Taas tuli töpeksittyä

the casanova

Oon tälläinen 49v eronnut mies, omasta mielestäni aika tylsä tyyppi jolle ei töissä käynnin ja teini-ikäisten lasten lisäksi muuta elämässä ole, paitsi tissuttelu.
Se on jo sinänsä huono asia mutta lisää ongelmia tulee kun kunnon tuiskeessa lähden erääseen keski-ikäisten suosiossa olevaan baariin vielä yhdelle.
Jotenkin aina käy että siinä joku nainen kylkeen tulee kukertaan, eikä siinä mitään, useimmiten oikein kivoja naisia. Mutta joka kerta kun daami oli jo valmis vaikka mihin niin lähden karkuun. Miksi, en tiedä.
Viimeksi torstaina oikein kiva turkkinainen joka selvästi viihtyi seurassani. Kovasti ehdotteli että mentäisiin vähän sivummalle istuskeleen ja kun ilmoitin , ettei tulisi turhia pettymyksiä, alkoholin mahdollisesti aiheuttamasta ongelmasta ns mieskuntoni kanssa, niin ei sekään mitään olisi haitannut _ kyllä "ongelma" varmasti viimeistään aamulla saataisiin jotenkin ratkaistua. Avasin reippaasti turkkiaan ja esiin pompahti oikein pehmeän näköinen parivaljakko johon herrasmiehen elkein tökkäsin nenäni kiinni daamin suureksi iloksi.
Mutta sitten, jostain viimeistein toimivien aivosolujen pohjalta lähti salaman kirkas ajatus, että nyt on ns ammattilainen kyseessä. Sanoin, että nyt ymmärrän ja häivyin. Kotimatkalla vielä tyytyväisenä myhäilin omalle älykkyydelleni. Kun soffalta sammuneena hesäsin jokus aamuyöstä niin tuo oletettu vosu olikin taas muuttunut yksinäiseksi , seuraa kaipaavaksi keski-ikäiseksi naiseksi. Joka vain meni ihastumaan mun suorasukaiseen "charmiini."
Hävettää ja nolottaa niin perkeleesti. Ja kun tää ei ole eka kerta kun vain nousen ja lähden karkuun.
Kai se on vaikea uskoa , että löytyy naisia jotka puolen tunnin jutustelun jälkeen haluaisivat jotain muutakin.
Vai olenko kuitenkin oikeassa, ihmisiin ei voi luottaa?

32

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x

...en usko, valehtelet lisää.

• alkuper

Ja mikä on niin epäuskottavaa siinä, että pakitan heti kun huomaan että nainen alkaa oikeasti olla minusta kiinnostunut?

• alkuper kirjoitti:

Ja mikä on niin epäuskottavaa siinä, että pakitan heti kun huomaan että nainen alkaa oikeasti olla minusta kiinnostunut?

sinulla ollut huonoja kokemuksia,kun pakitat sitten viime hetkellä?

• alkuper
        mii-su kirjoitti:

sinulla ollut huonoja kokemuksia,kun pakitat sitten viime hetkellä?

Ei mulla huonoja kokemuksia ole ollut, paitsi tää oma käyttäytyminen.
        Ei oikeastaan "kokemuksia" paljon nimeksikään, kun pitkään kuitenkin aviossa olin.
        Kaipa pelkään näitä yhden illan juttuja, joita kuitenkin tarjolla on. Ehkä vain pitäis heittäytyä tunnelman vietäväksi rohkeammin.
        Mutta en koskaan mee baariin naisia etsimään, oikeastaan haluaisin vain juopua rauhassa. Mutta pidän naisista, en edes osaa jutella tuntemattomien miesten kanssa kun en voi sietää jääkiekkoa, autoja, formuloita jne. Naisten kanssa voi suoraan keskustella suhteista, lapsista ym . Mä olen ensin hirveän varautnut kun joku tulee mun seuraan, mutta jos alan jutteleen niin joku charmi mussa kai sit on.
        Sitten aina pelästyn jos toinen esim suutelee poskelle tms, ja lähen karkuun.

• oree
        alkuper kirjoitti:

Ei oikeastaan "kokemuksia" paljon nimeksikään, kun pitkään kuitenkin aviossa olin.
        Kaipa pelkään näitä yhden illan juttuja, joita kuitenkin tarjolla on. Ehkä vain pitäis heittäytyä tunnelman vietäväksi rohkeammin.
        Mutta en koskaan mee baariin naisia etsimään, oikeastaan haluaisin vain juopua rauhassa. Mutta pidän naisista, en edes osaa jutella tuntemattomien miesten kanssa kun en voi sietää jääkiekkoa, autoja, formuloita jne. Naisten kanssa voi suoraan keskustella suhteista, lapsista ym . Mä olen ensin hirveän varautnut kun joku tulee mun seuraan, mutta jos alan jutteleen niin joku charmi mussa kai sit on.

suomalainen mies! Tunteitten osoittaminen tehdään peiton alla!

• alkuper kirjoitti:

sun erosta sitten tarpeeksi aikaa....Oletko ehtinyt käsitellä sen pois?Ajattelin,että ehkä se vanha liitto pitää sinut jotenkin vielä aisoissa...tai ettet ole edes valmis vielä tuollaiseen..:)

Tunnut olevan ihan symppis kaveri...:)

• karvahattutäti
        mii-su kirjoitti:

sun erosta sitten tarpeeksi aikaa....Oletko ehtinyt käsitellä sen pois?Ajattelin,että ehkä se vanha liitto pitää sinut jotenkin vielä aisoissa...tai ettet ole edes valmis vielä tuollaiseen..:)

Jos et punkkahommiin tuntemattoman kanssa lähtenyt niin se ei varmaankaan ole moka, älä turhaan soimaa itseäsi.

• alkuper
        mii-su kirjoitti:

että pääsen erosta koskaan täysin eroon. Meillä on kuitenkin neljä yhteistä lasta ja nämä lapset ovat minun se oikea rakkauteni. Tuntuu, etten enää pysty aloittamaan toista, vakituista parisuhdetta vaikka erosta jo aikaa onkin, enkä eksän perään haikaile. Lapset tulevat kuitenkin aina oleman ensisijalla suhteissani.
        Mulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista ja siksi kai niin niitä pelkään, kun en haluaisi loukata ketään. Ja toimin sitten juuri päinvastoin, että jätän kivat naiset vain tiskille ihmettelemään, se on niin epäkohteliasta. Kerran sentään yksi neito otti hihasta kiinni ja sanoi etten lähde mihinkään ennen kuin hän on juonut drinkkinsä loppuun!

• karvahattutäti
        alkuper kirjoitti:

että pääsen erosta koskaan täysin eroon. Meillä on kuitenkin neljä yhteistä lasta ja nämä lapset ovat minun se oikea rakkauteni. Tuntuu, etten enää pysty aloittamaan toista, vakituista parisuhdetta vaikka erosta jo aikaa onkin, enkä eksän perään haikaile. Lapset tulevat kuitenkin aina oleman ensisijalla suhteissani.
        Mulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista ja siksi kai niin niitä pelkään, kun en haluaisi loukata ketään. Ja toimin sitten juuri päinvastoin, että jätän kivat naiset vain tiskille ihmettelemään, se on niin epäkohteliasta. Kerran sentään yksi neito otti hihasta kiinni ja sanoi etten lähde mihinkään ennen kuin hän on juonut drinkkinsä loppuun!

ole yhdenillan suhteisiin, ne joista on huokuvat jonkinlaista surua vaikka juttujaan naureskellen kertovatkin.

Jospa jättäisit tissuttelun vähemmälle ja tapaisit selvinpäinkin ihmisiä, jotenkin tunnut kaipaavan enemmänkin ihmissuhdetta kuin kertapanoa.

Rakasta lapsiasi lapsinasi, älä "eron tuotteina" ja siitä voit olla varma että he eivät vaihtuvia vallotuksiasi kaipaa aamiaispöytään.

• alkuper kirjoitti:

sec ero jälkensä jättää,varsinkin jo siitä on lapsia siunaantunut..Minusta sinun ei kannata sitä murehtia,vaikka ne seuralaiset jätätkin sinne pöytään.Anna ajan kulua,niin kyllä se siitä alkaa taas elämä pyörimään.
        Eivät ne yhden illan jutut mitään hienoja edes ole..Käy ravintolassa vain muuten nauttimassa vapaa-ajastasi.Lapset kasvavat ja alkavat elää yhä enemmän omaa elämäänsä.Ain he tulevat kuulumaan elämääsi,mutta joskus tulee aika antaa heidän elää omaansa ja sinä jatkat omaasi...

Ei kannata mitään väkisin pusertaa...Elämä vie eteenpäin kyllä ihan omaa tahtiaan...:)

• alkuper kirjoitti:

ja soita parin pvän kuluttua, meette kaffelle tai kävelylle, ei vaikeeta..

• leveebreaks
        alkuper kirjoitti:

Tuttu homma.Mulla on ollu viimesen vuoden aikana kolme hyvää suhteen poikasta ja kaikista oon perääntyny kun on ruennu ahistaan.Ei kai luonteelleen mitään voi.

Nyt olet ihan väärillä jäljillä tuon häpeämisen ja nolouden kanssa ;)).
      Nuo olotilat pitäisi olla siinä tilanteessa, jos olisit jokaisen naisen mukaan lähtenyt tai mukaan kotiisi ottanut. Nyt voit olla ylpeä itsestäsi :))
      Kuten joku tuossa kirjoittikin, kaipaat varmasti ihmissuhdetta, et pelkkää seksiä, koska muuten olisit näihin naisiin "langennut". Mutta mitä olisit sillä voittanut??? Et välttämättä yhtään mitään, entistä pahemman mielen aamulla, pahimmassa tapauksessa jonkun taudin. Ota huomioon, että puolen tunnin tuttavuuden perusteella, ei ihan kauheesti tarvitse miettiä, mitä nainen on vailla... ja selvästi huomaa kirjoituksestasi, että sinä et ole.
      Haluat varmasti ihmisen lähellesi, mutta harvemmin noista tuollaisista naisista pysyvyyttä ainakaan löytyy ja taas olet samassa tilanteessa. Nyt vaan entistä rikkinäisempänä.
      Tässä iässä sitä kuitenkin halutaan itselle kumppania, vielä kerran pysyvyyttä, läheisyyttä eikä suinkaan tulevaa isää tai äitiä lapsille. Selvääkin selvempia asia on, että tässä iässä olevalla on erittäin todennäköisesti lapsia. Selvääkin selvempää on, että täysjärkiselle vanhemmalle, ne lapset ovat elämän suurin rakkaus siinä vaiheessa, kun avoiliitto on kariutunut. Tuon pitäisi olla sellainen itsestäänselvyys, ettei sitä pitäisi kenenkään kyseenalaistaa.
      Jatka sinä samaa mallia naisten suhteen, älä vaan lankeakaan noihin puolentunnin tuttavuuksiin.. niistä et löydä mitään aitoa, vaikka.. noh.. poikkeus vahvistaa säännön.
      Mutta vähennä alkoholin käyttöä. Siinä voi monelle kunnolliselle naiselle olla se mörkö, joka pelottaa heidät pois luotasi. Esim itselleni eron yksi syy oli puolison liiallinen alkoholin käyttö. En toki sylje lasiin itsekään, mutta ei sitä joka viikonloppu tarvitse kännissäkään olla.
      Etsi itsellesi harrastus, kokeile, testaile eri juttuja, löydät sieltä varmasti oman "lajisi", on se sitten taide, urheilu tai mikä hyvänsä. Sieltä löytyy monesti samanhenkisiä naisiakin :))
      Itse heittäydyin motoristiksi ;)) ja nautin jokaisesta hetkestä, vaikka vasta ensimmäistä kesää virallisesti voin itseäni motoristiksi kutsua ;)). Nyt nautin ensin puhtaasti lajista, se on todella ollut henkireikä menneen kesän, vapaus, ihan erilainen vapaus, kuin autoillessa... katsotaan sitten tulevaisuudessa, löytyisikö sopiva mies samasta harrastuspiiristä.
      Itsekin olisin varmasti enemmänkin kallistunut kuningas alkoholiin, ilman tuota harrastusta, joka onneksi pakottaa olemaan selvin päin, mikäli aamusta mielii pyörän päälle hypätä :)
      Nyt moni kysyy, että entä talvet, kun ei pääse ajeleen.. Noh, silloin pyörä puretaan, huolletaan, vaihdetaan osia yms. Näin motorismissa on harrastusta ympäri vuoden :))
      Voimia sinulle, kyllä elämä voittaa, kun otat itsesäsi niskasta kiinni ja positiivisin mielin elämää eteenpäin kuljet :)) ja jatkat samaan malliin, sydäntä kuunnellen :))

Kirjoitusvirhehän sinne pätkähti...ainkin yksi... avioliitto, ei suinkaan avoiliitto ;))

• Motoristi 2010.

Silmääni osui että sinä olet aloittanut uuden harrastuksen, minulla on kans samanlaisia suunnitelmia kevään kynnyksellä, ja olen siis mies:)....oletko mistä päin?

Motoristi 2010. kirjoitti:

Silmääni osui että sinä olet aloittanut uuden harrastuksen, minulla on kans samanlaisia suunnitelmia kevään kynnyksellä, ja olen siis mies:)....oletko mistä päin?

Suosittelen lämpimästi tuota motorismia, joten ei muuta, kun sekaan vaan :)), älä jätä suunnitteluasteelle ;)). Mutta esitän pyynnön ;)) jos vasta aloittelet (ja vaikka joskus nuoruusvuosina olisitkin pyörää ajanut), älä hanki heti ensimmäiseksi sitä katujen helvetinkonetta, joka kulkee miljoonaa...

Hämeessä asustelen, entäs itse?

• Motoristi 2010.
        **** kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi tuota motorismia, joten ei muuta, kun sekaan vaan :)), älä jätä suunnitteluasteelle ;)). Mutta esitän pyynnön ;)) jos vasta aloittelet (ja vaikka joskus nuoruusvuosina olisitkin pyörää ajanut), älä hanki heti ensimmäiseksi sitä katujen helvetinkonetta, joka kulkee miljoonaa...

Hämeessä asustelen, entäs itse?

Minä asustelen täällä Etelä-Pohjanmaalla....

Minä asustelen täällä Etelä-Pohjanmaalla....

... miten pitkäksi sen itse mieltää ;))

Noh, joka tapauksessa moikataan, jos kohdataan :) Minä moikkailen kaikki motoristit, toivottavasti niistä ainakin yksi osuu myös sinun kohdalle :))

• Totoristi 2010.
        **** kirjoitti:

... miten pitkäksi sen itse mieltää ;))

Noh, joka tapauksessa moikataan, jos kohdataan :) Minä moikkailen kaikki motoristit, toivottavasti niistä ainakin yksi osuu myös sinun kohdalle :))

Minä en kuulu sitten niihin ihan ns tavallisiin motoresteihin ;)....

• Motoristi 2010
        Totoristi 2010. kirjoitti:

Minä en kuulu sitten niihin ihan ns tavallisiin motoresteihin ;)....

Painovirhepaholainen jälleen :)

Motoristi 2010 kirjoitti:

Painovirhepaholainen jälleen :)

Minäkin olen matkamotoristi, mutta millanenkohan sitten mahtaa olla "tavallisen" ja "ei tavallisen"-motoristin ero ;))?

• Motoristi 2010
        **** kirjoitti:

Minäkin olen matkamotoristi, mutta millanenkohan sitten mahtaa olla "tavallisen" ja "ei tavallisen"-motoristin ero ;))?

Kuulun niihin jotka eivät tervehdi kuin "omiaan"....niin paitsi sinua tervehdin jos vaan tunnistan:)....

Kuulun niihin jotka eivät tervehdi kuin "omiaan"....niin paitsi sinua tervehdin jos vaan tunnistan:)....

paha, paha... ei pitäisi luokitella pyörän mukaan :( Ei toinen ole sen parempi kuin toinenkaan tai kuljettajana arvokkaampi, oli alla mikä menopeli hyvänsä. Kaikki me motoristit kuitenkin ollaan kaksipyöräisillä liikenteessä, sinä ja sun... odotas, anna kun arvaan... harrikkas ja minä ja mun jammu ;))
        Sen ymmärrän, jos ei jaksa pitää kättä pystyssä 50 pyörän letkan jokaiselle ajajalle ;)) .. Mutta sen olen huomannut, että naismotoristin moikkaukseen nämä "vain omiaan tervehtivät" vastaavat helpommin, kuin "väärillä" pyörillä ajavien miesten :)
        Noh, mutta kukin toimikoon tavallaan, minä jatkan omaani ;))

• Motoristi 2010.
        **** kirjoitti:

paha, paha... ei pitäisi luokitella pyörän mukaan :( Ei toinen ole sen parempi kuin toinenkaan tai kuljettajana arvokkaampi, oli alla mikä menopeli hyvänsä. Kaikki me motoristit kuitenkin ollaan kaksipyöräisillä liikenteessä, sinä ja sun... odotas, anna kun arvaan... harrikkas ja minä ja mun jammu ;))
        Sen ymmärrän, jos ei jaksa pitää kättä pystyssä 50 pyörän letkan jokaiselle ajajalle ;)) .. Mutta sen olen huomannut, että naismotoristin moikkaukseen nämä "vain omiaan tervehtivät" vastaavat helpommin, kuin "väärillä" pyörillä ajavien miesten :)
        Noh, mutta kukin toimikoon tavallaan, minä jatkan omaani ;))

Mä lupaan moikata sua ja tarjota kahfit jossain ;)....tunnut reilulta tytöltä ;)

Mä lupaan moikata sua ja tarjota kahfit jossain ;)....tunnut reilulta tytöltä ;)

Tuon lupauksen saatat joku kaunis päivä joutua lunastamaan ;))
        Tai no joo.. hyvähän se on täällä nimettömänä lupailla ;))
        Vai vielä tytöltä ;D, KIITOS, vaikka tyttövuodet on jo kaukana takanapäin :))

• Motoristi 2010
        **** kirjoitti:

Tuon lupauksen saatat joku kaunis päivä joutua lunastamaan ;))
        Tai no joo.. hyvähän se on täällä nimettömänä lupailla ;))
        Vai vielä tytöltä ;D, KIITOS, vaikka tyttövuodet on jo kaukana takanapäin :))

Antaa sinulle vaikka yhteystietoni, mutta täällä ei voi sitä tehdä :(...ei edes sähköpostia viitsi antaa kun satoja pilailijoita heti :(....mutta suunnitellaan tätä jotenkin ;)

Antaa sinulle vaikka yhteystietoni, mutta täällä ei voi sitä tehdä :(...ei edes sähköpostia viitsi antaa kun satoja pilailijoita heti :(....mutta suunnitellaan tätä jotenkin ;)

.. Kiitos :)) Mutta niin totta tuo, että aivan varmasti tulee piloja sitten, se on saletti. Ja blokkaapa niistä sitten se oikea =/. Hankalaahan tämäkin tietenkin ;)) täytetään koko sivu ;D.... hmmm.. mietintämyssy on päässä ;))

• Uskallatko?

Kokeile kerran pari mennä selvinpäin kyseiseen baariin. Ja todellakin juot vain limpparia. Katso mitä tapahtuu. Liimautuvatko naiset kylkeen samalla tavoin ja loppuuko kanttisi heti ensi lauseeseen? Silloin näet kyllä pureeko "charmisi" vai oliko alkoholi ongelman alku ja juuri.

• karvahattutäti

No katoaa se casanova virtuaalisestikkin XD !

• se alkup
        karvahattutäti kirjoitti:

No katoaa se casanova virtuaalisestikkin XD !

Olen kokolailla samaa mieltä muiden kanssa, irtosuhteista ei paljoa iloa ole ja alkoholin käytöstä voisinluopua. Jos en juo niin ei baareihinkaan ei tule lähdettyä eikä tule näitä ylimääräisiä episodeja.
        Uuden oikean suhteen aloittaminen eron jälkeen on vain niin vaikeata. Nuorena oli helppo ihastua ja antaa tunteiden viedä. Nyt vanhemmiten sitä on niin varovainen.
        Pärjään kyllä ihan hyvin ilman kumppania. Onhan minulla mielenkiintoinen työ, neljä ihanaa lasta ja harrastuksiakin. Jos pystyisin lopettamaan tissuttelun, niin olisin lähes tyytyväine elämääni.
        Tietysti haaveleilen oikeasta rakkaudesta, naisesta jonka kanssa voisin jakaa elämäni. En vain ymmärrä kuinka siihen enää eron jälkeen pystyy.
        Ja kaipaan myös välillä seksiäkin, naisen ihon lämpöä. Olihan minulla pari vuotta ystävätär jonka kanssa satunnaisesti tapailimme. Oikea ystävä, myöskin eronnut jonka kanssa myös harrastimme seksiä. Seksi häne kanssaan oli liiankin hienoa, siihen tuli väkisinkin tunteet mukaan ja vähitellen se ei ollut enää pelkkä seksisuhde. Lopulta ajauduimme tilanteeseen jossa oli todettava ettei meistä ole oikeaksi pariksi joka pystyisi jakamaan myös arjen keskenää. Seksi vähitellen hiipui, emmekä enää usein tapaa. Aina kuitenkin joskus, oikea ystävyys jäi mutta seksistä olemme luopuneet.
        Ehkä pelkään sitäkin, ajautumista seksin varjolla uuteen suhteeseen joka ei kuitenkaan toimi.

Mutta kuten on todettu, alkoholi on se ongelma johon ensin minun on puututtava. Se on vain niin vaikeata mutta se onkin jo eri juttu.

• se alkup kirjoitti:

Olen kokolailla samaa mieltä muiden kanssa, irtosuhteista ei paljoa iloa ole ja alkoholin käytöstä voisinluopua. Jos en juo niin ei baareihinkaan ei tule lähdettyä eikä tule näitä ylimääräisiä episodeja.
        Uuden oikean suhteen aloittaminen eron jälkeen on vain niin vaikeata. Nuorena oli helppo ihastua ja antaa tunteiden viedä. Nyt vanhemmiten sitä on niin varovainen.
        Pärjään kyllä ihan hyvin ilman kumppania. Onhan minulla mielenkiintoinen työ, neljä ihanaa lasta ja harrastuksiakin. Jos pystyisin lopettamaan tissuttelun, niin olisin lähes tyytyväine elämääni.
        Tietysti haaveleilen oikeasta rakkaudesta, naisesta jonka kanssa voisin jakaa elämäni. En vain ymmärrä kuinka siihen enää eron jälkeen pystyy.
        Ja kaipaan myös välillä seksiäkin, naisen ihon lämpöä. Olihan minulla pari vuotta ystävätär jonka kanssa satunnaisesti tapailimme. Oikea ystävä, myöskin eronnut jonka kanssa myös harrastimme seksiä. Seksi häne kanssaan oli liiankin hienoa, siihen tuli väkisinkin tunteet mukaan ja vähitellen se ei ollut enää pelkkä seksisuhde. Lopulta ajauduimme tilanteeseen jossa oli todettava ettei meistä ole oikeaksi pariksi joka pystyisi jakamaan myös arjen keskenää. Seksi vähitellen hiipui, emmekä enää usein tapaa. Aina kuitenkin joskus, oikea ystävyys jäi mutta seksistä olemme luopuneet.
        Ehkä pelkään sitäkin, ajautumista seksin varjolla uuteen suhteeseen joka ei kuitenkaan toimi.

Mutta kuten on todettu, alkoholi on se ongelma johon ensin minun on puututtava. Se on vain niin vaikeata mutta se onkin jo eri juttu.

sen aika on,niin niin se uusi rakkaus astuu kuvioihin...Se tissuttelusta eroon pääseminen,niin aloita pikku hiljaa.Kyllä se siitä suttaantuu.Tunnut olevan fiksu ja kunnollinen tyyppi muutes,niin ei sulla ole mitään hätää..:)

• leveebreaks

Ei kannata kamu ottaa paineita tosta.Itte oon koheltanu koko elämäni siellä sun täällä ja oppinut,että ei kannata ressata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe