Mies, miten sinut pitää huomioida?

opettelen rinsessaks

Mies, miten sinut pitää huomioida?

Jos naiset tahtovat olla prinsessoita ja miesten kuuluu huomioida heidä, niin mitä nainen tekee miehensä eteen?

13

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trust me

hieroisin sinuna vaikka hartioita tai kehuisin ulkonäköä...ihan normi tykkäämistä suosittelen. älä ainakaan ala kokkaamaan tai saat olla pitopalveluvalmiudessa koko ajan rakkauden vastineeksi

• Camoonn, ulkonäön kehuminen miestä huomioivaa? Taidat olla nainen.

• ulkonäköulkonäkö
        relaxed_eyes kirjoitti:

Camoonn, ulkonäön kehuminen miestä huomioivaa? Taidat olla nainen.

te miehet sitten valitatte että nainen ei koskaan kehu ulkonäköä yms. minusta se on ihan ookoo jos sanon mikä miehessä minun silmää hivelee. tietysti jos ei ole mitään sanomista ei kannata ehkä keksiä turhia asioita kun ne ei mee läpi.

• ulkonäköulkonäkö kirjoitti:

te miehet sitten valitatte että nainen ei koskaan kehu ulkonäköä yms. minusta se on ihan ookoo jos sanon mikä miehessä minun silmää hivelee. tietysti jos ei ole mitään sanomista ei kannata ehkä keksiä turhia asioita kun ne ei mee läpi.

Ei mun itsetuntoa ainakaan mitkään ulkonäkökehut hivele. Enkä mä kyllä tiedä ketään muutakaan miestä jonka itsetuntoa ne ruokaa enemmän hivelis. En ainakaan oo kuullu, että kukaan olis siitä valittanu.

Tietty mun tuttavapiiriin ei mitään ragnareita kyllä kuulukaan.

• ulkonäköulkonäkö
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei mun itsetuntoa ainakaan mitkään ulkonäkökehut hivele. Enkä mä kyllä tiedä ketään muutakaan miestä jonka itsetuntoa ne ruokaa enemmän hivelis. En ainakaan oo kuullu, että kukaan olis siitä valittanu.

Tietty mun tuttavapiiriin ei mitään ragnareita kyllä kuulukaan.

mies tykkää jos sitä kehuu esimerkiksi lihaksia tms. Eikö miehennkin ole tärkeää tuntea itseään halutuksi myös seksuaalisesti?

Mikä on ragnar??

• ulkonäköulkonäkö kirjoitti:

mies tykkää jos sitä kehuu esimerkiksi lihaksia tms. Eikö miehennkin ole tärkeää tuntea itseään halutuksi myös seksuaalisesti?

Mikä on ragnar??

Voihan sitä ihmistä kehua ja sitä moni voi mielellään kuunnellakin, mutta ei sen varaan mitään itsetuntoa rakenneta. Mun mielestä hyvän itsetunnon omaavilla se kehu/pilkka ei vaikuta millään tavalla. Kehu/pilkka voi toki siihen mielialaan vaikuttaa, on sitten henkilöstä itsestään kiinni mitä sillä tekee...

Siitä itsetunnostahan tulisi juuri jotain tekemällä ansaittavaa, jotta saat niitä kehuja. Kehuihin voi jäädä stten koukkuunkin ja jos sitten jossain vaiheessa kehut alkaa muuttua pilkaksi niin sitten ollaan pulassa. Ei mielestäni kovin terveellistä touhua. Tulee nyt ihan sellainen yksinkertaistus mieleen kuin kauneusleikkaus...

• dayum
        ulkonäköulkonäkö kirjoitti:

Mikä on ragnar??

"Eikö miehennkin ole tärkeää tuntea itseään halutuksi myös seksuaalisesti?"

Voi tulla vähän liian pelkistetyn simppelistä tämä, mutta se, että nainen jo yleensäkään on tekemisissä meikäläisen kanssa (ihan siis yleensäkin lähekkäin olemisesta alkaen) kertoo jotain niistä naisen haluista. Hyvin melko vähän (huom. lue äskeiset 3 sanaa uudelleen ettei synny väärinkäsitystä liian puusilmäisyyteni johdosta ja ettet kuvittele että naisen pitäisi olla aina [

• Se olis ihan huomioivaa jos neiti suvaitsee elää välillä myös tässä todellisuudessa jossa en ole prinssi vaan mies ja erehtyväinen ja rajallinen niin käsitys- kuin toimintakyvyssäni.

Tätä voi toteuttaa vaikkapa sillä tavoin ettei käytä virheitäni mua vastaan tai vaikkapa siten että kun mulla on selvästi vaikeeta jonkun jutun kanssa niin jeesaa siinä. Se juttu voi vaikkapa liittyä sinuun tai suhteeseen tai johonkin mitä sinä koet tarvitsevasi. Jos vaikka joskus olisin se heikko lenkki olis hirveän huomaavaista jos ei sen anna katketa vetämällä ketjusta liikaa.

Mut mä olenkin mä. Enemmän kuin tekemällä tehtyä huomiota mä kaipaan hyvää perustaa.

• monte34

mitään muuta e siihen tarvita

• Ei muuta kuin tekoprinsessa enklantiin, siellä taitaa olla pari oikeaa prinssiä vapaana.

Ruotsissa taitaa olla myös yksi prinssi vappaana.

Ruotsin prinsessat vastaavasti menevän tänä vuonna naimisiin.
      Ensin Victoria ja parin kukauden päästä Madeleine.

• au-liskot

sitä mitä käsketään, ja sit jos sanot että "mä tuun ihan kohta" niin voisikko oikeesti jotain puolen tunnin sisään olla autossa jo?

• Mies1985

Noo vaikkapa:
      -Koskettelee miestä samalla varovaisuudella ja huolellisuudella kuin mitä mies naista. Vaikka mies kestäisikin enemmän höykytystä niin silti semmoinen hentous olisi eräänlainen kunnioituksenosoitus. Siis esim.syliin ei tarvitse kysymättä pompata istumaan.
      -Ulkonäön kehuminen ja ihaileminen. Sen pitää tietysti olla aitoa.
      -Joskus voi esim.tarttua (rutistaa, suudella tms.) varoittamatta ja ehkä sanoa jotain kohottavaa; osoittaa tunteiden paloa ja vastustamattomuutta.
      -Yleinen terve uteliaisuus miehen asioihin; osoittaa kiinnostuneisuutta. Mitä pienempiä asiat mistä kiinnostuu, sitä tärkeämpi olo miehelle potentiaalisesti tulee. Naisethan puhuvat usein melko estottomasti kaverimiehilleen vaikka kynsien väristä.
      -Seksin tai hyväilyn saralla voi ottaa (myös) sellaisen asenteen että on itse utelias ja kiinnostunut tekemään jotain eikä vain palveluksena; ei asettele asiaa verbaalisesti sillä tavalla että mies joutuu anojan rooliin.

• dayum

Ole noin suunnilleen oma itsesi. Minä ainakin osaan sen perusteella tehdä ratkaisuni, tuleeko hommasta mitään vaiko ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe