Soittorasia aukesi ensimäisenä

,

Musikkia johanna iivosen tulkitsema Kuinka kukaan koskaan voisi Rakastaa tätä kurjaa maailmaa :) jne. Kun heräätte olisitteko niin ystävällisiä että tekisimme yhdessä Miehen logiikka musikki listan Kyllä saa daamitkin osalistua. Tulen jossain vaiheessa katsomaan kuinka aktiivisia sekä sivistyneen tahdikkaita olette oleet toiveisanne...kiitos.

33

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

Sen linkin.

• Jazuli

saanko ite vallaa biisin..???..=o) nii ja saako siitä oikee pistää linkin myöskin..??

=o)

ei siitä puhumalla kukaa jyvälle pääse..

• Jazuli
      • Jazuli

• Jazuli

• ,
        Jazuli kirjoitti:

on iha pakko..=o) hyvä nimi biisillä..

http://www.youtube.com/watch?v=UqjK5sTyo-o

haha..ja moraalipoliisit tulee taas keppien ja lapiotten kanssa hakkaamaa..x'P

*vettä myllyyn*

en teidän linkkejä kuuntele mutta ne ovatkin nähtävästi teille vakkareille mutta kuunteleppas tämä :
        Popsi popsi parkkanaa, haukka haukkaa omenaa hamaita se vahvistaa :) syö terveelisesti.
        ..hihi..parkkanaa ei ku porkkanaa.

• ,
        , kirjoitti:

en teidän linkkejä kuuntele mutta ne ovatkin nähtävästi teille vakkareille mutta kuunteleppas tämä :
        Popsi popsi parkkanaa, haukka haukkaa omenaa hamaita se vahvistaa :) syö terveelisesti.

ei ku hampaita siis popsi popsi porkkanaa haukkaa haukkaa omenaa hampaita se vahvistaa ja muutenkin syökää terveelisesti. nyt aamiaisen tekoo sieltä joka ikinen iikka syötte kunnon aamiaisen niin parempi mieli sekä jutut. sovitaanko niin. :)

• Jazuli
        , kirjoitti:

juu..no..kyllä ne aina joku kuuntelee..kun ei noista pelkistä laulunsanoista kukaan kostu mitään..=o))

ilman melodiaa ja säveltä se olis kun hernesoppa ilman herneitä..

popsin muutes just porkkanaa..namS..=o)

hyvää ja terveellistä..

• Jazuli

• Jazuli

• Jazuli

• almasty
      • ,

:) no Elämälle kiitos arja saijonmaan esittämänä ja kevenykseksi Karhun poika sairastaa häntä hellikäämme ja sulle älä kaikkia porkkanoita syö raakana kun sitten sun masu tulee kipeäksi vaan raasta loput vokki pannuun muiden vihannesten sekaan niin saat maukkaan lämpimän päivällisen itsellesi /perheelle jos sinulle on siunaantunut :)

• Jazuli
      • Jazuli

• ,

niin ja en nyt muista esittäjää piisin nimi kuitenkin: meidän äiti laihduttaa. sanat kertovat hauskasti ilman probakandaa siitä että kaikki sairastuvat anoreksiaan höpsistä todellinen laihduttaminen on Pysyvästi ruokatottumuksia muutaville ilmeisen vaikeaa
        tukekaamme heitä kaikkia Tosin Elämä on joskus hankalaakin :) piisi olisi silta yli synkän virran.

• Jazuli

• Jazuli
      • ,

Pidä huolta ..pave maijasen esittämänä. Joel Hallikaisen kuuran kukkia . Halikaisen nykyinen hengellinen anti on myös sanoin kuvaamattoman koskettavaa. ai niin pmpn. lautturi. mutta kaikista näistä mun mielestä koskettavin jonka luulisi puhuttelevan sanoituksella ihmisiä jotka eivät viellä ole ymmärtäneet elämän olevan joskus hankalaakin ja tosi siunattujen rutineeiden toistamista päivästä päivään ? ettekö ymmärrä siunatut rutiinit kuinka rutinit pitävät monet teisäkin järjissään sekä estävät uppomasta maailman julmuuden alle.
        ..Rakastan Elämää... hyvää uutta vuotta teille, mikä se sitten itse kullekin on hyvää.

• ,
        , kirjoitti:

Pidä huolta ..pave maijasen esittämänä. Joel Hallikaisen kuuran kukkia . Halikaisen nykyinen hengellinen anti on myös sanoin kuvaamattoman koskettavaa. ai niin pmpn. lautturi. mutta kaikista näistä mun mielestä koskettavin jonka luulisi puhuttelevan sanoituksella ihmisiä jotka eivät viellä ole ymmärtäneet elämän olevan joskus hankalaakin ja tosi siunattujen rutineeiden toistamista päivästä päivään ? ettekö ymmärrä siunatut rutiinit kuinka rutinit pitävät monet teisäkin järjissään sekä estävät uppomasta maailman julmuuden alle.
        ..Rakastan Elämää... hyvää uutta vuotta teille, mikä se sitten itse kullekin on hyvää.

pop pop musikkia :)

• ,
        , kirjoitti:

pop pop musikkia :)

:) entten tentten teelikka mentten hissun kissun vaapula vissun eelin keelin loks viipula vaapula FOX.

• ,
        , kirjoitti:

:) entten tentten teelikka mentten hissun kissun vaapula vissun eelin keelin loks viipula vaapula FOX.

EN voi mitenkään kirjoittaa kaikkia niitä piisejä joista pidän kotimaiset/ulkomaalaiset mutta yski parhaista on j.karjalaisen :) mennään tsiikaa avaruuden ikkunaa sitten Janitan joka muuttu nykiin sellainen piisi jossa sanoitus menee :) meillä on oma "taivas " jne. sitten muista aina liikenteessä monta vaaraa ompi eessä jne. :)

• ,
        , kirjoitti:

EN voi mitenkään kirjoittaa kaikkia niitä piisejä joista pidän kotimaiset/ulkomaalaiset mutta yski parhaista on j.karjalaisen :) mennään tsiikaa avaruuden ikkunaa sitten Janitan joka muuttu nykiin sellainen piisi jossa sanoitus menee :) meillä on oma "taivas " jne. sitten muista aina liikenteessä monta vaaraa ompi eessä jne. :)

olen pahoillani:) mutta minua ei kiinosta teidän monetkaan aiheet mutta tahdon teidän tietävän sen että soittorasia on auki viellä hetken. Kesälomallani tästä vähän nuorempana uin koskessa kaverit lauloivat ranalla: viimeisen kerran katsoin niepriin joskin huumorilla tästä tulikin mieleeni että myös
        L.Tähkän piisit kaikessa mahtipontisuudessaan ovat laadukkaampia kuin iän ikuiset lemmen lorut joita muuten miehet sanoituksissaan naislle kirjoittavat.
        siis kun lukee keskustelupalstoja ei nyt ihan heti tule mieleen kaipaava rakkaudesta riutuva mies vaan uhoa sekä malttamatonta heviä uhoava lurjus.

Tosin Venäläisen mies kuoron esittänä tuo viimeisen kerran katsoin niepriin sopisi tähkän repertuaariin vaikka uudistetuin sanoituksin :) on se niin pohjaalaisen mahtipontista että.

• ,
        , kirjoitti:

olen pahoillani:) mutta minua ei kiinosta teidän monetkaan aiheet mutta tahdon teidän tietävän sen että soittorasia on auki viellä hetken. Kesälomallani tästä vähän nuorempana uin koskessa kaverit lauloivat ranalla: viimeisen kerran katsoin niepriin joskin huumorilla tästä tulikin mieleeni että myös
        L.Tähkän piisit kaikessa mahtipontisuudessaan ovat laadukkaampia kuin iän ikuiset lemmen lorut joita muuten miehet sanoituksissaan naislle kirjoittavat.
        siis kun lukee keskustelupalstoja ei nyt ihan heti tule mieleen kaipaava rakkaudesta riutuva mies vaan uhoa sekä malttamatonta heviä uhoava lurjus.

Tosin Venäläisen mies kuoron esittänä tuo viimeisen kerran katsoin niepriin sopisi tähkän repertuaariin vaikka uudistetuin sanoituksin :) on se niin pohjaalaisen mahtipontista että.

palstan tasoa vaativana säädylisenä ihmisenä kehoitan seksi sairaita muille sivustoille tämän piisin myötä jonka J. karjalainen esittää...hihi mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään ja saanko pyytää että soittorasiaani ei kuviteltaisi pesäksi tai muuta fulkaarista mielenkiinnotonta.
        ...olen aikonut sivistää teitä että minun ei tarvitsisi hävetä teitä.

• ,
        , kirjoitti:

palstan tasoa vaativana säädylisenä ihmisenä kehoitan seksi sairaita muille sivustoille tämän piisin myötä jonka J. karjalainen esittää...hihi mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään ja saanko pyytää että soittorasiaani ei kuviteltaisi pesäksi tai muuta fulkaarista mielenkiinnotonta.
        ...olen aikonut sivistää teitä että minun ei tarvitsisi hävetä teitä.

nyt sitten sexy ellinoorat viette ne poro lehdet sinne mistä olette ne vohkineet sekä janipetterit te kanssa viette ne sinne isijenne laatikkoon tai muuten saatte ne vasta kun lukukausi on loppunut. Soittorasia laitetaan kiinni näiden laulujen myötä
        P.koivuniemi muistaakseni myös laulaa tämän piisin: Lähdetäänkö laulun laitumille sekä K.tapoin Laula kanssain. yhteislauluna : Päivänsäde ja Mennikäinen. kiitos. pojat kanssa lippikset pois päästä. kiitos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe