se jää pysyvästi hiuksiin. (Osaan lukea paketista mitä siinä lukee, älkää te edelliset puhuko p**kaa).
En muilla ole vuosiin värjännytkään, eikä mulla ole mitenkään kemiallisesti käsitellyt hiukset. Minua ei juurikasvu haittaa, en vain halua käyttää voimakkaampia aineita kun kevytvärikin näköjään pysyy oikein hyvin.- ......
Minkä merkkistä käytit?
Itsellä olisi tarvetta vähän pysyvämmälle. Siis semipysyvälle, ei kuitenkaan kestovärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773